2007-12-04, 14:23
Medlem
johnjohns avatar
Jag och min kusin hade runktävlingar när vi var i små. jag vann första draget till sprut på 9 sek.
Citera
2007-12-04, 20:45
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Onanerat med Vänner?

Är du inte riktig eller? Varför i helvete skulle man vilja ta sig en runk bland en massa andra karlar? Jag visar inte kuken för andra karlar och jag vill helst slippa se andra mäns kukar.
Min kuk får endast ligga i min hand eller en kvinnas hand. Lägg därtill att den aldrig släpps ut i frihet ens om det är en annan karl i samma rum.
Citera
2007-12-04, 22:23
Medlem
insolents avatar
Varje gång du runkar har du sex med en man, glöm aldrig det. Så då är väl allt skitsamma!
Tänk på: Vuxna män som gör saker tillsammans. Killar är(läs har) världens bästa kön.
Citera
2007-12-04, 23:56
Medlem
dont_blame_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schill88
kollat på porrfilm med polarna har man ju gjort i sina dar. Men ALDRIG runkat med dom där går gränsen.

samma här
Citera
2007-12-05, 00:10
Medlem
Rastapappans avatar
Har inte gjort detta, måste ju fortfarande kännas jävligt fel :P
Citera
2007-12-05, 03:59
Medlem
Qjts avatar
har väl kollat på porr på diverse lan men mest för att det är kul, ínte ska killar runka tillsammans, bögvarning imo.
Citera
2007-12-05, 04:48
Bannlyst
Efter idrottslektionerna, från ung. 5:e klass fram till 8:e var det "dm" i runk nästan varenda vecka. Deltog aldrig själv i aktiviteterna, det gällde därför att bara ta sig därifrån så fort som möjligt. Intakt. Ibland sprang det tjejer från sitt omklädningsrum rakt in till killduschen. Minns en gång detta skedde då jag satt ensam efter en snabbdusch och ännu inte hade trätt på mig alla kläderna. "Här finns inget att se!" brölade en fet tjej och tjurrusade rakt in i killduschen. Självförtroendet fick sig en rejäl knäck den gången. Det snackades sedan aldrig om dusch-aktiviteterna under resten av veckan.
Citera
2008-01-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Efter idrottslektionerna, från ung. 5:e klass fram till 8:e var det "dm" i runk nästan varenda vecka. Deltog aldrig själv i aktiviteterna, det gällde därför att bara ta sig därifrån så fort som möjligt. Intakt. Ibland sprang det tjejer från sitt omklädningsrum rakt in till killduschen. Minns en gång detta skedde då jag satt ensam efter en snabbdusch och ännu inte hade trätt på mig alla kläderna. "Här finns inget att se!" brölade en fet tjej och tjurrusade rakt in i killduschen. Självförtroendet fick sig en rejäl knäck den gången. Det snackades sedan aldrig om dusch-aktiviteterna under resten av veckan.

Fattar inte riktigt, kan man få detaljer

Har oxå runkat med kompis i början av min karriär som runkare.
Som de flesta andra till tv 1000. Kändes naturligt, är lite tävling oxå se vem som har störst oxå...
Citera
2008-01-25, 06:47
Medlem
Runkat med polarna har jag aldrig gjort. Har även svårt att bedöma om det är vanligt eller inte.
Citera
2008-01-25, 15:45
Bannlyst
När jag var yngre så brukade jag och mina kompanjoner sitta och grupp onanera till porrfilm på TVn, vi var både tjejer och killar med! men vi höll på under täcken och filtar och ofta lite nedsläckt rum så ingen såg någon annan så mycket..
Väldigt roligt och spännande stämmning var det!

Jag minns speciellt en kille med en rejäl doning dom brukade ställa sig framför alla och göra lite konster med kuken, helikoptern och vid något tillfälle så träde han en nyckelring över ollonet (bara järnringen) innan han hade stånd sedan när han fick stånd vart det rätt tight om ringen och så drog han förhuden över ringen vilket alla tyckte var såg jätte häftigt ut..
Vi kallade även han för hajjen eftersom hans kuk såg ut som en hajj tyckte vi..

Sånna saker höll vi på med, själv tycker jag att det är helt otroligt att det alldrig urartade och slutade i gruppsex eller dylikt någon gång!
Senast redigerad av pippi_långstrmp 2008-01-25 kl. 15:48.
Citera
2008-01-25, 15:51
Medlem
Mandic!s avatar
Klart man har kollat porrfilm på nätterna och runkat, när man sovit över hos nån polare.

Inget jag skulle göra nuförtiden direkt.
Citera
2008-01-25, 20:23
Medlem
men har ni runkat av, blivit avrunkade när ni kollar på porrfilm med en polare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in