2023-12-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Har det blivit svrare att vinna p lotto senaste halvret, fr den knslan, spelar fr 200 Varje lrdag och gjort i mnga r samma rader, frr vann man iallafall 22-80kr p 4 rtt, eller Joker, senaste halvret tror jag mig ha vunnit typ max 1 gng varannan mnad typ 22kr
Ngon mer som har samma knsla ?

Bara hg varians antagligen. Jag vann inte ett skit ver 22kr p typ 20 r, sen fick jag 6 rtt tv gnger p mindre n ett halvr.
Citera
2023-12-14, 00:58
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Har det blivit svrare att vinna p lotto senaste halvret, fr den knslan, spelar fr 200 Varje lrdag och gjort i mnga r samma rader, frr vann man iallafall 22-80kr p 4 rtt, eller Joker, senaste halvret tror jag mig ha vunnit typ max 1 gng varannan mnad typ 22kr
Ngon mer som har samma knsla ?

Hur skulle det kunna bli svrare vinna sm
vinster 🤔
Citera
2023-12-14, 10:17
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Ngon annan smspelare hr? Har en stende rad p lotto 1 varje vecka. Blir 6 kr per vecka och 312 kr per r. Knns verkomligt nd. Vet att chanserna r sm att vinna, men betalar grna ett par hundringar fr att f drmma.

Men brjat frga mig sjlv om jag ska fortstta med samma rad varje vecka. Eller bara slumpa. Hur gr ni?
Citera
2023-12-14, 12:38
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuren-Ferdinand
Ngon annan smspelare hr? Har en stende rad p lotto 1 varje vecka. Blir 6 kr per vecka och 312 kr per r. Knns verkomligt nd. Vet att chanserna r sm att vinna, men betalar grna ett par hundringar fr att f drmma.

Men brjat frga mig sjlv om jag ska fortstta med samma rad varje vecka. Eller bara slumpa. Hur gr ni?

Jag kr 30 rader i fem veckor och sedan byter jag rader vid varje frnyelse, ven jokernummer.
Citera
2023-12-14, 23:17
Medlem
laughingducks avatar
Citat:

Har en frdig lotto + joker fr 60kr.

Spelar enbart d jackpotten p lotto 1 r 10 miljoner.
S blir inga strre summor per r .
Citera
2023-12-15, 10:14
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag kr 30 rader i fem veckor och sedan byter jag rader vid varje frnyelse, ven jokernummer.
Funderar ocks p att byta vid varje frnyelse. Enklare s. 30 rader r lite overkill fr min del, men jag hoppas att det till slut ger utdelning

Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Har en frdig lotto + joker fr 60kr.

Spelar enbart d jackpotten p lotto 1 r 10 miljoner.
S blir inga strre summor per r .
r det drmvinsten du gr fr? Jag knner att en eller ett par millar skulle rcka gott fr min del.
Citera
2023-12-20, 22:53
Medlem
Lodares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Nr du byter rader, slumpar du rader d?
Eller skriver du nya rader sjlv?
I butik eller hemma p internet?
Citera
2023-12-21, 01:09
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodare
Nr du byter rader, slumpar du rader d?
Eller skriver du nya rader sjlv?
I butik eller hemma p internet?

Skriver sjlv. Ngra rader med lga nummer, ngra mitt emellan och ngra rader med bara hger nummer att de startar vid kanske 17 eller 21, ngot sdant.

Lmnar in p internet.
Citera
2023-12-23, 00:25
Medlem
Lodares avatar
Bra strategi, Mittpunkt.
Citera
2023-12-26, 16:08
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Funderar ocks p att byta vid varje frnyelse. Enklare s. 30 rader r lite overkill fr min del, men jag hoppas att det till slut ger utdelning

r det drmvinsten du gr fr? Jag knner att en eller ett par millar skulle rcka gott fr min del.

Bttre utdelning p jokern
S man kan lmna detta land fr gtt
Citera
2023-12-26, 16:11
Medlem
Pillar43s avatar
Jag har konspirationsterorin att nr man slumpar rader p svenska spel s vljer programmet nummer som dragits ofta - s att man statistiskt sett ver tid har lgre chans att vinna.
Citera
2024-01-07, 16:49
Medlem
Cindells avatar
Citat:

Najs! r man inte med kan man inte vinna och 6 kr/vecka r ju inte ngot som stjlper ekonomin.

Jag slumpar nya rader varje vecka.
Senast redigerad av Cindell 2024-01-07 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in