2007-11-22, 20:57
Medlem
Caltons avatar
Jag hatar hennes nervsa skratt och hennes latent sarkastiska ton i talet. Man kan tydligt se och knna hennes psykopatiska strning. En mnniska som finner henne trovrdig kan inte ha EQ eller IQ ver 80. Tittar man noga kan man ven se svavel brinna djupt i hennes bcksvarta bottenlsa gonhlor, hlor som skulle svlja din sjl med hull och hr ifall de kunnde.
http://images.wikia.com/uncyclopedia...lter_scary.jpg
Jag blir serist rdd fr mnniskan som art nr jag ser och hr henne, men nd kan jag inte slut fachineras av hennes idioti och sitter med en klump i magen och kken i knt framfr youtube och ser henne gra bort sig gng p gng.
Citera
2007-11-23, 10:15
Medlem
utters avatar
Ett intresseant klipp med mnniskan: http://www.youtube.com/watch?v=1Yyjr...eature=related
Citera
2007-11-23, 12:41
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
Jag gillar Ann Coulter. Hon r en bris i det politiskt korrekta Amerikanska klimatet.

Radioprataren Michael Savage r ocks jvligt rolig. Han r ocks sjukt intellektuell vilket gr det roligare. Michael Savage har det tredje strsta radioprogrammet i USA p en radiostation som gs av Fox News. Michael Savage program r en blandning av kritik mot invandring, Islam, homosexuella, amerikanska minoriter. Han r ocks jude, har en doktorstitel och stdjer Israel

Hr r ngra roliga disskussioner Savage har hamnat i

http://www.youtube.com/watch?v=Zq8wvG7p1c4
Savage sgar amerikanska immigrationspolitik, mexikanerna

http://www.youtube.com/watch?v=pi-HP_oHZFU
Savage sgar Afrika,svarta och Muslimer i en disskussion med en Muslim

http://www.youtube.com/watch?v=6AUbPB0NAIw
Michael Savage disskuterar Islam med en muslim

http://www.youtube.com/watch?v=6jgczneWu9s
Michael Savage sgar nnu flera muslimer

Michael Savage r underbar. Jag lskar honom och flashback borde lska honom ocks. Han r motsatsen till Tppas Fgelberg fast 1000 gnger bttre och sen har ju Savage rtt i typ allt han sger!

Sen har vi ju Michelle Malkin och den i Sverige mest knda. O"reiliy

Nu har jag lyssnat p klippen och jag mste sga att jag har jvligt svrt fr den hr typen av brutalretorik. Obeaktat hans sikter tycker jag att det han bidrar med r en frdumning av debatten. Det borde finnas mer intelligenta stt att bryta den politiska korrektheten.
Citera
2007-11-23, 13:09
Medlem
Bastardos avatar
Ja, Coulter r verkligen vrd att tas p allvar. Fr er som kan engelska:

Citat:
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity.
[9]" September 12, 2001

Citat:
So for those of you who haven't read any of my five best-selling books: Liberals are driven by Satan and lie constantly
.
[12]; June 28, 2007; accessed June 29, 2007

Citat:
Liberals' only remaining big issue is abortion because of their beloved sexual revolution. That's their cause: Spreading anarchy and polymorphous perversity. Abortion permits that.

Slander (2002); ISBN 1400046610

Citat:
[Canadians] better hope the United States does not roll over one night and crush them. They are lucky we allow them to exist on the same continent.
Fox News; Hannity & Colmes, November 30, 2004

Citat:
The ethic of conservation is the explicit abnegation of man's dominion over the Earth. The lower species are here for our use. God said so: Go forth, be fruitful, multiply, and rape the planet it's yours. That's our job: drilling, mining and stripping. Sweaters are the anti-Biblical view. Big gas-guzzling cars with phones and CD players and wet bars that's the Biblical view.
Oil Good; Democrats bad; October 12, 2000

Citat:
They're [Democrats] always accusing us of repressing their speech. I say let's do it. Let's repress them. Frankly, I'm not a big fan of the First Amendment.
University of Florida speech; October 20, 2005

Och s vidare. Attention-Whore?
Citera
2007-11-23, 21:36
Medlem
Druganauts avatar
Paralellen mellan Coulter och Ulvskog var klockren. Den lr jag sno och anvnda sjlv. Tack!
Citera
2007-11-23, 22:37
Bannlyst
Citat:
Jag gillar Ann Coulter. Hon r en bris i det politiskt korrekta Amerikanska klimatet.
En vldigt kort klnning har hon i alla fall oftast p sig!

