Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-12, 14:11
  #1
Medlem
Nollåttas avatar
Tjena alla grillbiffar!

Är väldigt sugen på att börja styrketräna så jag var inne på world class och kikade lite, med studentrabatt kunde jag få ett årskort för 350:- i månaden. Eftersom jag inte gymmat förut så har jag noll koll så jag tänkte höra med er.

Är det ett bra pris för ett månadskort om man jämför med andra gym?

Anses world class vara ett bra gym?

Jag tänkte köra mån,ons,fre, är det lagom?

Det som kändes bra var att det kommer finnas en instruktör som visar hur man gör och lägger upp schemat åt mig.
Citera
2007-11-12, 14:19
  #2
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Jag råder dig att läsa alla dem här länkarna i denna tråden ifall du inte vill bli hatad somfan för att du ställer frågor vi har fått svara på 90 miljoner gånger.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=381988

F.ö, om ett gym är bra, det bestämmer du själv. Nästan alla gym har fria vikter för basövningar, that's the way to go för att bli stor och stark, så kör på det!
Citera
2007-11-12, 14:27
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollåtta
Tjena alla grillbiffar!

Är väldigt sugen på att börja styrketräna så jag var inne på world class och kikade lite, med studentrabatt kunde jag få ett årskort för 350:- i månaden. Eftersom jag inte gymmat förut så har jag noll koll så jag tänkte höra med er.

Är det ett bra pris för ett månadskort om man jämför med andra gym?

Anses world class vara ett bra gym?

Jag tänkte köra mån,ons,fre, är det lagom?

Det som kändes bra var att det kommer finnas en instruktör som visar hur man gör och lägger upp schemat åt mig.

Det finns billigare. Men det är ju också fråga om tillgänglighet och dina vanor.
Citera
2007-11-12, 14:48
  #4
Medlem
Utratts avatar
Jag tycker det är viktigt att gymmet ligger i närheten så det inte skall kännas som värsta stora grejen bara för att åka och lyfta lite vikter. Sen är väl 350kr månaden ett rätt så normalt pris för alla dom där stora gymkedjorna. SATS,World Class mm Oftast mycket fräsht,städat och nya maskiner.
Jag själv tränade på ett sånt förut som kostade 420 kr i månaden men bytte ner mig till ett som kostade 200 kr i månaden och det går lika bra här, mindre brudar att kolla på under pauserna bara.
Citera
2007-11-12, 15:16
  #5
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utratt
Jag tycker det är viktigt att gymmet ligger i närheten så det inte skall kännas som värsta stora grejen bara för att åka och lyfta lite vikter. Sen är väl 350kr månaden ett rätt så normalt pris för alla dom där stora gymkedjorna. SATS,World Class mm Oftast mycket fräsht,städat och nya maskiner.
Jag själv tränade på ett sånt förut som kostade 420 kr i månaden men bytte ner mig till ett som kostade 200 kr i månaden och det går lika bra här, mindre brudar att kolla på under pauserna bara.

Höhö, jag tränar på SATS, och det finns fan inga bättre testoboosters än tjejer som kör hantelrodd, oh yeah.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback