2008-05-01, 10:25
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
de va de jag tänkte göra om nån hade lust och hjälpa mig och göra en simpel stil till mig så skulle jag utvekla den stilen till nåt eget men ingen vill hjälpa

Sluta tjafsa och skissa istället
2008-05-01, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Sluta tjafsa och skissa istället
Mannen vi tjaffsar inte
2008-05-01, 11:41
Medlem
Citat:
de va de jag tänkte göra om nån hade lust och hjälpa mig och göra en simpel stil till mig så skulle jag utvekla den stilen till nåt eget men ingen vill hjälpa

Jag kan nog.. den här tråden är ju till för att hjälpa.. skicka pm så ska jag skissa lite
2008-05-01, 17:35
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon72
Jag kan nog.. den här tråden är ju till för att hjälpa.. skicka pm så ska jag skissa lite

Låt honom göra det själv
2008-05-02, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av capslock1
Låt honom göra det själv
asså tyst du dom kan ju va hjälpa och snälla vf ska du blanda dig i
2008-05-02, 02:34
Medlem
e-frees avatar
Citat:
asså tyst du dom kan ju va hjälpa och snälla vf ska du blanda dig i

För att du i de flesta fallen inte lär dig något ifall folk bara skissar åt dig. Plus att det känns mycket härligare att kunna ha gjort något eget.
2008-05-02, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
tänkte kolla om nån vet nåt om Captain Gouge, skulle gärna vilja ha bilder på hans grejjer eller få tag i honom!

Även Cas (vet inte om de e ett crew eller målare)
Sett att kört en del i Nkpg, helt sinnessjuka saker gör dom!

tex. Cas: http://www.flickr.com/photos/23234232@N08/2342820967/

har inte kvar bilderna på gouges grejjer, men dom är 100ggr fetare!

I sthlm är det väl Gouge och Jeks som skriver Cas?
2008-05-02, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
hook då kör han fortfarande ller har han lagt ner?

http://img227.imageshack.us/img227/3861/1000216sx3.jpg
2008-05-02, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLaban
Appropå mannen ifråga, kan du dementera eller bekräfta ryktena om att han skulle gått ur sitt eget crew?

På den vita karmen mellan fönsterrutan och de gula handtagen vid sätena på tunnelbanan så brukar ju Mel rista in sin tag, på ett ställe stod det "AM = Mel". Jag tolkade det som att han eventuellt har uteslutit övriga medlemmar ur crewet, han är väl den aktive medlem som varit med längst i crewet (?), så det borde ju vara fullt möjligt. Och så tolkade jag det alltså innan jag hade läst nåt om att han skulle gått ur AM.
2008-05-02, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HongKongKalsong
I sthlm är det väl Gouge och Jeks som skriver Cas?

Polar också samt några/nån till som jag glömt. Sen ska ju Cas finnas i utlandet också.
2008-05-02, 09:48
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Polar också samt några/nån till som jag glömt. Sen ska ju Cas finnas i utlandet också.

Gres
2008-05-02, 12:54
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3rss0n
Är det dåligt av mig att skriva KASE? ja menar... En av dom första med graffiti va ju KASE2..

Det finns redan en Kase, så ja det är dåligt av dig.

Citat:
Ursprungligen postat av HongKongKalsong
På den vita karmen mellan fönsterrutan och de gula handtagen vid sätena på tunnelbanan så brukar ju Mel rista in sin tag, på ett ställe stod det "AM = Mel". Jag tolkade det som att han eventuellt har uteslutit övriga medlemmar ur crewet, han är väl den aktive medlem som varit med längst i crewet (?), så det borde ju vara fullt möjligt. Och så tolkade jag det alltså innan jag hade läst nåt om att han skulle gått ur AM.
Allright, det låter inte helt otroligt. Efter att jag skrev det förra inlägget har jag sett Mel och AM-tags som strukits över av UH(systercrew som de flesta AM-lirare var med i simultant med UH). Internjidder.. soft!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in