2007-11-10, 02:54
Medlem
Jag minns när jag var i början av tonåren, då så hände det att man satt med kompisar och tittade på porrfilm och onanerade. Själv tänkte jag inte på det så mycket. Har tillochmed lärt kompisar bra tekniker medans man stått och visat..

Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig göra det..
Jag är själv hetero och ser inget attraktivt med killar.

Är detta ett vanligt fenomen som många gör eller gjort, eller har jag haft underliga kompisar?

Berätta era egna historier och experiences!
Citera
2007-11-10, 03:00
Medlem
meelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Jag minns när jag var i början av tonåren, då så hände det att man satt med kompisar och tittade på porrfilm och onanerade. Själv tänkte jag inte på det så mycket. Har tillochmed lärt kompisar bra tekniker medans man stått och visat..

Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig göra det..
Jag är själv hetero och ser inget attraktivt med killar.

Är detta ett vanligt fenomen som många gör eller gjort, eller har jag haft underliga kompisar?

Berätta era egna historier och experiences!

Skulle gissa att de flesta killar kanske har gjort det. Själv har jag inga som helst erfarenheter av att göra nåt såmt med polare!
Citera
2007-11-10, 03:42
Medlem
Fina Gubbens avatar
Klart att man satt med kompisarna om helgerna och kollade på Ticket (Viasats porrkanaler på den tiden), medan föräldrarna var och storhandlade.

Det var en rätt mysig stämning faktiskt, och det händer fortfarande ibland att man sitter runkar tillsammans åt en porrkanal. Men nu sitter alla i varsin del av det stora rummet och har kuken innanför brallorna. En efter en går vi ut på toa och ejakulerar.

Men helt klart en upplevelse.
Citera
2007-11-10, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Klart att man satt med kompisarna om helgerna och kollade på Ticket (Viasats porrkanaler på den tiden), medan föräldrarna var och storhandlade.

Det var en rätt mysig stämning faktiskt, och det händer fortfarande ibland att man sitter runkar tillsammans åt en porrkanal. Men nu sitter alla i varsin del av det stora rummet och har kuken innanför brallorna. En efter en går vi ut på toa och ejakulerar.

Men helt klart en upplevelse.

hahaha.
Så ni kommer inte på plats?
Citera
2007-11-10, 05:06
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
hahaha.
Så ni kommer inte på plats?
Skulle väl vara konstigt om alla stönade ut samtidigt nu när vi är vuxna(;re). Lika bra att få de sista sekunderna med grimaserna för sig själv över en toalettstol.
Citera
2007-11-10, 13:00
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meelow
Skulle gissa att de flesta killar kanske har gjort det. Själv har jag inga som helst erfarenheter av att göra nåt såmt med polare!
Skulle inte tro det..klart man har kollat på porr med polarna..men där går fan gränsen, visa upp sin upphettselse skulle vara enormt pinsamt & äckligt & snarare lite homfilit etc i sådana sammanhang, jag skulle utstå grövsta tortyren i världen framför en onanerande kompis (Obs skriv inte ihop meningen nu så att det låter fel )
minns att jag stjälv medvetet låg & halv-saggade..förlåt halv-slaggade! i soffan när dom andra zappade mellan fotbollen & Tusen & En Natt på TV 1000

/Regis
Citera
2007-11-11, 11:40
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
det händer fortfarande ibland att man sitter runkar tillsammans åt en porrkanal. Men nu sitter alla i varsin del av det stora rummet och har kuken innanför brallorna. En efter en går vi ut på toa och ejakulerar.

Va fan

Ni borde verkligen..verkligen...VERKLIGEN !! Få åt er varsitt fruntimmer
Citera
2007-11-11, 13:53
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Va fan

Ni borde verkligen..verkligen...VERKLIGEN !! Få åt er varsitt fruntimmer
Haha håller med!!

Tja det verkar vara vanligare i mansvärlden med sådana slaskiga tillställningar måste jag nog säga, från vad jag hört åtminstånde. Jag har aldrig onanerat tillsammans med vänner, bara åt, men det är en annan femma.. men jag har en kompis som nyligen berättade att hon hade onanerat under täcket medans hon och jag kollade på skräckfilm när vi var 13 en gång. Det gjorde mig lite äcklad nu i efterhand faktiskt.
Citera
2007-11-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha håller med!!

Tja det verkar vara vanligare i mansvärlden med sådana slaskiga tillställningar måste jag nog säga, från vad jag hört åtminstånde. Jag har aldrig onanerat tillsammans med vänner, bara åt, men det är en annan femma.. men jag har en kompis som nyligen berättade att hon hade onanerat under täcket medans hon och jag kollade på skräckfilm när vi var 13 en gång. Det gjorde mig lite äcklad nu i efterhand faktiskt.

Vad i det hela får dig att bli äcklad?
Citera
2007-11-11, 15:36
Medlem
gugglianos avatar
jag har runkat medan en tjejkompis fingrade sig till en explosionsartad orgasm, som hon fick precis när jag träffade henne med en facial
Citera
2007-11-11, 17:09
Bannlyst
kollat på porrfilm med polarna har man ju gjort i sina dar. Men ALDRIG runkat med dom där går gränsen.
Citera
2007-11-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
jag har runkat medan en tjejkompis fingrade sig till en explosionsartad orgasm, som hon fick precis när jag träffade henne med en facial

haha, Jag menade normala vänner, inte knullkompisar. Hur ofta brukar man stå och runka och spruta på sin vanliga kompis.

Och föresten helt offtopic, ser nu att det finns över 1.000 visningar på denna tråd, hallå! dela med er av era egna erfarenheter sitt inte bara och gotta er bland våra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in