Citat:
Radioprataren Michael Savage r ocks jvligt rolig. Han r ocks sjukt intellektuell vilket gr det roligare. Michael Savage har det tredje strsta radioprogrammet i USA p en radiostation som gs av Fox News. Michael Savage program r en blandning av kritik mot invandring, Islam, homosexuella, amerikanska minoriter. Han r ocks jude, har en doktorstitel och stdjer Israel
Michael Savage r underbar. Jag lskar honom och flashback borde lska honom ocks. Han r motsatsen till Tppas Fgelberg fast 1000 gnger bttre och sen har ju Savage rtt i typ allt han sger!
Jag har svrt att finna ngot roligt hos en mnniska med ett sdant misantropiskt stt att uttrycka sig. Men att han r sjuk p ett intellektuellt stt betvivlar jag inte en sekund!
Fox News, det stockkonservativa mediamanipulatorfretaget, vad frvnad jag blir, eller kanske inte.
Det skulle vara intressant att veta vad han har doktorerat i och var. Det skulle inte frvna mig om han har en doktorstitel i genocid frn universitetet i Jerusalem kompletterat med litet praktiska studier med en Uzi p Vstbanken.
Citera
2007-11-23, 22:53
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feinlyre

Du kan vl inte allvarligt sga att Ann Coulter r snygg?
Citera
2007-11-23, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Citat:
Du kan vl inte allvarligt sga att Ann Coulter r snygg?
Que? Var i hela friden namn hittar du ngot pstende om hennes utseende i mitt inlgg? Jag tnkte bara p att konservativa personer oftast r vldigt pryda med kldes-koder och liknande ( kritstrecks byxdress, typ ), och hr satt hon och nstan visade trosorna i en kort-kort klnning. Jag fann det litet motsgelsefullt!
Citera
2007-11-24, 00:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calton
Jag hatar hennes nervsa skratt och hennes latent sarkastiska ton i talet. Man kan tydligt se och knna hennes psykopatiska strning. En mnniska som finner henne trovrdig kan inte ha EQ eller IQ ver 80. .

Finns EQ-snacket fortfarande? Kanske hos samma mnniskor som brukar ur pm empati. Att jmfra en intellektuell person som Coulter med Ulvskog sger vl mest om den som gr det. De gnger jag sett henne har hon gjort ett extremt skrpt intryck. Att hon spetsar till saker och r ironisk och sarkastisk r vl bara positivt. Hennes grundfrgar r ju varfr demokraterna alltid tycks ha problemformuleringsprivilegiet i USA och att de alltid ser sig sjlva som den goda sidan.
Citera
2007-11-24, 01:52
Medlem
Audemarss avatar
Citat:
Sen har vi ju Michelle Malkin och den i Sverige mest knda. O"reiliy

Bill O'Reilly ar skrammande dum. Det enda som ar mer skrammande ar att det faktiskt finns folk som haller med honom.
Citera
2007-11-24, 04:47
Medlem
onemans avatar
Citat:
Det skulle vara intressant att veta vad han har doktorerat i och var. Det skulle inte frvna mig om han har en doktorstitel i genocid frn universitetet i Jerusalem kompletterat med litet praktiska studier med en Uzi p Vstbanken.
Enligt Wikipedia har han en doktorstitel i nutritional ethnomedicine frn Berkeley.
Citat:
He holds master's degrees in medical botany and medical anthropology and earned a Ph.D. from the University of California, Berkeley, in nutritional ethnomedicine.

Angende hans intelligens kan man ven lsa fljande:
Citat:
As Michael Weiner, he has written a number of books on herbal medicine and homeopathy.
Tror man p homeopati r man inte srskilt intelligent, skriver man bcker om dess frtjnster r man en lurendrejare.

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0895294125
Citera
2007-11-24, 09:22
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Finns EQ-snacket fortfarande? Kanske hos samma mnniskor som brukar ur pm empati. Att jmfra en intellektuell person som Coulter med Ulvskog sger vl mest om den som gr det. De gnger jag sett henne har hon gjort ett extremt skrpt intryck. Att hon spetsar till saker och r ironisk och sarkastisk r vl bara positivt. Hennes grundfrgar r ju varfr demokraterna alltid tycks ha problemformuleringsprivilegiet i USA och att de alltid ser sig sjlva som den goda sidan.

Det pratas fortfarande om EQ som en faktor Gardners modell om multipel intelligens.
Man kan sga att bde Ann Coulter och Marita Ulvskog r intellektuella personer. De innebr varken att de behver vara srskilt intelligenta eller sympatiska.

Ett exempel p Ann Coulters extrema skrpa: http://www.youtube.com/watch?v=84EjWeTMBZs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in