Winnar har jag aldrig testat, vill inte uttala mig om det men det ska ju gå hårt åt blodfetter mm.
Tbol gav bra kvalitetsmassa, styrkeökningarna kom direkt, men sen hände det inte så jäkla mycket mer på den fronten.
Men iaf mycket bra massabyggare.
MSM/glucosamin rekommenderas oavsett vilket av preparaten du väljer iaf!!
Jag slutar aldrig blöda på OT. Helt galet, även i små doser.
Magen (läs min sambo) är inte alltför nöjd med substansen heller... det lämnar .. spår efter sig.. gärna i form av gaser.
Samtidigt med mat eller inte är ointressant..
Tbol, om man tittar på sidoeffekterna och ökningar. Winnie kanske ger mer under kur i ökningar men ger även mer problem om man ska vara kortfattad.
Samma sak här också, det är även individuellt. Alla svarar inte lika på samma prepp.
aldrig kört turinabol.. men winnar och mycket bra styrkeökningar,....inga biverkningar 50mg 7veckor.... styrkan finns kvar och fortsätter öka på bra efter kur, rekommenderar inte att köra det i 7 veckor då det sliter en del på insidan ..
Jag slutar aldrig blöda på OT. Helt galet, även i små doser.
Magen (läs min sambo) är inte alltför nöjd med substansen heller... det lämnar .. spår efter sig.. gärna i form av gaser.
Samtidigt med mat eller inte är ointressant..
Ang blödning och gaser så är dbol värre för mig. Däremot försvann fan aldrig blåmärken från kroppen på tbol. Såg ju ut som en heroinist på smalbenen efter några veckor
Enda jobbiga biverkningen jag upplevde på tbol förutom blåmärken var ledont, spec i armbåge och handleder.