Jag ar beställt ett 30tal olika paket ifrån kina kanske upp emot 40 genom åren. Visst har man väntat länga men nu har det gått väldigt lång tid. Jag och en vän beställde saker från eforchina för runt 700kr den 03/19/2013. Och paketen har inte kommit än. det är över 2 månader som dom har stått stilla. Det verkar som att kinesen har packat några saker i olika småpaket för vissa utav grejerna ar kommit fram, men det är fortfarande saker på vift för ~500kr.
Jag har även spårningsnummer till sakerna men dom har stått stilla länge nu. Har även kontakt med killen från eforkina men han är totalt värdelös att komunicera med. För ett tag sen fick jag ett par trasiga hörlurar. Det kom bara ljud från ena örat. Men han vägrade att skicka ett par nya. Jag spelade in videosar och tog bilder man an vägrade.
Såhär lät det senast:
Citat:
Dear Derbidrd:
These are tracking numbers xxxxx and xxxxxx about this order xxxxxx.
You can see the status as follows:
xxxxxxxx 4/7/2013 5:27 PM, ICA Maxi xxxxxxx, The item has been consigned to the recipient
About the other tracking number you can see the status in attachment and maybe the status updated a little late but we will inform you once updated.
These are tracking numbers xxxxxxxx and xxxxxxxx about order xxxxxxx and we have attached the status in attachment please check it.
This is the tracking number xxxxxx about this order xxxxxxxxx and you can also find details in attachment.
All parcels are safe on the way and it will reach destination successfully after several more days.
Hope you can wait patiently and you can also go to this page to track it and know it in details.
http://blablabl.cm
Är det bara att räkna med att man inte kommer så skiten och bita i det sura äpplet, är det någon annan som ar fått vänta i över 2 månader?
peas