tack för snabba svar men tänk er att köra några tags på 4:an mitt på dagen, den rullar ju genom hela stan och det är ju inte så att de stänger av den för att buffa då eller?
tack för snabba svar men tänk er att köra några tags på 4:an mitt på dagen, den rullar ju genom hela stan och det är ju inte så att de stänger av den för att buffa då eller?
Vet inte hur det är i stockholm, men det klart den inte tas ur trafik för att tvättas. Inte här i allafall..
Nån som har lite PROPER-paneler att langa?
Såg endel metall av honom för 2 år sedan när han körde tågen mellan Göteborg och Borås.. fick aldrign nån bild dock..
Kanske, kanske inte.Kan tänka mig att den buffas efter körandet iallafall.
Känner för att införskaffa några filmer som kan hjälpa mig i skissandet! Därför behöver jag alltså tips på filmer som kanske hjälpt dig mycket eller så..
Ingen? Vill tilläga att jag letar efter någon film med mycket lagligt lirande.
tjena,
jag har en fråga som jag tycker passar i den här tråden..
Varför ser man inte mer tags på bussarna i stockholm (utsidan dvs), de åker ju runt hela stan och man hinner ju lätt dra en tag eller två när de står på sin hållplats.. Kanska är en dum fråga men jag har alltid undrat varför
1. För lätt att buffra, skyllten är ju helt skitig, man kan dra bort färgen med en trasa
2. ingen har ballar att göra det i public mitt på dagen (?)
tjena,
jag har en fråga som jag tycker passar i den här tråden..
Varför ser man inte mer tags på bussarna i stockholm (utsidan dvs), de åker ju runt hela stan och man hinner ju lätt dra en tag eller två när de står på sin hållplats.. Kanska är en dum fråga men jag har alltid undrat varför
det saneras snabbt,det blir lättare knas . av dom enkla andledningarna