Tycker du ska koncentrera dig på sådana som kan detta, vi kan inte detta i SE, så det faller att hålla på och rota i våran högs limiterad kunskap i ämnet.
Nu har jag inte orkat att plöja igenom de Amerikanska och Australiska sidorna som har betydligt djupare förståelse och kunskap i ämnet.
Där skulle nog dina frågetecken blir mer till utropstecken.
Jag förstår att du attackerar bakgrunden till hur man kommer fram till diagnosen ME/CFS.
Men tyvärr är det inte så enkelt att saxa lite skit från några random sidor för att bevisa din synpunkt, ämnet är alldeles för komplext att en försöka.
Och finns inget som säger att alla som har ME/CFS har virus problematik, bara att man inte lyckats isolera och visa samband än.
Sen trillar givetvis en del in i denna diagnos, men egentligen lider av något helt annat.
Men detta ska ju inte en som verkligen har ME/CFS få lida för.
Jag tror på min diagnos just pga jag gjort så extremt mycket olika undersökningar och blodprover i massor på alla möjliga olika sjukdomar som har ett av attributen = trötthet.
Problemet i grunden att dom vet helt enkelt inte vad som orsakar ME/CFS, utan bara att dom kan påvisa kroppsliga förändringar utan känt ursprung.
Den biomedicinska förklaringen kan ju aldrig blir tillfredsställande förklara så länge man inte vet hur det funkar än
Då är det ju lite svårt för att få någon bra ordning på det hela.
För hade det varit bra ordning på det biomedicinska, så hade det ju räckt med lite undersökningar och ett gäng blodprov så hade ju fallen varit solklara.
Men vi är inte där än.
Även var och hälsa på en psykolog, han undrade varför jag var där efter vi hade pratat i en 35-40min.
Ne inte vet jag sa jag.
Så jag berättade att när jag var hos rövdoktor och titta mig i röven och pumpa upp så man trodde man skulle spricka.
Att han berätta för mig att jag var deprimerad

Undrar än idag vad han såg där inne i räva som gjorde han kom fram till detta.