2008-04-24, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av latsomfan
Det där stämmer inte alls......

då kan du då berätta hur det ligger till eftersom du verkar veta bättre än mig
2008-04-24, 16:40
Medlem
art_s avatar
Jag ser nya fuss tags ganska ofta, vet inte något om personerna.

www.fotolog.com/motherfussers
2008-04-24, 19:59
Medlem
fuss/fus/fuzz osv. är ganska nere...

hair o ribbon som kör isf.. rätta mej om ja har fel!
2008-04-27, 09:45
Medlem
mikke1234s avatar
Req

Skulle vilja se lite bilder av Ridder från All crew, någon kan hjälpa mig?
2008-04-27, 12:03
Medlem
Pelicans avatar
Någon som kan berätta lite om Olaf och Bingo, målarna som Promoe sjunger om i "These walls dont lie" ? Ngra bilder?
2008-04-27, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
Någon som kan berätta lite om Olaf och Bingo, målarna som Promoe sjunger om i "These walls dont lie" ? Ngra bilder?

http://www.fotolog.com/olaf7dc
2008-04-27, 19:11
Medlem
Citat:

Olaf blev väl påkörd av tåget 2002 om jag inte minns fel?
2008-04-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Olaf blev väl påkörd av tåget 2002 om jag inte minns fel?

Stämmer.. RIP
http://www.capitalsthlm.com/tema/01/index.html

Peace!
-Childish
Senast redigerad av childish 2008-04-27 kl. 21:59.
2008-04-28, 02:43
Medlem
fittlampas avatar
Citat:

Olaf är död sedan ett tag, lystna på texten i these walls dont lie som du själv nämnde.. Vet inte så mycket om honom, det är ett reportage om honom i något halvgammalt upnummer.
kan kolla upp det om du vill..

Bingo är göteborgare, kör ett tvåmannacrew tillsamans med Punk.
De skriver Kce. Finns en intervju med Kce i ett annat ganska gammalt upnummer, men jag minns inte vilket. Kan kolla det med om du vill?
Sen kan det hända att Penso börjat köra i Kce också, är inte helt säker men jag tror att det är Bingos andra tag, så det förklarar ju saken.. Kolla med Analdynga, han har stenkoll på göteborgsscenen.

See ya in another life, brother!
Senast redigerad av fittlampa 2008-04-28 kl. 02:45.
2008-04-28, 09:12
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Olaf är död sedan ett tag, lystna på texten i these walls dont lie som du själv nämnde.. Vet inte så mycket om honom, det är ett reportage om honom i något halvgammalt upnummer.
kan kolla upp det om du vill..

Bingo är göteborgare, kör ett tvåmannacrew tillsamans med Punk.
De skriver Kce. Finns en intervju med Kce i ett annat ganska gammalt upnummer, men jag minns inte vilket. Kan kolla det med om du vill?
Sen kan det hända att Penso börjat köra i Kce också, är inte helt säker men jag tror att det är Bingos andra tag, så det förklarar ju saken.. Kolla med Analdynga, han har stenkoll på göteborgsscenen.

See ya in another life, brother!

Bingo i These walls dont lie är inte Bingo från Göteborg. Bingo i låten handlar om en Bingo i Australien som lyssnade på Looptroop och blev påkörd av ett tåg.

Angående att steka tags sådär som Penso/Bingo så tycker jag det är fel, även fast du har fel och hela sverige vet vem det är som egentligen är Penso.
2008-04-28, 13:24
Medlem
p3rss0ns avatar
Är det dåligt av mig att skriva KASE? ja menar... En av dom första med graffiti va ju KASE2..
2008-04-28, 13:39
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3rss0n
Är det dåligt av mig att skriva KASE? ja menar... En av dom första med graffiti va ju KASE2..

Kör vad du känner för! Så länge det inte finns någon "stor" målare i sverige som kör samma så brukar det vara cool.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in