2007-11-14, 01:03
  #61
Medlem
Mr Gs avatar
Visst fan har jag runkat i grupp när vi tittade på p-rullar, det har nog dom flesta gjort, inte alla såklart, men dom flesta...även om de inte erkänner det idag.

Och i likhet med många här känner jag ingen som helst dragning till det manliga könet. Jag är hetero som helvete, på gränsen till homofob.
Citera
2007-11-14, 01:06
  #62
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr G
Visst fan har jag runkat i grupp när vi tittade på p-rullar, det har nog dom flesta gjort, inte alla såklart, men dom flesta...även om de inte erkänner det idag.

Och i likhet med många här känner jag ingen som helst dragning till det manliga könet. Jag är hetero som helvete, på gränsen till homofob.
Var grupprunkandet problematiskt för dig? Får det dig att känna dig smutsig inombords? Är det därför du är borderline homofob? Du är bland vänner, du kan tala ut hos oss, och du, det som sägs på Flashback stannar på Flashback.
Citera
2007-11-14, 03:32
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
jag har själv aldrig gjort det, men jag har kompisar som gjort det.
dagen efter så kom en av min polares morsa in i rummet när alla låg och sov och hämtade toapapprena som satserna låg på..
Mina polare skyllde på att dom alla var förkylda, hahahahaha! Skulle aldrig pallat att min morsa tog upp satsen som min polare har lagt!!!
aww, fyfan. Där gick gränsen, wtf!
Citera
2007-11-14, 03:42
  #64
Bannlyst
Grupprunkning levde jag i tron om att det var en ytterst sällan förekommande händelse...om ens någonsin.
Kan inte tänka mig många saker som skulle vara mindre upphetsande.

Fy f-n för att se polarnas svällande ollon medans dom drar skinnet upp och ner...känna lukten av någon annans flensost *spysmiley*

Skulle inte ens få upp den!
Citera
2007-11-14, 03:46
  #65
Medlem
Jag har aldrig gjort de och visste inte att "folk" gjorde de fören jag läste i en tidning om att de va "jätte" vanligt och normalt.
Då va jag ju tvungen att kolla med mina polare om dom hade några hemliga runkmöten utan mig men de hade dom konstigt nog inte.
Citera
2007-11-14, 13:40
  #66
Bannlyst
Ibland när vi åkte på resor (med klubben) så var vi alltid tre st i samma vagn i tåget, dvs sovvagn. Så låg vi alla där och runkade, den som kom först vann. Fanns bara en regel, man fick inte spruta när tåget hade stannat.. Kul kul, dock inget man gör nu.
Citera
2007-11-14, 13:55
  #67
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmon
Fingrar ni tjejer aldrig i flock?


nej.

(du vet väl att vi är förtryckta och det är tabu för oss att prata om onani? )
Citera
2007-11-14, 15:08
  #68
Medlem
dagiss avatar
När jag gick i sjuan så kollade jag och en kompis på porrfilm tillsammans som han hade spelat in natten innan. Tror vi funderade ett tag på att runka, men verkade lite knäppt så det blev aldrig av.

Två år senare erkände jag för honom att jag runkat en gång på fyllan hemma hos honom, när han hade däckat. Han säger då att han gjort samma sak när han sov hos mig en gång, fast i nyktert tillstånd. Den jäveln haha
Citera
2007-11-14, 15:38
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagis
När jag gick i sjuan så kollade jag och en kompis på porrfilm tillsammans som han hade spelat in natten innan. Tror vi funderade ett tag på att runka, men verkade lite knäppt så det blev aldrig av.

Två år senare erkände jag för honom att jag runkat en gång på fyllan hemma hos honom, när han hade däckat. Han säger då att han gjort samma sak när han sov hos mig en gång, fast i nyktert tillstånd. Den jäveln haha

Hahahaha! *Den jäveln*

Har hänt mig, jag har gjort det hemma hos bekanta som inte har någon aning om det. Lite knasigt?

Citat:
Ursprungligen postat av jandi
nej.

(du vet väl att vi är förtryckta och det är tabu för oss att prata om onani? )

Skulle du vilja kunna onanera i sällskap med dina "väninnor". Eller andra kompisar. För det är vel itne tabu för er att prata om detta, ni pratar om en hel del grejor(har jag för mig ).
Citera
2007-11-14, 18:48
  #70
Medlem
Slaskmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
nej.

(du vet väl att vi är förtryckta och det är tabu för oss att prata om onani? )


Men är de verkligen hela sanningen? På något vis får jag för mig att ni tjejer är värre än oss killar när ni är ensamma. Slår nästan vad om att ni fiser och hela köret
Citera
2007-11-14, 21:07
  #71
Medlem
Klart att man har gjort det. Då var man ju iofs inte så gammal.. runt 12 kanske. Iofs hade jag och två polare runktävling på en festival förra året. Men då stod vi ju med ryggarna mot varandra samt publiken, så det räknas inte.
Citera
2007-11-14, 21:39
  #72
Medlem
twoeggss avatar
Vid 10års åldern runkade man ofta i grupp. Var väl oftast 3-4 st till någon p-rulle från tidigt 80-tal. Det var frid och fröjd tills någon fick hår på pungen, då var det inte lika roligt längre...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in