Yo guys! Blir nog lite offtopic här, tror jag?

Jag har inte gjort någon riktig målning ännu,
jag har dock kikat bilder & filmer under en längre tid och fått lite inspiration från dessa.
Jag har även kört throwups med vanlig spritpenna,
magnumpenna osv. Men nu ska jag köpa en Squeezer, även kallad "Bomber" eller "Bombpen".
Äh vad vet jag. Men ni förstår nog vad jag menar, en rinnig penna med sjysst flow i helt enkelt!
Jag ska bara bomba tåg, bussar etc. så vad föredrar ni lite erfarnare?
Tänkte beställa från highlights.nu, så om någon kan lägga ihop ett litet paket med en rätt fet/tjock och rinnig
penna/squeezer samt en grym ink till så vore det fett nice. Det ska vara en penna/squeezer
som går att fylla, och bläcken ska tåla den svenska vinterkylan,
själva udden på pennan ska tåla ojämna och trubbiga ytor och inte vara allt för dyr.
Om ni är generösa och har lite tid över kan ni väll slänga ihop ett paket med följande:
* Flowpen! - ganska tjockt, stryktåligt stift, udd, spets, whatever.
* Squeezer! - Inte för hård flaska, inte för mjuk. Slitstark och ganska fet udd.
* Ink! - Svart färg, som jag sa tidigare, ska tåla den svenska vinterkylan och sitta kvar i alla väder. Runt 200-300 ML.
* Gärna 1-2 Extra udd till både Flowpennan och Squeezern också,
ifall dom skulle fucka sig under bombandet så är det ju skönt med en extra.
Försök att hålla det så billigt som möjligt, med så bra kvalité som möjligt. Vill inte ha några skitgrejer,
men vill inte heller ha pennor för flera hundra, det har jag inte råd med
Vore verkligen uppskattat om någon kunde hjälpa mig med detta! Jag har inte en aning vad för ink du ska ha till den och den pennan, vilken som är bäst för ojämna ytor, vilken som håller bäst i kyla, regn, snö, etc.
Kanske lite mycket begärt ser jag nu, när jag läser igenom det jag skrivit. Jaja, någon vänlig själ finns det säkert där ute som har lite tråkigt nu under natten. Tack på förhand!