• 1
  • 2
2007-11-21, 22:25
Medlem
Crossmacks avatar
Vad tycks hom henne?

Jag kan ge er ett citat:

"Frankly, I'm not a big fan of the first ammendment."

I samanhanget, har det demokratiska partiet rtt att uttrycka sig?

Hon r frfattare, journalist, politisk kommentator i USA och konservativ som ut av helvete. Knd fr svidande sarkasmer och att hon hatar det demokratiska partiet.
Citera
2007-11-21, 22:39
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Vad tycks hom henne?

Jag kan ge er ett citat:

"Frankly, I'm not a big fan of the first ammendment."

I samanhanget, har det demokratiska partiet rtt att uttrycka sig?

Hon r frfattare, journalist, politisk kommentator i USA och konservativ som ut av helvete. Knd fr svidande sarkasmer och att hon hatar det demokratiska partiet.

Har svrt fr den dr debatten eller snarare debattklimatet dr Ann Coulter och andra konservativa har verbal catfight med Al Franken och andra liberala debattrer. Uppriktigt talat tycker jag hon inte r riktigt klok.
Citera
2007-11-21, 22:50
Medlem
tpotss avatar
Instmmer med ovanstende. Mnniskan r inte riktigt frisk. Lyssna srskilt p hennes argument mot Rage Against the Machine, finns nog p youtube.
Citera
2007-11-21, 23:32
Moderator
rotadents avatar
Hon r samtidigt lite fascinerande. Hur snabbt skulle en mnniska som hon bli avfrdad som knppgk i Sverige? I USA r hon vl avskydd av mnga, men skert lskad av lika mnga och fr ju faktiskt vara i TV.
Citera
2007-11-21, 23:41
Medlem
Ankdammsmans avatar
Hon pminner om Marita Ulvskog.
Citera
2007-11-21, 23:52
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Hon pminner om Marita Ulvskog.

Marita Ulvskogs antites?
Citera
2007-11-22, 00:04
Medlem
Ankdammsmans avatar
Sorry, det var otydligt av mig.

Vad jag menar r att Coulters debatteknik och hnfulla attityd mot politiska motstndare pminner om Marita Ulvskogs. De ger samma obehagliga intryck.
Citera
2007-11-22, 00:09
Moderator
rotadents avatar
Ja, det r ju en klassisk hrskarteknik som en feminist skulle sga. ven om hon nog inte skulle tillskriva en kvinna den... Det r nog tyvrr ngot som finns i alla lger, men jag kan tycka att det ger ett sllsynt dligt intryck.
Citera
2007-11-22, 08:31
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Hur snabbt skulle en mnniska som hon bli avfrdad som knppgk i Sverige?
Det beror p vilket politiskt lger h*n tillhr.

Annars tycker jag att liknelsen med Marita Ulvskog r trffande. Och hon fr som bekant vara med lite varstans i Sverige...
Citera
2007-11-22, 18:52
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Hur snabbt skulle en mnniska som hon bli avfrdad som knppgk i Sverige?

Antagligen rtt s p direkten. Hon beskriver sig sjlv som "Frst Kristen, sedan Konsevativ" och uppenbarligen ser hon ner p mnniskor som inte r kristna och tycker att alla borde konvertera till den kristna religionen. Och det knns ju inte som om ngon med en sdan agenda skulle f ngot strre politiskt inflytande hr.
Citera
2007-11-22, 20:21
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Sorry, det var otydligt av mig.

Vad jag menar r att Coulters debatteknik och hnfulla attityd mot politiska motstndare pminner om Marita Ulvskogs. De ger samma obehagliga intryck.

Bda ger samma slags borderline-vibbar, mnniskor man hlla en bit ifrn sig.
Citera
2007-11-22, 20:47
Medlem
Democrats avatar
Jag gillar Ann Coulter. Hon r en bris i det politiskt korrekta Amerikanska klimatet.

Radioprataren Michael Savage r ocks jvligt rolig. Han r ocks sjukt intellektuell vilket gr det roligare. Michael Savage har det tredje strsta radioprogrammet i USA p en radiostation som gs av Fox News. Michael Savage program r en blandning av kritik mot invandring, Islam, homosexuella, amerikanska minoriter. Han r ocks jude, har en doktorstitel och stdjer Israel

Hr r ngra roliga disskussioner Savage har hamnat i

http://www.youtube.com/watch?v=Zq8wvG7p1c4
Savage sgar amerikanska immigrationspolitik, mexikanerna

http://www.youtube.com/watch?v=pi-HP_oHZFU
Savage sgar Afrika,svarta och Muslimer i en disskussion med en Muslim

http://www.youtube.com/watch?v=6AUbPB0NAIw
Michael Savage disskuterar Islam med en muslim

http://www.youtube.com/watch?v=6jgczneWu9s
Michael Savage sgar nnu flera muslimer

Michael Savage r underbar. Jag lskar honom och flashback borde lska honom ocks. Han r motsatsen till Tppas Fgelberg fast 1000 gnger bttre och sen har ju Savage rtt i typ allt han sger!

Sen har vi ju Michelle Malkin och den i Sverige mest knda. O"reiliy
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in