2011-05-04, 06:49
Bannlyst
Kjellbom ska skämmas. Hur många chanser hade han inte egentligen? Prickade inte ens ringen i vissa lägen och tappade bollen klumpigt.

Vilken fars att inte avgöra hemma. Dolphins får skärpa sig.
Citera
2011-05-04, 09:15
Medlem
Andy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaiston
Micke sköt, finns ett reportage som just sändes på sportspegeln.

Helvete att man missade matchen, jag var inte hemma Jag antar att TV10 inte sänder repriser/har repris att köpa?

Ingen som har en torrent ev?

Viasat Sport brukar sända matchen i efterhand.

Edit: Enligt deras tablå så visar de matchen ikväll 20:30.
Ska bli intressant och se igen om Wesby rör benen när han sparkar omkull Mitchell i slutet och om Dolphins foular Jakob Sigurdarson längre upp i plan innan han sätter sin sjuka trea.
Senast redigerad av Andy90 2011-05-04 kl. 09:45.
Citera
2011-05-04, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Kjellbom ska skämmas. Hur många chanser hade han inte egentligen? Prickade inte ens ringen i vissa lägen och tappade bollen klumpigt.

Att be Jocke skämmas tycker jag är att dra detta för långt. Så jävla många ggr Jocke har räddat oss iår, främst ute i Europa, så bör han inte ha så pass mycket skit. Köper att jocke har varit relativt blek under hela playodffs, men att Jocke ska gå runt och skämmas idag är inte 100% fair i mina ögon.

Som Andy90 skrev så anser jag att Dolphins foular Jacob redan på mittplanen, vilket är ganska givet eftersom de inte ens var i lagfoul. Och att Jacob sätter den 3an är bara att lyfta på hatten åt, men att vi tappar 4p på 1min är inte OK. Just nu känner man sig bara sjukt tom. Hela arenan andades guld kändes det som:P När vi kom dit ca 18.15 var baren redan full iprincip och det var kanonstämning. Kändes överlag som att alla redan kände att guldet var klart. Jag var själv en av dem som trodde stenhårt på SM-guld igår, men tji fick jag. Jag tror att vi fortfarande kan ta guldet uppe i Sundsvall eftersom vi vunnit där 2ggr tidigare, samt är i grunden ett bättre basketlag, men pga jobb kan man inte närvara, vilket suger slak.

Btw Sundvalls egna "big three" gjorde totalt 76 av 94 poäng, vilket är relativt brutalt.
Senast redigerad av njaha 2011-05-04 kl. 11:47.
Citera
2011-05-05, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH

Dolphins hänger och faller inte på en spelare. Snarare hela laget som borde skärpa sig.
Citera
2011-05-05, 11:41
Medlem
Andy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gozu
Dolphins hänger och faller inte på en spelare. Snarare hela laget som borde skärpa sig.

Word ...!

Undrar hur det matchbilden är idag.. Hinner Dolphins ställa om mentalt för en match till? Det såg ut som om man var på en begravning efter matchen i tisdags. Disskuterade lite snabbt med "njaha" att det blir Dolphinsvinst OM de har lyckats ställa om mentalt efter senast, annars vinner nog Dragons med 10-15p .. Vi får se ikväll. Konstig tid dock, börjar redan kl 18:10 ..
Senast redigerad av Andy90 2011-05-05 kl. 11:44.
Citera
2011-05-05, 18:29
Avslutad
Propagandabasket av Dragons! Sigurdarsson dominerar TOTALT!

Dock mycket basket kvar att spela.
Citera
2011-05-05, 18:51
Medlem
billig22s avatar
OMFG!! Sigurdarson är helt sjuk!!! men än är det inte över..
Citera
2011-05-05, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billig22
OMFG!! Sigurdarson är helt sjuk!!! men än är det inte över..

Sigurdardson är det sjukaste jag har sett. Bara att gratulera Sundsvall till guldet.
Citera
2011-05-05, 19:57
Medlem
Bara att gratulera Dragons! Men man vill ju inte tänka på hur det hade slutat om Dragons missat sina treor istället, eftersom det kunde mycket väl ha hänt..
Citera
2011-05-05, 20:15
Medlem
Pixoss avatar
Grattis Sundsvall dragons! Väl värda detta efter sitt fantastiska seriespel!
Citera
2011-05-05, 20:18
Avslutad
Fyfan vilka sjuka finalmatcher! Bästa serien jag sett på länge
Citera
2011-05-05, 20:43
Medlem
Fast jag blev allt lite besviken på sista matchen, det kändes som luften gått ur Dolphins. Jag hoppades på en vändning i tredje men den kom aldrig, samma i fjärde. Bra spelat av Sundsvall men som åskådare blev jag lite besviken (men det var kanske för att jag slängde 50-spänn i viasats skattkista...).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in