Citat:
Ursprungligen postat av dannedamask
Som ende person med Canal+ i mitt kompisgäng i mellanstadiet så blev det en hel del "sena nätter" i tvrummet på nedervåningen. Självklart höll vi oss till att bara titta. Efter ett tag tappade det hela den där spänningen och det blev typ en del av vardagen. Några satt och lirade datorspel i andra änden av rummet, några satt och snackade skit i soffan med Canal+ på i bakgrunden med lite schysst musik till..

Gamla goda tider..
Vi hade föresten bara en digitalbox i hela huset som gick via videon ut till alla TVs så vi var alltid tvungna att dra på en film innan så att det var vad alla andra såg, sedan kopplade vi in boxen lokalt i TVn där nere. Familjen måste kunna Goldeneye utantill vid det här laget.

Hahaha, fan va nice. Du var alltså "killen med porren". Kände du hur alla ville vara hemma hos dig på kvällarna?
Citat:
Ursprungligen postat av SailerRipley
Hehehe! runkat med en kompis?? Nä det skulle nog kännar lite skämmigt.
Tittar jag på porr med nån kompis så är det mer för tittandets skull.. lite hyfs måste man ha för fan.. kommer dåck ihåg en gång en kompis som började runka
bakom ett träd, men det var bara på skojj typ..
Jag tror att ni/du trodde det var på skoj, men inte vad han själv tänkte
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Jag är inte homofob, men satan va bögigt. Inte ens en kvinna involverad..annan sak om man tag-team:ar nån brud..men detta var sjukt gay.
Deta är ju inte sjukt gay, vi gjorde det inte med tanke på varandra, det var ju mer en "kompis grej".
Citat:
Ursprungligen postat av insolent
Been there, done that. Har hänt vid två tillfällen kom jag på när jag såg den här tråden. Inga bestående men, men ändå lite olustigihets-känslor över minnet. Förutom den roliga gången då en bekant tog lite av sin sperma på fingret in i munnen påsin sovande kompis

Hahahaha, Grose!
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
men vad hade hänt om någon typ "men va? är du dum eller?" eller bara asgarvat åt honom? konstigt men lite fint att det var en naturlig grej.

Haha, jadu. Det kom väl aldrig någon sådant tillfälle. Lite underligt, han var "killen med porren" så det var det man gjorde ifall det kom på tal!