2008-06-24, 20:49
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbtsomsatan
Haha, ja han kanske var för trevlig! Det tror jag på! Case dismissed

Han kanske är en sådandär mysig hel ylle typ som bara vill hem och dricka te och spela kort istället för det eländiga tågmålandet egentligen?
2008-06-24, 22:37
Medlem
Leffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Han kanske är en sådandär mysig hel ylle typ som bara vill hem och dricka te och spela kort istället för det eländiga tågmålandet egentligen?

Bög, helt enkelt!
2008-06-25, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
rykten sa förr att han va rätt kaxig, väldigt kaxig. men det är rykten och ännu en gång så e detta internet så ta det med en nypa salt. han kan ju vara trevlig också?
Jag har hört att han blev kickad ur fy för att han inte hade den rätta "fystilen", fattar inte hur man kicka en sån grym snubbe men han kanske var kaxig med skulle ju inte förvåna mig. Men kör han inte för mhr numera?
2008-06-25, 01:05
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag har hört att han blev kickad ur fy för att han inte hade den rätta "fystilen", fattar inte hur man kicka en sån grym snubbe men han kanske var kaxig med skulle ju inte förvåna mig. Men kör han inte för mhr numera?
De va väl i intervjun med Xeno?
Men ja..Alla crews har väl en egen regel om vad som ska gälla i crewet... Eller så va de något han kanske bara sa?
2008-06-25, 11:03
Medlem
någon som vet nåt om "dr facelifter" en bra målare som hade en hemsida , man kunde beställa hem honom o få en målning , info ??
2008-06-25, 12:13
Medlem
Leffins avatar
Citat:

Finns två FY-piecar på både Karlaplan och Stadions station. Vänta tills kioskerna och caféerna har stängt och avgör själva

Hook har varit där och målat på båda.
2008-06-25, 16:20
Medlem
pappis avatar
Citat:

uh hurvida han kör eller ej e jag helt ovetande om
men att inte ha fystilen kan ju tolkas lite hur som helst =)
2008-06-25, 19:41
Medlem
jackees avatar
Citat:
Samma KMC som på bilden?

Bilden

Nej.
Samma KMC som är med i "Det Här Är Våran Värld del 2".
2008-06-26, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molikyl
Hejhej.

Någon som vet något om crewet Roots från grekland? Kanske samma crew finns i andra länder också?

(Nu talar jag inte om roots från malmö)
är du grek eller
2008-06-26, 07:50
Medlem
Rikard_s avatar
apropå Hook:
http://www.fotolog.com/coloringsthlm/45174397
2008-06-26, 10:23
Medlem
art_s avatar
Citat:
apropå Hook:
http://www.fotolog.com/coloringsthlm/45174397
Jo vacker, den var uppe för nån vecka sen här.
2008-06-26, 20:38
Bannlyst
vad hände med den där dr.död typen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in