2008-11-22, 03:03
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartman
Hejsan.

Nu är det så att jag har målat ett tag men har ingen att måla med då jag tror att ingen av mina kompisar gör det. Jag undrade mest, hur kom ni i kontakt med ert nuvarandra crew? Hur hittade ni polare i ert område som målar?

Bor ute i Nacka och har sett att det är FHS som är störst här..

Hmm... de som är med i mitt crew nu har jag lärt känna genom andra kompisar, och sedan hookat med dom på något fame för att sedan bli bättre och bättre kopisar och till sist bestämt oss för att starta ett crew.
2008-11-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
SDH som har kört i övik är ju helt okej. Dock har jag inget imot sånna crew namn, tycker att det är tråkigt när det blir för seriösa namn tex monsters of art.

Det finns mellanlägen. Men just 'Säljer Din Hora' tycker jag var extremt dumt. Vad vill de säga med det? Hurvida de faktist är 15 eller ej vet jag inte men jag menar bara att crewnamnet inte känns moget någonstans.
2008-11-22, 11:16
Medlem
CosMoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
SDH som har kört i övik är ju helt okej. Dock har jag inget imot sånna crew namn, tycker att det är tråkigt när det blir för seriösa namn tex monsters of art.

Vad för seriöst är det med det? Tycker nästan att alla crew-namn med något enstaka undantag, har någon form av humoristiskt inslag. Sen ska vi inte sticka under stolen med att det kan finna flera olika betydelser för en och samma förkortning
2008-11-22, 11:16
Medlem
xiqs avatar
Är MK ett crew eller en writer?, vart är denne ifrån?
2008-11-22, 11:34
Medlem
teknosolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiq
MK/M&K är väl ett crew? Tror det i alla fall om vi nu snackar om samma saker...
2008-11-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiq

MK är ett crew.
2008-11-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe
Kan någon själ berätta om crewet SDH (Säljer Din Hora). Dom bombade ganska hårt i Örnsköldsvik i sommras, hade en del polare som kände folk i SDH, dessvärre har jag tappat kontakten med dom.

Det som gör att jag är nyfiken är att Jag brukar se nya insidor på K-line kanske 3-4 ggr i månaden med SDH.

Jo just nu bombar SDH insidor ganska friskt, längs med en del olika linjer.
2008-11-22, 15:08
Medlem
Daggys avatar
Är det någon som vet om kl.10 ifrån alingsås/göteborgstrakten fortfarande är aktiva? Ett tag ägde dom ju hela alingsås och det finns dock fortfarande väldigt mycket kvar av dom, men jag har inte sett nått nytt på länge.

Någon som vet något om målaren Sald som är med i kl.10?
2008-11-22, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Är det någon som vet om kl.10 ifrån alingsås/göteborgstrakten fortfarande är aktiva? Ett tag ägde dom ju hela alingsås och det finns dock fortfarande väldigt mycket kvar av dom, men jag har inte sett nått nytt på länge.

såg ett par tags av kl.10 omkring jarlapan i stockholm. Vet dock inte hur länge dom satt/suttit där
2008-11-22, 16:01
Medlem
Märkte precis en liten uppdatering på highlights. 50 Pack caps, Mix.
Skit bra när man är ny och håller på att testa sig fram. Hitta sitt favorit cap osv.

http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v87&search_brand=&page =14&shophex=&pid=1622
2008-11-22, 16:33
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy

Haru sett deras fotologer? Tror du kan se mestadels där. Tror någon Sald är med också.
2008-11-22, 16:36
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antj
Jo just nu bombar SDH insidor ganska friskt, längs med en del olika linjer.
Japp dom har varit lite var stans och sålt horer..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in