2007-11-13, 12:46
Medlem
dannedamasks avatar
Som ende person med Canal+ i mitt kompisgäng i mellanstadiet så blev det en hel del "sena nätter" i tvrummet på nedervåningen. Självklart höll vi oss till att bara titta. Efter ett tag tappade det hela den där spänningen och det blev typ en del av vardagen. Några satt och lirade datorspel i andra änden av rummet, några satt och snackade skit i soffan med Canal+ på i bakgrunden med lite schysst musik till.. Gamla goda tider..

Vi hade föresten bara en digitalbox i hela huset som gick via videon ut till alla TVs så vi var alltid tvungna att dra på en film innan så att det var vad alla andra såg, sedan kopplade vi in boxen lokalt i TVn där nere. Familjen måste kunna Goldeneye utantill vid det här laget.
Citera
2007-11-13, 12:52
Medlem
insolents avatar
Been there, done that. Har hänt vid två tillfällen kom jag på när jag såg den här tråden. Inga bestående men, men ändå lite olustigihets-känslor över minnet. Förutom den roliga gången då en bekant tog lite av sin sperma på fingret in i munnen på sin sovande kompis
Citera
2007-11-13, 13:23
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
jadu, alltså. Min kompis frågade ska vi ta Runktajm, så svarade man bara, sure. Så satte man sig i varsin ände av rummet och glodde på filmen, samtidigt som man runkade.
Kändes naturligt liksom, han var lite knasig i huvudet, eller ja typ dom flesta ungdomar var det där jag bodde. Och sist man gjorde det tillsammans var vll vid, kanske 14årsåldern!

men vad hade hänt om någon typ "men va? är du dum eller?" eller bara asgarvat åt honom? konstigt men lite fint att det var en naturlig grej.
Citera
2007-11-13, 13:39
Medlem
Spinnacers avatar
Jag är inte homofob, men satan va bögigt. Inte ens en kvinna involverad..annan sak om man tag-team:ar nån brud..men detta var sjukt gay.
Citera
2007-11-13, 16:33
Bannlyst
Hehehe! runkat med en kompis?? Nä det skulle nog kännar lite skämmigt.
Tittar jag på porr med nån kompis så är det mer för tittandets skull.. lite hyfs måste man ha för fan.. kommer dåck ihåg en gång en kompis som började runka
bakom ett träd, men det var bara på skojj typ..
Citera
2007-11-13, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannedamask
Som ende person med Canal+ i mitt kompisgäng i mellanstadiet så blev det en hel del "sena nätter" i tvrummet på nedervåningen. Självklart höll vi oss till att bara titta. Efter ett tag tappade det hela den där spänningen och det blev typ en del av vardagen. Några satt och lirade datorspel i andra änden av rummet, några satt och snackade skit i soffan med Canal+ på i bakgrunden med lite schysst musik till.. Gamla goda tider..

Vi hade föresten bara en digitalbox i hela huset som gick via videon ut till alla TVs så vi var alltid tvungna att dra på en film innan så att det var vad alla andra såg, sedan kopplade vi in boxen lokalt i TVn där nere. Familjen måste kunna Goldeneye utantill vid det här laget.

Hahaha, fan va nice. Du var alltså "killen med porren". Kände du hur alla ville vara hemma hos dig på kvällarna?

Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Hehehe! runkat med en kompis?? Nä det skulle nog kännar lite skämmigt.
Tittar jag på porr med nån kompis så är det mer för tittandets skull.. lite hyfs måste man ha för fan.. kommer dåck ihåg en gång en kompis som började runka
bakom ett träd, men det var bara på skojj typ..

Jag tror att ni/du trodde det var på skoj, men inte vad han själv tänkte

Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Jag är inte homofob, men satan va bögigt. Inte ens en kvinna involverad..annan sak om man tag-team:ar nån brud..men detta var sjukt gay.

Deta är ju inte sjukt gay, vi gjorde det inte med tanke på varandra, det var ju mer en "kompis grej".

Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Been there, done that. Har hänt vid två tillfällen kom jag på när jag såg den här tråden. Inga bestående men, men ändå lite olustigihets-känslor över minnet. Förutom den roliga gången då en bekant tog lite av sin sperma på fingret in i munnen påsin sovande kompis

Hahahaha, Grose!

Citat:
Ursprungligen postat av jandi
men vad hade hänt om någon typ "men va? är du dum eller?" eller bara asgarvat åt honom? konstigt men lite fint att det var en naturlig grej.

Haha, jadu. Det kom väl aldrig någon sådant tillfälle. Lite underligt, han var "killen med porren" så det var det man gjorde ifall det kom på tal!
Citera
2007-11-13, 17:29
Medlem
Anonym negers avatar
Från att jag gick i 8:an och antagligen var 13-14 år kommer jag ihåg då min kompis en natt hade spelat in ifrån TVMusen. Vi såg på detta och jag minns att jag ivrigt frågade när kläderna skulle åka av. Haha, sen satt iallafall jag och halvrunkade innanför jeansen och jag vet inte om han verkligen gjorde något men jag tror det starkt då han frågade om jag runkat och jag tvekande svarade "jaa, durå?" och han då sa detsamma. Senare frågade han mig om jag verkligen gjorde något och jag sa då "nej", hmm. Vi hade iallafall låst dörren och satt kvar på hans rum i några timmar då hans farsa plötsligt försökte komma in; "Sitter ni och kollar på porrfilm eller? Höhö." Och min kompis som då låst upp och jag satt där som fågelholkar, "nee...?".

Veckan efter detta kom en marknad till staden och min polare hade tydligen varit där och införskaffat porrtidningar. Dessa lånades in på toalett vid besök hos honom och när jag var färdig där så var det hans tur...
Citera
2007-11-13, 17:38
Medlem
OneUps avatar
Visst fan har det hänt. En gång iaf, var max 12 år. En kompis o jag satt i hans källare, närmare bestämt i ett par Sacco-säckar o glodde på en inspelad p-rulle. Vi såg inte ens varandras drular. Hans mamma ropade efter ett tag "Vad gör ni?". Vet inte om hon var misstänksam, men vi svarade iaf "Tittar på Disneydags"

Kan inte minnas om vi ejakulerade.

Gay? Absolut inte, bara en kul grej, o eftersom vi inte gjorde det ngn mer gång så antar jag att det inte var ngt speciellt heller.
Citera
2007-11-13, 18:47
Medlem
Slaskmons avatar
Nepp låter lite ohyfsat att dra fram korven med sina vänner eller jag kanske bara är fin i kanten? Fingrar ni tjejer aldrig i flock?
Citera
2007-11-13, 21:51
Medlem
När jag var mindre så gjorde jag det. Men det var nog när man var 8-9-10 eller så.

Satt uppe på vår vind med en varsin porrtidning. Oj shiet, har inte tänkt på det så mycket. Men det var ju ganska sjukt, men ändå normalt verkar det som.

Dock har jag vissa vänner som jag kan dra upp kuken framför, och runka lite (Några sekunder bara) och dra nån sjuk kommentar. Men man runkar ju aldrig för att det är skönt isåfall, bara för att... ja fula sig.
Citera
2007-11-13, 22:04
Medlem
Tjennstroums avatar
Nej självklart inte. Däremot så såg man ju ett antal porrfilmer tillsammans med någon när man var liten.
Citera
2007-11-14, 00:56
Medlem
oscarericsons avatar
jag har själv aldrig gjort det, men jag har kompisar som gjort det.
dagen efter så kom en av min polares morsa in i rummet när alla låg och sov och hämtade toapapprena som satserna låg på..
Mina polare skyllde på att dom alla var förkylda, hahahahaha! Skulle aldrig pallat att min morsa tog upp satsen som min polare har lagt!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in