2008-04-14, 14:56
Medlem
är det någon här som fyller på sina posca pennor ?
Tänkte köpa fluid ink och börja fyllla på mina svarta ist för att köpa nya hela tiden.

Kan man skruva av hela toppen med udd och allt eller får man droppa i genom skit-hålet under udden ?
2008-04-14, 15:00
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
Tänkte köpa fluid ink och börja fyllla på mina svarta ist för att köpa nya hela tiden.

Kan man skruva av hela toppen med udd och allt eller får man droppa i genom skit-hålet under udden ?

Japp, man kan skruva av dom. Vira ett gummiband runt själva stiftkroppen och vrid åt "fel håll" Alltså vira ett gummiband runt den delen du skruvar av.
2008-04-14, 15:01
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
Jag undrar om man tar bort den där svarta pricken på en vanlig cap från typ hårspray,

kommer den att bli som en fatcap elr kommer den ha samma tunna linje?

har tyvärr ingen canna så kan inte testa

jag tror den kommer spruta en jävla massa färg, men det kommer inte bli nån tjock stråle. Tyvärr
2008-04-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carne

posca är ju rätt små, men när ja fyller på ink i en pumpmarker som jag inte får bort toppen på så tar ja bort filterudden o häller i ink där, sen tar ja en mejsel o trycker in plast-pumpen, då rinner inket sakta ner.. Det funkar bra på större pennor, men vad jag vet ska det gå att skruva av posca, flera polare har gjort det innan iaf!
2008-04-14, 15:07
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
posca är ju rätt små, men när ja fyller på ink i en pumpmarker som jag inte får bort toppen på så tar ja bort filterudden o häller i ink där, sen tar ja en mejsel o trycker in plast-pumpen, då rinner inket sakta ner.. Det funkar bra på större pennor, men vad jag vet ska det gå att skruva av posca, flera polare har gjort det innan iaf!
Det går o skruva av dem ja.
2008-04-14, 15:14
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Det går o skruva av dem ja.

Bara att man behöver skruva åt andra hållet har jag för mig
2008-04-14, 15:15
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Seno+
Jag undrar om man tar bort den där svarta pricken på en vanlig cap från typ hårspray,

kommer den att bli som en fatcap elr kommer den ha samma tunna linje?

har tyvärr ingen canna så kan inte testa

Är det inte så att den lilla färgade pluppen bara är en sorts märkning och att hålet är exakt lika stort om du tar av den? Testa och se. Du kommer inte få till någon vettig cap att måla med, det kan jag lova dig.
2008-04-14, 16:02
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vet inte, vet dock att man ser en hel del intressanta saker i en del beck filmer, vad jag kan koma på nu är massa måslningar i nån tunnel när man ser gamla blåa tubens dra förbi och nån brud balanserar på räcket över bron, var bla en PMS tror jag, sen en Que t-up på en lastbil, och tags lite härochvar bara man har ögonen öppna genom filmerna.

Wufc ses verkligen en hel del i Beck-filmerna.
2008-04-14, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
vad var de för tags i början på programet "mitt i nyllet"? Kommer ihåg att det var en ARAS och kanske en FY, men inget mer

är ganska säker på att det var en wem throw-up också
2008-04-14, 17:44
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
vad var de för tags i början på programet "mitt i nyllet"? Kommer ihåg att det var en ARAS och kanske en FY, men inget mer
En AM, en FY och sen en t-up också, vet dock inte vilken.
2008-04-14, 17:46
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ARMENIAN SOULJA
Wufc ses verkligen en hel del i Beck-filmerna.
Japp, även en del FY har jag för mig.
2008-04-14, 19:28
Medlem
+Seno+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Är det inte så att den lilla färgade pluppen bara är en sorts märkning och att hålet är exakt lika stort om du tar av den? Testa och se. Du kommer inte få till någon vettig cap att måla med, det kan jag lova dig.

när man tar bort den svarta saken bli hålet skitstort. men får väll vänta med att testa :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in