2012-05-04, 20:56
Medlem
vonOlofs avatar
Nu skickar DealExtremes EU-warehouse även till Sverige, efter att av oklara skäl tidigare bara ha accepterat en handfull andra EU-länder.

http://help.dealextreme.com/Frequently%20Asked%20Questions.ashx#Does_DealExtre me_has_any_oversea_warehouses__20

"EU warehouse(the SKU number starts with 8440)ships to
Britain, France, Germany, Italy, the Netherlands, Belgium, Luxembourg, Denmark, Ireland, Greece, Portugal, Spain, Austria, Sweden, Finland, Malta, Cyprus, Poland, Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Estonia, Latvia, Lithuania, Romania, Bulgaria"
2012-05-04, 20:58
Medlem
WorthlessMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonOlof
Nu skickar DealExtremes EU-warehouse även till Sverige, efter att av oklara skäl tidigare bara ha accepterat en handfull andra EU-länder.

http://help.dealextreme.com/Frequently%20Asked%20Questions.ashx#Does_DealExtre me_has_any_oversea_warehouses__20

Britain, France, Germany, Italy, the Netherlands, Belgium, Luxembourg, Denmark, Ireland, Greece, Portugal, Spain, Austria, Sweden, Finland, Malta, Cyprus, Poland, Hungary, Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Estonia, Latvia, Lithuania, Romania, Bulgaria"

Nice! Från början skickade dom till Sverige, sen slutade dom med det men nu har de tydligen kört igång igen.
2012-05-04, 21:26
Medlem
zonedisks avatar
Citat:

Sweet! Kanske ska beställa något kul bara för att se leveranstiden!

Edit: Tyvärr är ju allt intressant sold out
Senast redigerad av zonedisk 2012-05-04 kl. 21:31.
2012-05-04, 21:55
Medlem
vimars avatar
finns både eu och uk warehouse, beställde från eu där sverige ingår, tog 2 dagar sen order cancelled, var fel region ändå...
2012-05-04, 22:02
Medlem
Jag beställde tändare, ficklampa och en kniv från dx.com

Tog nästan på pricken en månad. Först fick jag ficklampan då dem andra två var slut. Efter 2-3 veckor fick jag resten. Överraskad över hur bra kvalité prylarna höll. Trodde det skulle vara massa skit men om dem här grejerna gick att köpa i butik så skulle jag definitivt inte kunna skilja dem från annat skit.

Har nyss beställt ännu mer skit. Får se hur lång tid det tar
2012-05-04, 22:04
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
Tyvärr är ju allt intressant sold out
Det fylls säkert på med nya batchar kontinuerligt, allteftersom deras logistiksystem registrerar vilka produkter som är efterfrågade.
2012-05-04, 22:06
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vimar
beställde från eu där sverige ingår, tog 2 dagar sen order cancelled, var fel region ändå...
När skedde detta? Nya regionlistan är bara några dagar gammal.
2012-05-04, 22:10
Medlem
vimars avatar
Citat:
När skedde detta? Nya regionlistan är bara några dagar gammal.

Order Date: Monday, 30 April 2012 08:00
Refunded 3 maj.

edit: SKU 844000051
Senast redigerad av vimar 2012-05-04 kl. 22:14. Anledning: fel datum
2012-05-04, 22:38
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Order Date: Monday, 30 April 2012 08:00
Refunded 3 maj.
Om man gissar att de införde den nya listan 1 maj, så var det ju retsamt nära att ordern skulle accepteras. Märkligt beteende av DX, hursomhelst. De kunde ha löst allt smidigare.

Är väldigt nyfiken på att själv testa EU Warehouse, men just nu finns det inget där som jag behöver eller är intresserad av, jämfört med "stora" utbudet i deras ordinarie sortiment.
2012-05-04, 22:58
Medlem
zonedisks avatar
Lade precis en order från Focalprice (3x RCA komposit förlängningskabel vilket konstigt nog inte kunde hittas på varken DX eller PA) också, så med två ordrar från PA + en från DX igår samt en från Focalprice så blir det kul att se vilken som kommer först!
2012-05-04, 23:10
Medlem
vimars avatar
Citat:
Om man gissar att de införde den nya listan 1 maj, så var det ju retsamt nära att ordern skulle accepteras. Märkligt beteende av DX, hursomhelst. De kunde ha löst allt smidigare.

Är väldigt nyfiken på att själv testa EU Warehouse, men just nu finns det inget där som jag behöver eller är intresserad av, jämfört med "stora" utbudet i deras ordinarie sortiment.

stod sweden när jag beställde
2012-05-04, 23:31
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
stod sweden när jag beställde
Det kan inte vara så enkelt som att produkten var slut, då? Hittar ingen SKU 844000051 på EUW-sidorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in