2007-11-17, 12:47
  #1
Medlem
Ja min frågeställning är som rubriken lyder?

Kan inte de som vill använda det där irc (vad fan nu det är för något) få göra det och så kan de som vill skriva av sig och "umgås" i Sover Alla få göra det?

Måste det ena nödvändigtvis utesluta det andra?
Citera
2007-11-17, 13:17
  #2
Medlem
Panzerbat.s avatar
Håller med durden, låt sover alla leva vidare.
Mycket mysigare i tråden än i nån sunkig chatt

Och chatten funkar nästan aldrig för mig ändå
Citera
2007-11-17, 13:27
  #3
Medlem
Spaxxens avatar
Jag gillar chatten bättre, men det är nog mer från person till person.. Tycker det är ganska trevligt med sover alla trådarna också. Röstar för att det ska få vara kvar ändå
Citera
2007-11-17, 14:39
  #4
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Varför kan inte sover alla-trådarna användas som en sorts chat? Det drar säkert ner chattandet en del i de vanliga trådarna, även om RB och impie inte håller med mig...
Citera
2007-11-17, 14:47
  #5
Medlem
Nja, förstår inte heller varför den inte kan vara kvar, inte fan skadar det någon eller något.

Irc är som jag tidigare sagt höjden av datanörd, och det är ett fack jag inte vill stå i

Free sover alla...
från impie och RB
Citera
2007-11-17, 15:00
  #6
Medlem
Bluebeast72s avatar
Snälla Fb, låt tråden vara kvar då sådana som jag ej förstår icr,chatt osv.
Den tråden är ju bland Fb"s bästa, alltid trevliga toner o många bra användare. Kan inte vi som har svårt att förstå den nya tidens tand få detta lilla krypin?
Förstör inte ngt som är bra är min devis.
Citera
2007-11-17, 15:08
  #7
Medlem
LadyTieras avatar
Jag är glad att jag startat en sådan legendarisk trådserie.
Citera
2007-11-17, 15:11
  #8
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Varför kan inte sover alla-trådarna användas som en sorts chat? Det drar säkert ner chattandet en del i de vanliga trådarna, även om RB och impie inte håller med mig...


Det är väl redan en chatt?
Citera
2007-11-17, 15:25
  #9
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det är väl redan en chatt?
Ja och det var precis det jag åsyftade med mitt inlägg...
Cred till LT som skapat den mest långlivade? tråden på Flashback, även om du gjorde det för att du var vaken och uttråkad...
Citera
2007-11-17, 15:27
  #10
Medlem
Chigarans avatar
Jag håller med alla de andra som vill ha kvar Sover Alla-trådarna. De skadar ingen och är ett trevligt sätt att spendera minuter för att slappna av.
En chat kan inte ersätta den sköna stämning en Sover Alla-tråd innebär
Citera
2007-11-17, 15:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag är glad att jag startat en sådan legendarisk trådserie.

Du som har lite insikt i vad som pågår bakom kulisserna, vad är egentligen anledningen till att de inte skall få finnas kvar?
Citera
2007-11-17, 15:57
  #12
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Du som har lite insikt i vad som pågår bakom kulisserna, vad är egentligen anledningen till att de inte skall få finnas kvar?
Den tilläts vara kvar enbart för att chatten inte fanns. Så när den webbaserade irc klienten kom igång ordentligt skulle den låsas
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in