Citat:
Ursprungligen postat av Hammerspace
Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra...
Däremot passade en kompis på att runka när han slaggade över hos mig en gång. Kommer inte ihåg när det var, men det måste ha varit i gymnasiet nån gång, efter nån fest. Lägenheten var inte så himla stor, en etta, så vardagsrumssoffan låg i samma rum som min säng. Nån gång på förmiddagen vaknade jag till av ett rytmiskt välbekant ljud från soffan. Jag låtsades som om jag inte hörde och försökte somna om. Tror ni inte att han visslade när han var klar? En sån här?
Har faktiskt svårt att se honom i ögonen sen dess...
Hahahaha!
men hur kommer det sig att du har svårt att titta han i ögonen, så farligt var det vell inte. Är du verkligen säker på att han onanerade?
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag undrar hur man kommer fram till att göra sånt. jag har hört såna historier men jag tycker det verkar skitkonstigt. frågar man någon liksom "ska vi kolla på porr och runka?" eller "råkar" man slå på någon porrfilm/kanal och så blir det bara så att alla sitter och runkar? vem börjar osv?
näe, jag förstår mig inte på det och jag har inte gjort något sånt.
p.s jag är tjej.
jadu, alltså. Min kompis frågade ska vi ta Runktajm, så svarade man bara, sure. Så satte man sig i varsin ände av rummet och glodde på filmen, samtidigt som man runkade.
Kändes naturligt liksom, han var lite knasig i huvudet, eller ja typ dom flesta ungdomar var det där jag bodde. Och sist man gjorde det tillsammans var vll vid, kanske 14årsåldern!