2008-06-26, 21:14
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Nej.
Samma KMC som är med i "Det Här Är Våran Värld del 2".
Hahaha, KoolManCrew

Edit: såg nu att du skrivit de i ett inlägg över.
Ice eller Fire?
2008-06-27, 01:29
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
vad hände med den där dr.död typen?
Näu va? Älskade hans pieces!
2008-06-27, 02:28
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaealanced
Träffade OSE på midsommarafton, han har begett sig iväg mot huvudstaden och är numera bosatt där, vad jag har hört! Och han har också bytt tag! Dock var jag full och kommer inte ihåg hur taggen löd ^^

EDIT: Tror det var.. Bif , eller något liknande!

Ännu en player nere, Noca/Unix finns också i huvudstaden, dock vet jag inte ifall han kör längre, dock så flyttade han för ett tag sen. Vi får väl bara hoppas på att nån av dom kommer tillbaks, känns som att Kalmar håller på dö, bara massa kladd av toys överallt, HBS, THUG och OGX måste göra en fet comeback annars är det slut med graff i Kalmar.
Sen har vi Magen och AITO som jag verkligen inte sett nått nytt från på ett tag, kommer förmdolingen inte göra det heller då jag inte är så ofta i Nybro trakten.
Men tack för informationen
2008-06-27, 04:25
Medlem
Gaealanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Ännu en player nere, Noca/Unix finns också i huvudstaden, dock vet jag inte ifall han kör längre, dock så flyttade han för ett tag sen. Vi får väl bara hoppas på att nån av dom kommer tillbaks, känns som att Kalmar håller på dö, bara massa kladd av toys överallt, HBS, THUG och OGX måste göra en fet comeback annars är det slut med graff i Kalmar.
Sen har vi Magen och AITO som jag verkligen inte sett nått nytt från på ett tag, kommer förmdolingen inte göra det heller då jag inte är så ofta i Nybro trakten.
Men tack för informationen

THUG lär vi inte så mycket av. Vore roligare om Pixs drog sig till kalmar igen, länge sen man såg något av dem. OGX-grabbarna håller väl Malmö osäkert. HBS (vad jag har hört) har lagt ned helt och hållet. Något som är lite tråkigt är att Mite ifrån OGX har lagt kannorna på hyllan =/
2008-06-27, 10:51
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Näu va? Älskade hans pieces!

Yes näu. Kommer en ny NÄU här (Västerås) då och då. Men det är mest nokar som är i farten. Dr.Död la någon piece i "Dippys place" innan det revs, något annat har jag inte sett. Tror att han håller till i malmö.

http://www.fotolog.com/n4ucrewdied/
2008-06-27, 13:50
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaealanced
THUG lär vi inte så mycket av. Vore roligare om Pixs drog sig till kalmar igen, länge sen man såg något av dem. OGX-grabbarna håller väl Malmö osäkert. HBS (vad jag har hört) har lagt ned helt och hållet. Något som är lite tråkigt är att Mite ifrån OGX har lagt kannorna på hyllan =/

THUG hade beef med OGX för INTE så länge sen nere på rifa, vad jag hört så kommer pixs att göra en fet comeback snart men dock tror jag inte så mycket på källan jag fick veta detta av. OGX grabbarna har lagt ner helt, A, C, J m.m. kommer inte måla mera, kanske kommer dom måla något på RIFA men inget annat, HBS skulle varit kul och se av igen, men sånt får man bara hoppas på.
Vet du kanske hur det är just nu med andra writers i Kalmar trakten?
2008-06-27, 13:55
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
THUG hade beef med OGX för INTE så länge sen nere på rifa, vad jag hört så kommer pixs att göra en fet comeback snart men dock tror jag inte så mycket på källan jag fick veta detta av. OGX grabbarna har lagt ner helt, A, C, J m.m. kommer inte måla mera, kanske kommer dom måla något på RIFA men inget annat, HBS skulle varit kul och se av igen, men sånt får man bara hoppas på.

Comback av Pixs? Vad jag vet så är dom fortfarande jävligt aktiva. Men kanske inte just i Kalmar.
2008-06-27, 14:04
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Comback av Pixs? Vad jag vet så är dom fortfarande jävligt aktiva. Men kanske inte just i Kalmar.

Jag menar i Kalmar, men visst, vilken stad befinner dom sig i just nu? För någon från pixs har kusin(?) i Kalmar som sagt att pixs kommer göra comeback i Kalmar då det börjar bli dött.

(?) = Inte säker på om det är kusin eller bror.
2008-06-27, 14:12
Bannlyst
Citat:
Jag menar i Kalmar, men visst, vilken stad befinner dom sig i just nu? För någon från pixs har kusin(?) i Kalmar som sagt att pixs kommer göra comeback i Kalmar då det börjar bli dött.

(?) = Inte säker på om det är kusin eller bror.

nödvändigt att sitta o babbla om sånt på ett forum
2008-06-27, 14:22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Beef och beef, att snacka beefs på forum är onödigt men OGX och THUG trängdes väl lite på rifa.
OGX har väl även haft en mindre dispyt med FGK, till att dömma av vad som setts, men att kalla något av det beef verkar ganska onödigt.
Vad du har hört om att PIXS ska comebacka vet jag inte, men efter som dom fortfarande är aktiva (om dock ej så mycket i kalmar) så är väl comeback att ta i?
Var du sen vidare har hört att OGX ska lägga ner vet jag inte, kan säga att det nog inte stämmer alls.
HBS har inte setts i kalmar på ett tag, Kips har väl varit där lite förra sommaren men annars finns dom inte kvar i kalmartrakterna.
Andra writers? lite små crews har synts runtom men inte mycket, det mesta består av ovan nämnda.
2008-06-27, 15:07
Medlem
Vilken svart färg ska jag använda till 3D/skugga ifall jag gör en krommålning?
Och vad ska jag ha för färg till highligthsen,har tänkt mig vitt,men det kanske inte syns så bra mot kromen?
2008-06-27, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shushie
Vilken svart färg ska jag använda till 3D/skugga ifall jag gör en krommålning?
Och vad ska jag ha för färg till highligthsen,har tänkt mig vitt,men det kanske inte syns så bra mot kromen?

beror på hur snabbt du ska köra..står du o kör en lugn famevägg så kan du använda vilken färg som hellst till linjer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in