2008-01-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinze88
Ahh okej=) få se vad det blir då helt enkelt

aha ska posta i nybörjar tråden i framtiden....

Köp massor av montana black burkar, och köp mycket caps! Testa dig fram! Du kan nästan inte köpa för många caps! Rekomenderar orginal, black skinny, ny fat och blue soft för dig som nybörjare så kan du testa dig fram och få cancontroll, börja med chrome, fyller snabbare bättre och är enklare och inte lika dyrt!

Sen kan det vara bra att köpa ett skissblock med riktiga pennor och börja utveckla stil m.m Lycka till kompis! Gott nytt år!
2008-01-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalteraren
Köp massor av montana black burkar, och köp mycket caps! Testa dig fram! Du kan nästan inte köpa för många caps! Rekomenderar orginal, black skinny, ny fat och blue soft för dig som nybörjare så kan du testa dig fram och få cancontroll, börja med chrome, fyller snabbare bättre och är enklare och inte lika dyrt!

Sen kan det vara bra att köpa ett skissblock med riktiga pennor och börja utveckla stil m.m Lycka till kompis! Gott nytt år!
Ahh okej!
Tackar! Ska kolla vad jag hittar
Gott nytt år på dig med!
2008-01-01, 03:54
Medlem
everymove__s avatar
Jag tycker helt klart att du ska köpa lite av varje. och sen se vad du tycker bäst om. Ska du köpa skissblock o pennor kan du ju alltid köpa "Fibra colorpack" duger helt klart. lycka till och GOTT NYTT ÅR
2008-01-01, 15:09
Medlem
Alfabet eller många skisseR?

Jo, jag har en fråga.
Vad är bäst, att bara göra en massa skisser eller göra ett helt alfabet som man kan skissa sig utifrån?
Hoppas ni förstår vad jag menar...
2008-01-01, 15:32
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilsking
Jo, jag har en fråga.
Vad är bäst, att bara göra en massa skisser eller göra ett helt alfabet som man kan skissa sig utifrån?
Hoppas ni förstår vad jag menar...

Har tänkt på samma sak, fast jag kom fram till att skissa.

Om du kör på med alfabet grejen, kommer du köra samma bokstäver HELA tiden. Du kommer inte utvecklas. Däremot om du skissar, så kommer du på nya grejer HELA tiden.

Lycka till.
2008-01-01, 16:24
Medlem
AXLETTIs avatar
Självklart göra olika skisser. Du kan variera dig mer och lär dig mycket mer om bokstävers former.
2008-01-01, 19:53
Medlem
Ahh tack för alla svar!
Nu har jag bestämnt mig för att köpa lite av grejerna nu så , fast highlights finns ju bara i sthlm
Ska till GBG sen så tänkte om det finns nån "graffiti" butik där? Så fall vad hetter den???

Snälla hjälp!
2008-01-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinze88
Ahh tack för alla svar!
Nu har jag bestämnt mig för att köpa lite av grejerna nu så , fast highlights finns ju bara i sthlm
Ska till GBG sen så tänkte om det finns nån "graffiti" butik där? Så fall vad hetter den???

Snälla hjälp!

Childstore heter shopen i gbg

http://www.childstore.se/index.php?type=47&action=varer&sid=5e4da471afb6eaf 3dc01ada3bc6080b0
2008-01-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
Childstore heter shopen i gbg

http://www.childstore.se/index.php?type=47&action=varer&sid=5e4da471afb6eaf 3dc01ada3bc6080b0
Taack! du rädda min dag!:
Finns det bara Gold, och black där?
2008-01-01, 21:31
Medlem
Vad passar till rött? Jag ska ha färgen till filling tillsamans med den röda.
2008-01-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frommm
Blå? Svart? Ljusblå? grön? gul?

Enligt mig finns det mycket som passar till rött.
2008-01-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frommm

orange ? gul?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in