Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
Men när kan dom plocka dig då? När dom har bevis på det? hur får dom bevis om dom inte ser mig.. jag menar, om jag lägger ut en bild här och säger att det är jag kan dom la inte fälla mig för det..
nej det kan dom inte, men det bättrar på bevisen..
ja vågar ju knappt prata om sånt här i denna tråd längre, den alsmäktiga evilhoney kommer säga OT och radera allt, och hänvisa till juridik.
men tills det händer så.
du går å bombar en gata när du tror att ingen ser.
1: nån ser dig ringer polis och lämnar signalement. - polis ser att du stämmer och tar dig på det och genomsöker din väska/fickor i jakt på bevis
2:väktare tycker du ser ut som en klottrare och tar dig, klantig som du är så lyckas dom skrämma dig till ett erkännande
3: misstankar om nån bagatell skit, polis/väktare ljuger och säger att dom letar efter nån me ditt utseende och söker i dina fickor, hittar färg på fingrar osv.
en målning är svår att ta dig i efterhand för, de flesta torskar i närhet när de bombar upp slumparna, om då detektivbyrån 3lingon kommer kanske de hittar en nygjord målning me matchande färger av det du har i väskan.
efterett tag blir man igenkänd av väktare/polis som då gärna stannar en bil kollar dig och går ett varv runt ett kvarter för att hitta din tag, men tror inte du behöver oroa dig för det än..