• 1
  • 2
2007-11-11, 17:22
Medlem
rikoes avatar
Tjo! nu råkar det hända såhär va att jag hittade lite saker i badrumsskåpet som min inneboende har. Jag undrar om detta kan vara nåt kul o flumma lite på

Efexor Depot
Morfin 10mg
Metadon 10mg
Oxycontin
Oxynorm
Stesolid 5mg
Atarax

Kan jag använda dessa läkemedel att flumma på? skriv isf hur stora doser jag bör ta av dem. Men om det skulle visa sig att han behöver dessa pga någon sjukdom så avstår jag helst.
Citera
2007-11-11, 17:39
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikoe
Tjo! nu råkar det hända såhär va att jag hittade lite saker i badrumsskåpet som min inneboende har. Jag undrar om detta kan vara nåt kul o flumma lite på

Efexor Depot
Morfin 10mg-s
Metadon 10mg
Oxycontin
Oxynorm
Stesolid 5mg
Atarax

Kan jag använda dessa läkemedel att flumma på? skriv isf hur stora doser jag bör ta av dem. Men om det skulle visa sig att han behöver dessa pga någon sjukdom så avstår jag helst.

Morfin 10mg. ta 2-4 stycken.
Metadon 10mg 2-4 där med.
Oxycontin - 2-3 räcker nog då jag chansar det också är 10mg?
Oxynorm- samma där om det är 10mgare.
Stesolid 5mg - 5-8 stycken kan du börja med.
Citera
2007-11-11, 17:50
Medlem
Corvs avatar
Citat:

Efexor Depot
Morfin 10mg
Metadon 10mg
Oxycontin
Oxynorm
Stesolid 5mg
Atarax

Hm.. Metadon måste man la vara dokumerad heroinmissbrukare för att kunna få utskrivet?
Trollishs råd fungerar annars bra, men du kan ju kanske minska doseringarna lite.
Citera
2007-11-11, 17:50
Medlem
lill-mes avatar
Är det bara jag som lyckas flumma på atarax? Sväljer 2 atarax med kanske 2-3 starköl och jag blir rejält mysig och nergången
Citera
2007-11-11, 17:54
Medlem
j0h2ns avatar
Nog lär han behöva dem :-)

40 mg metadon skulle jag inte petat i mig utan tolerans, spytt alla gånger jag ätit, och då mellan 20-30, även om det var behagligt hehe
Citera
2007-11-11, 18:13
Medlem
2500s avatar
jag vill lära känna din inneboende
Citera
2007-11-11, 18:17
Medlem
b0gfettos avatar
Han lär inte bli så jävla lycklig över din raid ;D
Citera
2007-11-11, 18:20
Bannlyst
Man tar inte andras mediciner. Punkt.
Citera
2007-11-11, 18:27
Medlem
rikoes avatar
Tackar för all hjälp. Har nu petat i mig 40mg metadon och väntar på att det ska kicka in. Läste att det tar ett bra tag innan det smäller på. Men nu är det såhär att jag hittade två till nykomlingar i skåpet! Listas nedan

Lamicital 25mg
Zoloft kan inte minnas hur mkt det var i dem

Tack på förhand

Btw han har varit med om en större rygg/nack operation och har ganska kraftfulla smärtor ibland. Så ni vet anledningen till att skåpet blivit till rena rama julafton för mig, Men jag ska inte vara där och rota så mycket då han trots allt är en god vän
Citera
2007-11-11, 18:27
Bannlyst
Du har inte funderat över att prata med din inneboende?

Personligen har jag en läskig på gränsen till manisk koll på hur många tabbar jag själv har och om så är fallet med din inneboende... Ja isf får du en väldigt ledsen inneboende
Citera
2007-11-11, 18:30
Medlem
rikoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Du har inte funderat över att prata med din inneboende?

Personligen har jag en läskig på gränsen till manisk koll på hur många tabbar jag själv har och om så är fallet med din inneboende... Ja isf får du en väldigt ledsen inneboende
Där sa du nåt, ja kanske borde fråga honom om jag skulle kunna få ta mig ett litet smakprov
Citera
2007-11-11, 18:45
Bannlyst
Citat:
Tackar för all hjälp. Har nu petat i mig 40mg metadon och väntar på att det ska kicka in. Läste att det tar ett bra tag innan det smäller på. Men nu är det såhär att jag hittade två till nykomlingar i skåpet! Listas nedan

Lamicital 25mg
Zoloft kan inte minnas hur mkt det var i dem

Tack på förhand

Btw han har varit med om en större rygg/nack operation och har ganska kraftfulla smärtor ibland. Så ni vet anledningen till att skåpet blivit till rena rama julafton för mig, Men jag ska inte vara där och rota så mycket då han trots allt är en god vän

J*vlar vad sur jag skulle bli om någon snodde mina smärtisar...Fattar du öht hur det är att rikigt jäkla ont, behöva starka smärtstillande och så kommer nån j*vel och snor dem för att få bli lite flummig?!
Idiot...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in