• 1
  • 2
2007-11-12, 20:44
Medlem
jonas.asss avatar
Tjena,

Vad är Din livsdröm om ca 15 år. Vad vill du vara? Vart vill du vara? Hur vill du bo? Vilka droger vill du ha överflöd av etc?

Så, alltså Din absoluta drömbild! =)
Citera
2007-11-12, 21:21
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas.ass
Tjena,

Vad är Din livsdröm om ca 15 år. Vad vill du vara? Vart vill du vara? Hur vill du bo? Vilka droger vill du ha överflöd av etc?

Så, alltså Din absoluta drömbild! =)

Bo i spanien med tio hektar odlingsmark (cb)
Citera
2007-11-12, 21:29
Medlem
Jävla pundare. Jag vill äga en nattklubb eller resturang. " Vad är er livsdröm i framtiden (självklart med diverse droger involverade) " Patetiska.
Citera
2007-11-12, 21:36
Medlem
R.A.W: Jag har full förståelse för din inställning till trådtitel, och håller delvis med även om inte med samma bittra fientlighet, samtidigt så svarar du själv att du drömmer om att mer eller mindre få livnära dig på att sälja droger.
Citera
2007-11-12, 21:43
Medlem
jonas.asss avatar
Jag postar som sagt i forumet för "övriga droger".. Så det måste ha nåt med droger att göra tänkte att detta kunde bli ett roligt inlägg..
Citera
2007-11-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kernkem
R.A.W: Jag har full förståelse för din inställning till trådtitel, och håller delvis med även om inte med samma bittra fientlighet, samtidigt så svarar du själv att du drömmer om att mer eller mindre få livnära dig på att sälja droger.

Du förstår vad ja menar hoppas jag. Du verkar ha lite hjärna. Man kan göra skit som delmål till sitt mål men att deet måste vara droger involverat är bara idiotiskt.

Tro inte att jag är emot droger på det sättet har använt droger i flera år men känner idag att det inte behövs i mitt liv.
Citera
2007-11-13, 22:13
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.A.W
Du förstår vad ja menar hoppas jag. Du verkar ha lite hjärna. Man kan göra skit som delmål till sitt mål men att deet måste vara droger involverat är bara idiotiskt.

Tro inte att jag är emot droger på det sättet har använt droger i flera år men känner idag att det inte behövs i mitt liv.

Nej inte allt så jag menade. verkligen inte. Dock så förstår jag att trådtiteln misstolkas av er. Jag menar helt enkelt bara vad er livsdröm är rent generellt och OM ni ser att drogerna är en självklarhet i framtiden.. Jag ursäktar så jättemycket för missförståndet. Kan man ändra trådtiteln såhär i efterhand?
Citera
2007-11-13, 23:16
Medlem
totens avatar
Som någon ovanstående sa.. överflöd av cb av finaste kvalite
Citera
2007-11-14, 00:00
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Som någon ovanstående sa.. överflöd av cb av finaste kvalite

Haha, ja det hade ju inte varit helt fel om jag ska vara ärlig. Hur/vart hade du viljat bo? =)
Citera
2007-11-14, 01:18
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag vill spela in alla låtar jag har skrivit och dela med mig av dessa... Sen vill jag dela med mig av boken jag har skrivit...

Annars vill jag väl ha det vanliga... Hälsa, pengar så jag klarar mig, kärlek, bekräftelse och kamratskap...

Vad droger beträffar så hoppas jag att jag fortfarande uppskattar att koppla av med opioider och benso även om 15 år...
Citera
2007-11-14, 11:03
Medlem
gipzys avatar
om vi snackar om drömmar så får man gå hur långt man vill
Om 15 år bor jag på min egen ö som ligger någonstans i närheten av jamaica, en ganska stor ö som jag köpt och gjort till mitt eget land med kanske sådär 40.000 invånare. Självklart är cannabis lagligt i mitt land, och det enda folket där ska arbeta med är cannabisfälten, där dom använder budsen till att röka och rästen till rep, papper mm. som sedan kommer bli vår största och enda export. Rästen ska arbeta med affärer typ
På flygbilderna av ön så ska det endast synas ett stort mystiskt moln som täcker hela ön uppifrån, som ingen vet vad det är och usa sitter dygnet runt och försöker komma på om det är någonting övernaturligt, men nej, det är ju bara landets rökmoln ju
Dessutom ska mitt land ha världens bästa forskarteam, som enbart arbetar med att få fram så underbart härliga men endå relativt ofarliga nya droger
Och självklart extacy fabriker och lsd fabriker, svamp-odlingar osv osv.

That's my dream eller ja, jag är rik oxå , självklart !

Edit..
Inga påhopp nu om någon mot förmodan inte skulle förstå att jag skämtar
Lite mer värklighetstrogen dröm är väll att bo någonstans i europa o jobba och på fritiden exprimentera med cannabisgenetik
Citera
2007-11-14, 11:27
Medlem
LiquidSwordss avatar
Bo i någon skön stad, kanske Madrid/Barcelona eller kanske någonstans i Thailand exempelvis Pattaya eller nått sånt. Droger skulle bestå av Ladd, Gräs och Corona
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in