Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
THUG hade beef med OGX för INTE så länge sen nere på rifa, vad jag hört så kommer pixs att göra en fet comeback snart men dock tror jag inte så mycket på källan jag fick veta detta av. OGX grabbarna har lagt ner helt, A, C, J m.m. kommer inte måla mera, kanske kommer dom måla något på RIFA men inget annat, HBS skulle varit kul och se av igen, men sånt får man bara hoppas på.
Vet du kanske hur det är just nu med andra writers i Kalmar trakten?
Beef och beef, att snacka beefs på forum är onödigt men OGX och THUG trängdes väl lite på rifa.
OGX har väl även haft en mindre dispyt med FGK, till att dömma av vad som setts, men att kalla något av det beef verkar ganska onödigt.
Vad du har hört om att PIXS ska comebacka vet jag inte, men efter som dom fortfarande är aktiva (om dock ej så mycket i kalmar) så är väl comeback att ta i?
Var du sen vidare har hört att OGX ska lägga ner vet jag inte, kan säga att det nog inte stämmer alls.
HBS har inte setts i kalmar på ett tag, Kips har väl varit där lite förra sommaren men annars finns dom inte kvar i kalmartrakterna.
Andra writers? lite små crews har synts runtom men inte mycket, det mesta består av ovan nämnda.