2007-11-15, 06:30
Medlem
Hmmm

Ok vad jag förstår tycker dom flesta att det är mer drag i winstrolen lite mer hård het och styrka men mer biverkningar.

Ok Turinabolen har inte lika bra drag men mindre biverkiningar.

Men med vilken behållar man ökningarna mest på då ?
Citera
2007-11-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garpenklint
Ok vad jag förstår tycker dom flesta att det är mer drag i winstrolen lite mer hård het och styrka men mer biverkningar.

Ok Turinabolen har inte lika bra drag men mindre biverkiningar.

Men med vilken behållar man ökningarna mest på då ?
Men det är väl individuellt. bara för att kenneth tappade allt på winnar behöver väl inte lennart göra det vettu.
Citera
2007-11-15, 12:23
Medlem
in_colds avatar
OT är ju ganska så omtalat för att ge lite mindre men kvalitativa ökningar
Citera
2007-11-15, 19:02
Medlem
Jedis avatar
Lite off topik men men. Jag tar mig friheten att låna tråden en sväng.

Orala winstrol, dom flesta verkar äta dom ed. Blir det berg och dalbana med nivåerna om man äter dom eod, eller hur ser det ut med halveringstiden?
Och snälla, inget svar som: sök info själv... Då kan du lika gärna ge fan i att skriva! ok?

Mvh
/Jedi.
Citera
2007-11-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
Lite off topik men men. Jag tar mig friheten att låna tråden en sväng.

Orala winstrol, dom flesta verkar äta dom ed. Blir det berg och dalbana med nivåerna om man äter dom eod, eller hur ser det ut med halveringstiden?
Och snälla, inget svar som: sök info själv... Då kan du lika gärna ge fan i att skriva! ok?

Mvh
/Jedi.
Men sök själv för fan!!!!

Skoja bara Eftersom halveringstiden är 8-9 timmar så bör du dela upp det på 2 intag vaje dag för jämnast nivåer. Men givetvis går ed bra också.
Eod blir det berg o dalbana av ja. Varför undrar du?
Citera
2007-11-15, 23:53
Medlem
Jedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Men sök själv för fan!!!!

Skoja bara Eftersom halveringstiden är 8-9 timmar så bör du dela upp det på 2 intag vaje dag för jämnast nivåer. Men givetvis går ed bra också.
Eod blir det berg o dalbana av ja. Varför undrar du?

Tack för delad info. Endast nyfiken. Skall eventuellt käka winnar i min nästa kur nu under december så jag spånar lite bara..
Tänkte att eod, om det var möjligt, skulle skona mina leder något. Blir som så många andra som en gammal gubbe i lederna när jag är på just orala winnar. Men dom är så mycket mera ekonomiska än dess flytande form
Men men, får se hur det blir, kanske håller mig till testo prop och proviron endast istället.

Mvh
/Jedi.
Citera
2007-11-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Ang blödning och gaser så är dbol värre för mig. Däremot försvann fan aldrig blåmärken från kroppen på tbol. Såg ju ut som en heroinist på smalbenen efter några veckor
Enda jobbiga biverkningen jag upplevde på tbol förutom blåmärken var ledont, spec i armbåge och handleder.

Jaså? Där ser man? Blåmärken ja, eh, jo tack, dock så var det rätt illa redan innan så skillnaden är inte jättestor.. Men lederna gillar det som sagt inte alls, det håller jag verkligen med om.. hua
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in