2009-09-23, 14:05
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Jag känner en i crewet litegrann o kan väl avslöja att Crewet bildades i Norra Högsbo

Är det någon som vet vem detta är? Crew?
http://3.bp.blogspot.com/_tAzyGKEV-nI/SqOAEeZgXEI/AAAAAAAAAeQ/P6K7LUZqqT4/s1600-h/IMG_1792gbggraf.JPG

Måste bara säga att jag tycker play har den snygaste spyan av alla.
2009-09-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Måste bara säga att jag tycker play har den snygaste spyan av alla.

Fuck! Här serverar man värsta PLT-chromen och det du lägger märke till i bilden är de där en-vingade p:na som man ser över hela jävla stan. Play hör hemma i graffens yttersta skamvrå! Och där tycker jag att han ska stanna tills han lär sig att göra lite mer substantiella grejer!

Vad är 36 då? Det ser man ju oxå i lite olika sammanhang: Metal36, Element36, Free elem36 osv.. Är det ett crew eller vad e det.
2009-09-23, 14:42
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Fuck! Här serverar man värsta PLT-chromen och det du lägger märke till i bilden är de där en-vingade p:na som man ser över hela jävla stan. Play hör hemma i graffens yttersta skamvrå! Och där tycker jag att han ska stanna tills han lär sig att göra lite mer substantiella grejer!

Vad är 36 då? Det ser man ju oxå i lite olika sammanhang: Metal36, Element36, Free elem36 osv.. Är det ett crew eller vad e det.

Det är ett crew ja. (tror)
Vad är det för fel på play då? Han har gjort grymt snygga saker ju, p-vingarna borträknade(fast det är ju dom som är snyggast!).
Senast redigerad av fuska 2009-09-23 kl. 15:08.
2009-09-23, 15:29
Medlem
Mitt förra inlägg var dessutom mitt 36:e såg jag nu... Spooky.
Jag tycker att Play gör lite väl flyktiga grejer helt enkelt. Men smaken är förstås olika.
2009-09-23, 18:14
Medlem
fotograffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDe
har någon nån aning om vad HNC står för?

om jag inte minns helt fel stod det Hot night crew vid en HNC målning för ett tag sen
2009-09-23, 19:55
Medlem
pappis avatar
Citat:

Det är ett crew, 36= 3 x 6 = 666.
Elem,Metal,Aero,Kniv,52,Plt eller något åt det hållet skulle jag tro är med.
2009-09-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
Det är ett crew, 36= 3 x 6 = 666.
Elem,Metal,Aero,Kniv,52,Plt eller något åt det hållet skulle jag tro är med.

Okej. Tack. Det är alltså de som Satur kallar för "inga dundermänniskor".
Vet du varför man skall freea just elem då? Har han kört fast på något sätt?
2009-09-23, 21:35
Avslutad
Citat:

Metal började köra 36 efter sin tag för att han ville ha siffror med i tagen och sen utvecklades det till ett crew där några av herrarna skriver 36 direkt efter tagen så att man kan tro att det rör sig om enbart en onetag först.
Angående "free elem36" så kan nog alla räkna ut här varför folk skriver så.
Sumo är också med i crewet! Tog denna infon från en gammal Westcoast Magazine.
2009-09-24, 00:44
Medlem
Rockludrets avatar
Jag vet att Obama, Weso och Mage kör i YK här i haninge/tyresö området. Någon som vet något mer om dem?
2009-09-24, 19:36
Moderator
evilhoneys avatar
Svar på frågan "varför försvinner mina inlägg?": De bryter mot reglerna!
Håll er till topic så ska ni se att de får vara kvar.
//mod
2009-09-24, 21:02
Bannlyst
Finns HBA kvar? Lever Spaq?
2009-09-24, 21:57
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Finns HBA kvar? Lever Spaq?

Finns ganska färska HBA och AM tags i Örnsköldsvik iallfall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in