2007-11-22, 21:35
Medlem
blackened57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontet
känns spontant som aldeles för mycket kolhydrater i förhållande till protein. mer än 3ggr mer känns väldigt saftigt. om nu priset är ett minus borde det ju bli ännu mindre prisvärt med tanke på hur lite protein den innehåller (malto är ju billigt som tusan)

Därför har man en protein drink tillhands när man kommer hem
Citera
2007-11-22, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av styler88
Näringsvärde per 100 g (portion)
Energi 380 kcal/1600 kj
Protein 30 g
Kolhydrat 57 g
Fett <1,8 g
Taurin 4 g

Thanks, finns den någonstans att beställa online?
Citera
2007-11-22, 22:39
Medlem
Omar Santanas avatar
Har bara kört på Star Nutritions Gainer Pro så jag har ju inte mycket att jämföra med förutom priset, mintchoklad utblandat med mjölk, smakar precis som såna där vit-röda karameller, vad dom nu heter.
Citera
2007-11-22, 22:45
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Har bara kört på Star Nutritions Gainer Pro så jag har ju inte mycket att jämföra med förutom priset, mintchoklad utblandat med mjölk, smakar precis som såna där vit-röda karameller, vad dom nu heter.
Har också kört på gainer pro, ångrar dock att jag köpte vaniljsmaken. Den var fan inte god Men det går väll att hälla i sig.
Citera
2007-11-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Har också kört på gainer pro, ångrar dock att jag köpte vaniljsmaken. Den var fan inte god Men det går väll att hälla i sig.

Fick en påse av en av dom som har mitt gym, det va nått prov ex av dahlblads nya Gainer, Äpple-kanel, kan nog rekomendera den varmt ska nog köpa den nästa gång jag behöver va väldigt god, men ja gillar ju just den smaken så
Citera
2007-11-23, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Marianne tänker du nog på!
Citera
2007-11-23, 09:32
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Dalblads gainer med jordgubbssmak tycker jag är absolut bäst, choklad är inte så dum heller.

här håller jag med
Citera
2007-11-23, 10:13
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Marianne tänker du nog på!
Precis, tack.
Citera
2007-11-23, 10:44
Medlem
styler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Thanks, finns den någonstans att beställa online?

Joo www.budofitness.se, annars kan du juu bara googla http://www.google.se/search?hl=sv&q=SELF+NEW+ACTIVE+WHEY+GAINER&btnG=Go ogle-s%C3%B6kning&meta= gainern.
Citera
2007-11-23, 10:47
Medlem
styler88s avatar
Har hört att WEIDER MEGA MASS 4000 ska vara grymt god, någon som provat denna gainer?
Citera
2011-11-05, 14:45
Medlem
pernil90s avatar
Gammal tråd men jag antar att den fortfarande fyller sitt syfte.

Har börjat träna någorlunda seriöst men faller något back i kosten gällande intag av kolhydrater och proteiner, så jag tänkte att en gainer antagligen kan vara på sin plats. Dock har jag problemet att jag är oerhört äckelmagad och verkar spy ganska lätt av saker som jag (försöker) sätta i mig. När jag var 18 ungefär köpte jag http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/100-whey-protein-fuel med chokladsmak eller någon liknande produkt, spydde de två första gångerna jag försökte dricka det och sen åkte det i papperskorgen.

Således letar jag efter någon produkt som i era ögon smakar oerhört gott, detta borde väl innebära att jag ska kunna få ner det relativt lätt. Jag kan även tänka mig att ge upp en del performance för smak, om man bara ska spy upp det kvittar det ju hur bra det är...

tack på förhand!
Citera
2011-11-05, 15:52
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pernil90
Gammal tråd men jag antar att den fortfarande fyller sitt syfte.

Har börjat träna någorlunda seriöst men faller något back i kosten gällande intag av kolhydrater och proteiner, så jag tänkte att en gainer antagligen kan vara på sin plats. Dock har jag problemet att jag är oerhört äckelmagad och verkar spy ganska lätt av saker som jag (försöker) sätta i mig. När jag var 18 ungefär köpte jag http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/100-whey-protein-fuel med chokladsmak eller någon liknande produkt, spydde de två första gångerna jag försökte dricka det och sen åkte det i papperskorgen.

Således letar jag efter någon produkt som i era ögon smakar oerhört gott, detta borde väl innebära att jag ska kunna få ner det relativt lätt. Jag kan även tänka mig att ge upp en del performance för smak, om man bara ska spy upp det kvittar det ju hur bra det är...

tack på förhand!

Har du smakat Whey FX från Gymvaruhuset? Det proteinet är riktigt gott. Om du sedan vill ha en gainer så beställer du deras Carbo FX och tillsätter det i din proteinshake så har du en "hemmagjord" gainer. Riktigt gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in