2007-11-15, 09:17
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Skulle du vilja kunna onanera i sällskap med dina "väninnor". Eller andra kompisar. För det är vel itne tabu för er att prata om detta, ni pratar om en hel del grejor(har jag för mig ).
nej, det skulle jag inte. nä, det är inte tabu, det var mest en sarkastisk känga åt den uttjatade jämställdhetsdebatten. jag har vissa kompisar jag kan prata ingående med ang. sex osv, medan andra är mer pryda.

Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmon
Men är de verkligen hela sanningen? På något vis får jag för mig att ni tjejer är värre än oss killar när ni är ensamma. Slår nästan vad om att ni fiser och hela köret

värre? jag vet inte. kanske. jag och mina kompisar fiser inte eller beter oss s.k "svinigt" men vi sitter ju inte och sminkar varann.
Citera
2007-11-15, 10:20
Medlem
hallonkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meelow
Skulle gissa att de flesta killar kanske har gjort det. Själv har jag inga som helst erfarenheter av att göra nåt såmt med polare!

En av de största myter angående män och deras sexualitet är att grupponanin skulle vara så otroligt vanligt förekommande. Jag har ALDRIG sett/deltagit/eller ens hört talas om denna företeelse i verkligheten, men då har jag inte heller spelat hockey eller fotboll iofs...
Citera
2007-11-15, 10:23
Medlem
slabadans avatar
Visst fan har man grupprunkat. Förekom på mellanstadiet typ i 4:an, 5:an. Grunden var antagligen att vi ville jämföra kukstorlek eller nåt, fan vet. Särskilt kul var det ju inte, men social träning kanske hahah.
Citera
2007-11-15, 10:30
Medlem
hallonkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Visst fan har man grupprunkat. Förekom på mellanstadiet typ i 4:an, 5:an. Grunden var antagligen att vi ville jämföra kukstorlek eller nåt, fan vet. Särskilt kul var det ju inte, men social träning kanske hahah.

Är det ett lokalt fenomen? Här i Gästrikland har jag aldrig ens hört talas om fenomenet...
Citera
2007-11-15, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonkungen
Är det ett lokalt fenomen? Här i Gästrikland har jag aldrig ens hört talas om fenomenet...
Det har nog med umgängeskretsen att göra, du kanske helt enkelt kände dig för fin inför dina kompisar. Det kan också vara så att ingen i din krets hade "balls" att ens komma på tanken att göra detta, någon måste ju vara alfahannen och visa resten av flocken vad som gäller.
Citera
2007-11-15, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
nej, det skulle jag inte. nä, det är inte tabu, det var mest en sarkastisk känga åt den uttjatade jämställdhetsdebatten. jag har vissa kompisar jag kan prata ingående med ang. sex osv, medan andra är mer pryda.

värre? jag vet inte. kanske. jag och mina kompisar fiser inte eller beter oss s.k "svinigt" men vi sitter ju inte och sminkar varann.

Haha, jo jag tänkte på att tjejer pratar om en hel del. Så du fiser inte bland dina vänner, gör ni tysta saker som bara luktar? Alla sitter där käner lukten men låtsas inget om den!
hahaha!
Citera
2007-11-15, 10:49
Medlem
hallonkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Det har nog med umgängeskretsen att göra, du kanske helt enkelt kände dig för fin inför dina kompisar. Det kan också vara så att ingen i din krets hade "balls" att ens komma på tanken att göra detta, någon måste ju vara alfahannen och visa resten av flocken vad som gäller.

Jag har hängt med raggare, babyskins, minigangstas, alla möjliga socialgrupper, sett all sorts porr människan kunnat uppbåda! Och visst, det hände att någon smet in på toa, men det varken nämndes eller uppmärksammades. Mastubation har helt enkelt varit en privat verksamhet i my neck of the woods.
Citera
2007-12-03, 18:21
Medlem
Sälklubbarns avatar
Men ni runkar väl inte bulle med Herren Jesus Krist?
Citera
2007-12-03, 18:29
Medlem
Jo, nog "grupprunkade" man några gånger som ung. Man hade lånad en porrvåffla av en kompis, och så var man tvungen att provtitta den litegrann, och så nickade man i samtycke och plockade fram det lilla man hade ur kalsongen och ruskade tupp - parallellslalom... Hände kanske 10 ggr sammanlagt i slutet av mellanstadiet och början av högstadiet. Spännande var det, mer spännande än att runka själv.

Tänk om man skulle föreslå parallellslalom med en polare nu, när man blivit 36 bast!
Citera
2007-12-03, 23:21
Medlem
som många säger så skedde det i tidig ålder när man "utforskade" sina runkabilitys^^ självklart kollade man inte på varandra utan man satt å drog till samma film , haha, tror många har gjort det fast det är inget man pratar om för det kan vara pinsamt för många, dock så är det nått man skrattar åt nu när man är äldre..

skulle inte kunna gjort det idag(fyllan? ) utan det va nog en del av utvecklingen ^^
Citera
2007-12-04, 00:04
Medlem
Detta har hänt mig med, var väl runt 13 år...
Polaren hade en p-rulle som han gömt i ett disney-fodral, och en dag var morsan hans borta några timmar!
Det värsta är att jag låg på golvet medan han låg i sängen precis bredvid!
Vågar knappt tänka på vad som kunde hänt om han råkat fyra av sin köttpuffra lite snett...
Citera
2007-12-04, 00:07
Medlem
koprofagens avatar
Nej jag har faktiskt aldrig runkat tillsammans med en vänn eller bekant dock om det skulle hända oförberett så skulle det inte göra så mycket.. Men jag föredrar ju helt klart att onanera själv. Det är ju trots allt en intim grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in