2008-01-25, 21:06
Medlem
Mycket märkligt fenomen.. Jag har aldrig hört talas om att någon jag känner eller ens känner till har gjort något sådant. Så en gissning är ju då att det inte alls är speciellt vanligt.
Citera
2008-01-25, 21:11
Medlem
LéKrisss avatar
Nej, verkligen inte, det skulle kännas på tok för bögigt. Jag har dock fått för mig att "sportkillar", i synnerhet "fotbollskillar", lätt hänfaller åt lite spontan grupprunk i bastun och så. Men det är lugnt, när man är sportkille är man ju inte bög så det är bara att böga på.
Citera
2008-01-26, 01:06
Medlem
Många gånger haha, vi hade tillochmed tjejer med oss en gång.. Gick i 6:an och drog hem till en av mina polare (5 killar, 3 tjejer)..

Men tjejerna va i andra rummet medans vi drog igång till Dirty på Ztv .

Sen hare väl hänt 4-5ggr till, men aldrig med tjejer i närheten..

Det var i samma sväng som vi tokade oss vid omklädningsrummen/gympasalen... Efter gympan gick lärarn hem, och ingen mer skulle ha lektion där, efter duschen smög man ut i handduk och sprang runt i lokalen... Låter väl helt sjukt, men vi tyckte det va spännande :S..

Efter ett tag kom tjejerna också .
Menmen, det va inte det det här handla om o_O
Citera
2008-01-26, 10:45
Medlem
poffa2s avatar
Skulle aldrig komma på fråga.
Citera
2008-03-18, 14:04
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Nej, verkligen inte, det skulle kännas på tok för bögigt. Jag har dock fått för mig att "sportkillar", i synnerhet "fotbollskillar", lätt hänfaller åt lite spontan grupprunk i bastun och så. Men det är lugnt, när man är sportkille är man ju inte bög så det är bara att böga på.

Haha! Så jävla bra!

Tror faktiskt att de flesta är sexuella... det är samhället som skapat normen för rätt o fel när det gäller sexualitet.

Blir så trött på alla hetero-killar som säger.. "äh vafan, visst kan jag förstå killarna i fängelserna som sätter på varandra, ibland måste man ju som kille bara tömma påsen liksom.. höhö.. skitsamma i vem"

Då är man för fan inte hetero nånstans!

ALLA JÄVLA BIN, SNÄLLA KOM UT UR GARDEROBEN FÖR GUDS SKULL!!
Senast redigerad av Danlo 2008-03-18 kl. 14:08.
Citera
2008-03-18, 14:13
Medlem
hehe123s avatar
Men runkar ju fan inte med sina polare
Citera
2008-03-18, 21:25
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehe123
Men runkar ju fan inte med sina polare

Några tar en öl med polarna,andra runkar tillsammans
Citera
2008-03-18, 21:47
Medlem
NOiDs avatar
satt 5 pers hos polaren som hade störst tv och kollade på en rulle jag i smyg spelat in från tv1000 kvällen innan (). För att slippa ha massa kletiga toarullar liggandes så kom vi på den briljanta idén att använda plastpåsar. Minns att en kille skröt om hur han kom hela tiden. Efteråt när alla kände sig nöjda så fyllde vi plastpåsarna med vatten och kastade ut dom på gatan så det sa *SPLASH*.

Fan vad korkad man var
Citera
2008-03-18, 23:48
Medlem
Axells avatar
När man var yngre och man var på cup med hockeylaget hände det att det blev grupprunk ibland. Vi slutade med det efter att en tränare kom in medans cirka 8 pers satt och runkade.
Citera
2008-03-19, 05:55
Medlem
bigGORANs avatar
nej fy fan - sjuka människor att göra sånt!
Citera
2008-03-19, 10:49
Medlem
moderatswings avatar
Vad?

Existerar fenomenet???

Ohhh, herrejävlar!!!

Trodde mest det var något som endast existerade i roliga historier.
Citera
2008-03-19, 12:25
Medlem
Big Ms avatar
Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända.
Däremot med flickvännen+vännina...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in