Har du smakat Whey FX från Gymvaruhuset? Det proteinet är riktigt gott. Om du sedan vill ha en gainer så beställer du deras Carbo FX och tillsätter det i din proteinshake så har du en "hemmagjord" gainer. Riktigt gott.
Jag måste bara "varna" för att det blir sliskigt sött. Maltodextrin är trots allt lite sött.
Jag har med enkelthet använt ett tjugotal olika gainers och även blandat egna med hjälp av diverse protein källor eller enbart glutamine etc. dock bara använt malto i mina egen tillverkade och det smakar ju inte hundra men ger vad man vill till rätt pris.
Har du smakat Whey FX från Gymvaruhuset? Det proteinet är riktigt gott. Om du sedan vill ha en gainer så beställer du deras Carbo FX och tillsätter det i din proteinshake så har du en "hemmagjord" gainer. Riktigt gott.
Jag har med enkelthet använt ett tjugotal olika gainers och även blandat egna med hjälp av diverse protein källor eller enbart glutamine etc. dock bara använt malto i mina egen tillverkade och det smakar ju inte hundra men ger vad man vill till rätt pris.
Köpte Serious Mass, får ta det lugnt i början med kvantiteterna och hoppas att det inte blir några spyor. Spydde första gångerna jag drack kaffe också, och det gick ju bra till slut så jag hoppas på liknande historier här. Tack för all input alla!
Jag kör stenhårt på Serious Mass, har provat massa lågpris skit och tyckt att dom har vart fördjävliga, nu är jag inne på min 3dje påse serious mass, chokladen är god men banan smaken är fan helt fantastisk!
Rekommenderar den till alla som vill lägga på sig mer vikt eller bara bli lite mer peppade innan gymmet!