Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-23, 19:27
  #1
Avstängd
En god vän till mig Emma Westergren var i radio i torsdags, hur tyckte i att hon skötte sig?

Var ju inte direkt lätt att freda sig mot det oariska packet som hade lierat sig emot henne.

Palle is back, and he´s back 4 gooood =)
Citera
2007-11-23, 20:03
  #2
Medlem
humperdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle Kuling
En god vän till mig Emma Westergren var i radio i torsdags, hur tyckte i att hon skötte sig?

Var ju inte direkt lätt att freda sig mot det oariska packet som hade lierat sig emot henne.

Palle is back, and he´s back 4 gooood =)
Har du någon webbradio länk till programmet?
Citera
2007-11-23, 20:47
  #3
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle Kuling
En god vän till mig Emma Westergren var i radio i torsdags, hur tyckte i att hon skötte sig?

Var ju inte direkt lätt att freda sig mot det oariska packet som hade lierat sig emot henne.

Palle is back, and he´s back 4 gooood =)

Det var på radiokanalen "Din Gata" intesant?
I tidningen stod det att radiopratarna var pålästa och "satte henne på plats" .. Jag skulle vilja höra programmet , du har möjligtvis inte en länk?
Citera
2007-11-23, 20:55
  #4
Medlem
Här kanske

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssi...programID=2576

en jävla massa musik på köpet...
Citera
2007-11-23, 22:01
  #5
Medlem
Yes...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssi...programID=2576

en jävla massa musik på köpet...
Direktlänk utan musik: http://www.sr.se/laddahem/podradio/S...1122080058.mp3
Citera
2007-11-23, 22:22
  #6
Medlem
Yes...s avatar
Som vanligt blir det bara skit. Varför skicka dit en korkad nervös tjej som egentligen inte vet vad hon står för? Kändes som hon försökte slingra sig om att hon och SD var rassister i vartenda svar.
Inte blev det bättre av att det var 3 mot 1 heller.


Om SD ska framställas som ett icke-rasistiskt parti, varför skriver de inte några enkla och tydliga punkter som de skickar ut till alla som ska representera dem.

Typ:
* Vi vill stoppa flyktinginvandringen - Därför att <många bra argument>
* Vi vill förbjuda bruqa i skolan - Därför att <många bra argument>
* Vi vill inför språktester - Därför att <många bra argument>
o.s.v


Har de gjort det, men råkar bara vara så att SD består av massa IQ-befriade vilsna tonåringar?
Citera
2007-11-23, 22:44
  #7
Medlem
humperdicks avatar
Skitprogram skapat för att göra bort en politiker, det måste tydligen vara tre mot en oerfaren ung tjej för att snacka bort en Sd:are låt Jimmie eller någon annan gå dit och idioterna skulle bli bortgjorda i stället, skitjournalistik på lägsta nivå.
Citera
2007-11-23, 22:51
  #8
Medlem
mudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
....I tidningen stod det att radiopratarna var pålästa och "satte henne på plats"...
Självklart var det så. Inte kan de väl sända ett radioprogram där en tjej från SD vinner debatten.
PK uber alles
Citera
2007-11-23, 23:00
  #9
Medlem
Fy fan hur jävla partisk får man bli? Helt skadat. Orkade bara lyssna på en del. Ren DDR-stil. Nej, det var tufft för Emma det lilla jag hörde.
Citera
2007-11-24, 00:11
  #10
Medlem
Bara jag som får lite vibbar till filmen "ondskan" och systemet med rutan? Obegränsat antal motståndare och obegränsat antal fula knep mot en ensam, underlägsen person som ska "uppfostras". Domare och åskådare hejar på översittarna tills uppfostringsobjektet ger upp och kryper ur rutan.
Citera
2007-11-24, 00:15
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Bara jag som får lite vibbar till filmen "ondskan" och systemet med rutan? Obegränsat antal motståndare och obegränsat antal fula knep mot en ensam, underlägsen person som ska "uppfostras". Domare och åskådare hejar på översittarna tills uppfostringsobjektet ger upp och kryper ur rutan.

Ja bra association.
Citera
2007-11-24, 00:24
  #12
Medlem
synd om Sverige

at debatten hålls på detta niveau.


Herregud - radiovärden kan inte ens ordet "repatriere" - repatere........................
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback