2008-09-19, 19:53
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjoipanda
Tycker dom är ganska bra har kör lite med montana bombing svart men tycker färgen sitter lite dåligt.
En penna är väl en penna de funkar till syftet de är skapade för. Och original färg/ink är aldrig bra. Om man vill ha ett bra bläck får man göra det själv.
2008-09-20, 07:45
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
OT: Hur vet du?

OnT: Hur bra är montanas markers?

Hur jag vet?
Personliga vänner.
2008-09-20, 09:57
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
Ja skall inte säga allt för mycket men en av dom sitter inne men ja nämner inte vem av dom.

edit

Men om fallet nu är så att dom sitter inne så kommer dom säkert tillbaka och då blir det andra bullar.

edit 2

Kanske är bäst att vi fortsätter vår diskusion i tråden om crew och enskilda writers.

kanske är bäst att vi inte fortsätter diskutera vem som åker in å ut innan nån blir outad, ännu en gång.
2008-09-20, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
kanske är bäst att vi inte fortsätter diskutera vem som åker in å ut innan nån blir outad, ännu en gång.

Ah men då slutar vi den diskusionen. Allt av klarat.
2008-09-20, 20:10
Medlem
Nme?

Någon som känner till något om NME crew eller kanske har någon bild osv? Skulle vara kul med lite info..
2008-09-20, 20:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´
Någon som känner till något om NME crew eller kanske har någon bild osv? Skulle vara kul med lite info..
Har för mig att NME tas upp lite längre bak i den här tråden, dom är väl från Göteborg har jag för mig?

Dock äre inte det ända crewet med det namnet då det finns NME i Polen, USA också t.ex.
2008-09-20, 22:18
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irn´

vet att dem kör med Fame iaf.
2008-09-20, 22:48
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Har för mig att NME tas upp lite längre bak i den här tråden, dom är väl från Göteborg har jag för mig?

Dock äre inte det ända crewet med det namnet då det finns NME i Polen, USA också t.ex.
Det finns en NME-ONE. Han är från Göteborg och är med i BBC crew.
Sedan finns det ett NME crew. Målat med Fame osv vet jag. Vet dock inte om vart de är ifrån.
2008-09-20, 22:51
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Sedan finns det ett NME crew. Målat med Fame osv vet jag. Vet dock inte om vart de är ifrån.

har hört norge men det är väldigt osäkert.
2008-09-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA

hehe misstänkte detta..besökte ett fint hus tidigare idag med diverse NME saker, även lite BBC tags. trodde aldrig man skulle kunna hitta ett sådant drömhus i min håla.
2008-09-20, 23:55
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
har hört norge men det är väldigt osäkert.
Mjo det är vad jag har hört också.
2008-09-21, 15:29
Medlem
Daggys avatar
Är det någon som vet om crewet kl.10 från Göteborgs området fortfarande är aktiva?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in