2012-11-17, 20:18
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Despatched to overseas (Country code: SE) Hell yeah!
Samma för mig, jag undrar hur länge det tar härifrån tills man får paketet.
2012-11-17, 20:58
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Samma för mig, jag undrar hur länge det tar härifrån tills man får paketet.

När det väl lämnar landet med flyg så tar det inte mer än några dagar enligt min erfarenhet.
2012-11-17, 22:55
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
När det väl lämnar landet med flyg så tar det inte mer än några dagar enligt min erfarenhet.
Det är inte längre spårbart, nu när det kommit i ni Sverige? Då jag anger spårID-numret på posten.se får jag ett meddelande om att koden är ogiltig och på Singapore mail står det bara att paketet nu anlänt till Sverige..
2012-11-17, 23:53
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Det är inte längre spårbart, nu när det kommit i ni Sverige? Då jag anger spårID-numret på posten.se får jag ett meddelande om att koden är ogiltig och på Singapore mail står det bara att paketet nu anlänt till Sverige..

På min står det fortfarande fortfarande Despatched to overseas (Country code: SE).

Förhoppningsvis kan jag hämta ut det på posten på tisdag man har tur
2012-11-18, 05:28
Medlem
vimars avatar
@ er ovan.

Det tar inte lång tid.. några dagar som sagt, blir spårbart i Sverige när det scannas av posten.

På mitt står det fortfarande 11-11-12... vilket datum tog dem emot förhandsinformation för era försändelser och när gick det iväg?

Citat:
Status Date Status Description
11-11-2012 INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
2012-11-18, 11:25
Medlem
vimars avatar
Någon som vet hur snabbt refund, canceld order går på aliexpress? Avbröt ordern, var nåt med säljaren som gjorde mig nervös...
2012-11-18, 12:06
Bannlyst
Alltså har planer på att köpa ett par byxor från ebay. Och det står att dom typ finns i Shenzen/hongkong. Och då är frågan kommer det att ta tid som det tar på Dealextreme?
2012-11-18, 15:30
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vimar
@ er ovan.

Det tar inte lång tid.. några dagar som sagt, blir spårbart i Sverige när det scannas av posten.

På mitt står det fortfarande 11-11-12... vilket datum tog dem emot förhandsinformation för era försändelser och när gick det iväg?

På min tog dom emot förhandsinformationen den 24/10 och flög iväg den 16/11, segt.
2012-11-19, 06:05
Medlem
zonedisks avatar
För drygt två dagar sedan skrev jag i min ticket till DX (efter att ha bilvit ombedd att vänta yttligare två veckor, två gånger) att mitt tålamod var slut. Det har totalt gått över 2½ månad nu sedan jag placerade min order och att jag ville ha en refund. Kollade precis min mail och har fått confirm från både PayPal och DX att pengarna är påväg tillbaka till mig nu. Rör sig inte om så jätte mycket pengar, men visar iaf att deras support har ett hjärta och ger tillbaka pengarna om man har lite tålamod.

Nu är bara frågan om jag kommer få mitt paket också, eller är det borta för evigt tro?
2012-11-19, 06:12
Medlem
vimars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
För drygt två dagar sedan skrev jag i min ticket till DX (efter att ha bilvit ombedd att vänta yttligare två veckor, två gånger) att mitt tålamod var slut. Det har totalt gått över 2½ månad nu sedan jag placerade min order och att jag ville ha en refund. Kollade precis min mail och har fått confirm från både PayPal och DX att pengarna är påväg tillbaka till mig nu. Rör sig inte om så jätte mycket pengar, men visar iaf att deras support har ett hjärta och ger tillbaka pengarna om man har lite tålamod.

Nu är bara frågan om jag kommer få mitt paket också, eller är det borta för evigt tro?

Inte så att det blivit ompackat till SG? Kolla under shipments, fick inget mail eller så... detta gjorde dem fast jag fått refund.
2012-11-19, 11:59
Bannlyst
Så efter ha tjatat med gulingarna i ett par månader så ska jag få tillbaka mina pengar. Oduglingar.
2012-11-19, 13:36
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vimar
Inte så att det blivit ompackat till SG? Kolla under shipments, fick inget mail eller så... detta gjorde dem fast jag fått refund.
Står just nu

Grand Total
USD$ 0,00

Order Status
Completed

Går jag in på ordern och kollar mer detaljer står det

2012-11-18 20:33:31 PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.

Antingen är det Paymenten till mig dom menar eller så ska dom skicka en ny vara iom "Order is being processed". Återstår att se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in