2023-12-13, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Har det blivit svårare att vinna på lotto senaste halvåret, får den känslan, spelar för 200 Varje lördag och gjort i många år samma rader, förr vann man iallafall 22-80kr på 4 rätt, eller Joker, senaste halvåret tror jag mig ha vunnit typ max 1 gång varannan månad typ 22kr
Någon mer som har samma känsla ?

Bara hög varians antagligen. Jag vann inte ett skit över 22kr på typ 20 år, sen fick jag 6 rätt två gånger på mindre än ett halvår.
Citera
2023-12-14, 00:58
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Har det blivit svårare att vinna på lotto senaste halvåret, får den känslan, spelar för 200 Varje lördag och gjort i många år samma rader, förr vann man iallafall 22-80kr på 4 rätt, eller Joker, senaste halvåret tror jag mig ha vunnit typ max 1 gång varannan månad typ 22kr
Någon mer som har samma känsla ?

Hur skulle det kunna bli svårare vinna små
vinster 🤔
Citera
2023-12-14, 10:17
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Någon annan småspelare här? Har en stående rad på lotto 1 varje vecka. Blir 6 kr per vecka och 312 kr per år. Känns överkomligt ändå. Vet att chanserna är små att vinna, men betalar gärna ett par hundringar för att få drömma.

Men börjat fråga mig själv om jag ska fortsätta med samma rad varje vecka. Eller bara slumpa. Hur gör ni?
Citera
2023-12-14, 12:38
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuren-Ferdinand
Någon annan småspelare här? Har en stående rad på lotto 1 varje vecka. Blir 6 kr per vecka och 312 kr per år. Känns överkomligt ändå. Vet att chanserna är små att vinna, men betalar gärna ett par hundringar för att få drömma.

Men börjat fråga mig själv om jag ska fortsätta med samma rad varje vecka. Eller bara slumpa. Hur gör ni?

Jag kör 30 rader i fem veckor och sedan byter jag rader vid varje förnyelse, även jokernummer.
Citera
2023-12-14, 23:17
Medlem
laughingducks avatar
Citat:

Har en färdig lotto + joker för 60kr.

Spelar enbart då jackpotten på lotto 1 är 10 miljoner.
Så blir inga större summor per år .
Citera
2023-12-15, 10:14
Medlem
Tjuren-Ferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag kör 30 rader i fem veckor och sedan byter jag rader vid varje förnyelse, även jokernummer.
Funderar också på att byta vid varje förnyelse. Enklare så. 30 rader är lite overkill för min del, men jag hoppas att det till slut ger utdelning

Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Har en färdig lotto + joker för 60kr.

Spelar enbart då jackpotten på lotto 1 är 10 miljoner.
Så blir inga större summor per år .
Är det drömvinsten du går för? Jag känner att en eller ett par millar skulle räcka gott för min del.
Citera
2023-12-20, 22:53
Medlem
Lodares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

När du byter rader, slumpar du rader då?
Eller skriver du nya rader själv?
I butik eller hemma på internet?
Citera
2023-12-21, 01:09
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodare
När du byter rader, slumpar du rader då?
Eller skriver du nya rader själv?
I butik eller hemma på internet?

Skriver själv. Några rader med låga nummer, några mitt emellan och några rader med bara höger nummer att de startar vid kanske 17 eller 21, något sådant.

Lämnar in på internet.
Citera
2023-12-23, 00:25
Medlem
Lodares avatar
Bra strategi, Mittpunkt.
Citera
2023-12-26, 16:08
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Funderar också på att byta vid varje förnyelse. Enklare så. 30 rader är lite overkill för min del, men jag hoppas att det till slut ger utdelning

Är det drömvinsten du går för? Jag känner att en eller ett par millar skulle räcka gott för min del.

Bättre utdelning på jokern
Så man kan lämna detta land för gått
Citera
2023-12-26, 16:11
Medlem
Pillar43s avatar
Jag har konspirationsterorin att när man slumpar rader på svenska spel så väljer programmet nummer som dragits ofta - så att man statistiskt sett över tid har lägre chans att vinna.
Citera
2024-01-07, 16:49
Medlem
Cindells avatar
Citat:

Najs! Är man inte med kan man inte vinna och 6 kr/vecka är ju inte något som stjälper ekonomin.

Jag slumpar nya rader varje vecka.
Senast redigerad av Cindell 2024-01-07 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in