2008-04-13, 23:03
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
vad var de för tags i början på programet "mitt i nyllet"? Kommer ihåg att det var en ARAS och kanske en FY, men inget mer
Vet inte, vet dock att man ser en hel del intressanta saker i en del beck filmer, vad jag kan koma på nu är massa måslningar i nån tunnel när man ser gamla blåa tubens dra förbi och nån brud balanserar på räcket över bron, var bla en PMS tror jag, sen en Que t-up på en lastbil, och tags lite härochvar bara man har ögonen öppna genom filmerna.
2008-04-14, 08:33
Medlem
infyllning

tja var och köpte litta canor sen när jag och min kompis skulle dra en piece varsin så fyllde jag 2 och halvt bokstäver och burken tog slut och han 1 bokstav och hans burk tog slut vi hadde montana black med en orange cap och piecen va inte så stor nån ide på hur man ska fylla in så man inte slösar mycke färg?
2008-04-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
tja var och köpte litta canor sen när jag och min kompis skulle dra en piece varsin så fyllde jag 2 och halvt bokstäver och burken tog slut och han 1 bokstav och hans burk tog slut vi hadde montana black med en orange cap och piecen va inte så stor nån ide på hur man ska fylla in så man inte slösar mycke färg?

Ta lvl 5 fatcap!
2008-04-14, 09:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
ta en guld kork. aka goldcap.
Eller köp fler burkar?
Ni kanske körde för stor ändå?
2008-04-14, 09:32
Medlem
ska testat kommer de täckas bra ? jag vill liksom att de ska täcka bra så man inte ser strecken man drar färgen höger vänster höger vänster
2008-04-14, 09:40
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
ska testat kommer de täckas bra ? jag vill liksom att de ska täcka bra så man inte ser strecken man drar färgen höger vänster höger vänster

lvl 5 täcker skit bra.Ni kanske stog för nära när ni målade?
2008-04-14, 10:15
Medlem
japp de gjorde vi ska man inte stå nära?
2008-04-14, 11:50
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
japp de gjorde vi ska man inte stå nära?

Stå lite längre bak, så täcker det mer.
2008-04-14, 13:16
Medlem
Me.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Stå lite längre bak, så täcker det mer.
Täcker störra yta, men inte lika tjockt/väl kan man väl nämna..
2008-04-14, 13:30
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Täcker störra yta, men inte lika tjockt/väl kan man väl nämna..

Njae men om man har mörk färg, så täcker det ju mycket bättre ( ser iallafall så ut )
2008-04-14, 14:01
Medlem
Molkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
En ganska aktiv målare i stockholm använde sig av Richie förut. Vet dock inte hur mycket han kör med den nu.

Richie, Betong Stylish(BS) crew. Han har en flogg faktiskt men skriver en annan tag nu. Stilen är sig lik så det är inte svårt att lista ut!
2008-04-14, 14:34
Medlem
+Seno+s avatar
Jag undrar om man tar bort den där svarta pricken på en vanlig cap från typ hårspray,

kommer den att bli som en fatcap elr kommer den ha samma tunna linje?

har tyvärr ingen canna så kan inte testa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in