2008-02-04, 21:40
Medlem
art_s avatar
Skönt att höra
2008-02-04, 21:43
Medlem
eroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
Jag får oftast också "små bucklor" på mina cans , men de funkar lika fint som de utan bucklor ingen fara
Gött å höra , första gången det hänt mig.
2008-02-04, 22:05
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vart har Folscrew tagit vägen då?

folscrev, såg bombs av de påpendeln färhomdagen.
2008-02-04, 22:06
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snatt
NBC från början var Rent, Skar/24:7/AM, CMF, Nase/7DC, Olaf/7DC, Wena/OHS, Pine/OHS.. Nase och Olaf valde att enbart köra 7DC, Skar att bara köra 24:7/AM.. sen har det väl bara gått utför, av dom jag precis räknade upp är det bara Rent och CMF kvar, och CMF kör det väl knappast i nån större utsträckning..Battlet nån skrev om var skar och cmf från NBC + UH & AM mot MHR, 7DC/resten av NBC.. renten var aldrig delaktig i det

Rent, Lenk och Cerr är det som kör NBC nu Dvs. inga andra sthlmare förutom Rent..
kan väl tilläggas att alla tre av dom haft lite svårt att hålla käften på senare också...tagsen som var länkade i tråden (INA NBC) är gjorda av Cerr.. crewen är inte sammanslagna, iofs spelar det ingen större roll INA är små kuktoys från lkpg och NBC har inte några av dom gamla grabbarna kvar heller så det är väl inte mycket att hänga i granen i vilket fall. Punkt.

haft svårt o hålla käften???

AHHHkanske menar beefen me commuter madness.,,, lite lustigt at man ser rent ansikte tydligt i FF2 extras...-...
2008-02-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
dom största bögtoysen i linköping är ändå cws

instämmer helt..
2008-02-04, 22:42
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snatt
instämmer helt..

Är det möjligtvis " riktiga " Cws? med p-lor och dem där? http://www.fotolog.com/gamlatuben
2008-02-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Är det möjligtvis " riktiga " Cws? med p-lor och dem där? http://www.fotolog.com/gamlatuben

CWS lkpg, ingen aning vilka alla är som kör det..
men börjar man skriva Dust när dust/malmö redans finns och kört det i evigheter är man ju bra jävla blåst
2008-02-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet

Det finns bara ett CWS och det är samma i Stockholm som i Linköping. P-lor är fö. inte med i någon av fraktionerna utan representerar två andra graffitigäng.
2008-02-04, 23:31
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteh
Det finns bara ett CWS och det är samma i Stockholm som i Linköping. P-lor är fö. inte med i någon av fraktionerna utan representerar två andra graffitigäng.

cws i spånga e nåra helt andra?
2008-02-04, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ARMENIAN SOULJA
cws i spånga e nåra helt andra?

Det har jag ingen aning om. Stockholm är dock en stad med många kommunikationsmöjligheter och det är med största sannolikhet samma crew vi pratar om om det inte ser allt för risigt ut.
2008-02-04, 23:48
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Det har jag ingen aning om. Stockholm är dock en stad med många kommunikationsmöjligheter och det är med största sannolikhet samma crew vi pratar om om det inte ser allt för risigt ut.

welll de vi seett i sthlm e helt olikgt riktiga cws. antar de e nå andra.
2008-02-05, 08:39
Medlem
lockbetets avatar
Citat:

Jaha..nehe...aha....ahhh..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in