Snälla Fb, låt tråden vara kvar då sådana som jag ej förstår icr,chatt osv.
Den tråden är ju bland Fb"s bästa, alltid trevliga toner o många bra användare. Kan inte vi som har svårt att förstå den nya tidens tand få detta lilla krypin?
Förstör inte ngt som är bra är min devis.