2007-11-12, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sehrverrückt
Jag förstod i samma sekund som jag skrev den meningen att nå'n jävel skulle missförstå den.

Det är inte det att jag behöver en ny toalettstol varje gång jag skiter, men jag skiter inte i en lokal där det finns andra människor. Jag vistas heller inte i en lokal där andra just sysslar med att bygga en nalle. T.ex. en offentlig toalett med öppna bås, eller i badrum där nå'n annan jävel vistas. Jo, jag har gjort lumpen, men skogen är jävligt stor så inte fan satt jag på samma pinne som nå'n annan grönklädd jävel när jag skulle göra mig av med restprodukter.

Det finns vissa aspekter av mina vänners liv jag inte har nå't som helst intresse att ta del av; onani, tarmtömning eller sömn (bland annat).

Haha, ja jag förstod vad du menade...ville bara jävlas lite med dig
Citera
2007-11-12, 12:44
Medlem
Vipera beruss avatar
Sett på porrfilm tillsammans: Ja!
Runkat tillsammans: Nej!
Citera
2007-11-12, 20:22
Medlem
Earthblinds avatar
Jag och en eller några polare tittade på porrfilm (ticket) och satt och runkade fast det var när man var mindre, nu så skulle det vara jävligt bögigt att göra det tycker jag
Citera
2007-11-12, 20:29
Medlem
jandis avatar
jag undrar hur man kommer fram till att göra sånt. jag har hört såna historier men jag tycker det verkar skitkonstigt. frågar man någon liksom "ska vi kolla på porr och runka?" eller "råkar" man slå på någon porrfilm/kanal och så blir det bara så att alla sitter och runkar? vem börjar osv?
näe, jag förstår mig inte på det och jag har inte gjort något sånt.

p.s jag är tjej.
Citera
2007-11-12, 20:37
Bannlyst
Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra...

Däremot passade en kompis på att runka när han slaggade över hos mig en gång. Kommer inte ihåg när det var, men det måste ha varit i gymnasiet nån gång, efter nån fest. Lägenheten var inte så himla stor, en etta, så vardagsrumssoffan låg i samma rum som min säng. Nån gång på förmiddagen vaknade jag till av ett rytmiskt välbekant ljud från soffan. Jag låtsades som om jag inte hörde och försökte somna om. Tror ni inte att han visslade när han var klar? En sån här?

Har faktiskt svårt att se honom i ögonen sen dess...
Citera
2007-11-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammerspace
Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra...

Däremot passade en kompis på att runka när han slaggade över hos mig en gång. Kommer inte ihåg när det var, men det måste ha varit i gymnasiet nån gång, efter nån fest. Lägenheten var inte så himla stor, en etta, så vardagsrumssoffan låg i samma rum som min säng. Nån gång på förmiddagen vaknade jag till av ett rytmiskt välbekant ljud från soffan. Jag låtsades som om jag inte hörde och försökte somna om. Tror ni inte att han visslade när han var klar? En sån här?

Har faktiskt svårt att se honom i ögonen sen dess...

Hahahaha!
men hur kommer det sig att du har svårt att titta han i ögonen, så farligt var det vell inte. Är du verkligen säker på att han onanerade?

Citat:
Ursprungligen postat av jandi
jag undrar hur man kommer fram till att göra sånt. jag har hört såna historier men jag tycker det verkar skitkonstigt. frågar man någon liksom "ska vi kolla på porr och runka?" eller "råkar" man slå på någon porrfilm/kanal och så blir det bara så att alla sitter och runkar? vem börjar osv?
näe, jag förstår mig inte på det och jag har inte gjort något sånt.

p.s jag är tjej.

jadu, alltså. Min kompis frågade ska vi ta Runktajm, så svarade man bara, sure. Så satte man sig i varsin ände av rummet och glodde på filmen, samtidigt som man runkade.
Kändes naturligt liksom, han var lite knasig i huvudet, eller ja typ dom flesta ungdomar var det där jag bodde. Och sist man gjorde det tillsammans var vll vid, kanske 14årsåldern!
Citera
2007-11-12, 21:18
Medlem
Moments avatar
Haha marre är ett komiskt geni, förövrigt har det väll hänt i yngre dar inget fel med det.
Citera
2007-11-12, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Hahahaha!
men hur kommer det sig att du har svårt att titta han i ögonen, så farligt var det vell inte.

Jag tycker det är förbannat dålig stil att utsätta sina vänner för såna saker. Om han inte hade varit så erbarmerligt pinsam så hade jag inte brytt mig. Men att runka i samma rum när man sover över? Han hade ju kunnat gå nån annastans så jag hade sluppit vakna i alla fall... Jävla missfoster...

Citat:
Är du verkligen säker på att han onanerade?

Jag är jävligt säker. Det rytmiska dunkandet tar man inte misste på. För att inte tala om *fläpp fläpp fläpp* ljudet. Eller sucken efteråt. Gylfen som drogs upp. Visslandet.... Han runkade. Nåt annat svar finns inte. Tror mig, jag önskar jag hade sluppit höra skiten...
Citera
2007-11-13, 00:27
Medlem
Sickboys avatar
Ush, den här tråden väckte ett par botträngda minnen till liv
Jag minns att jag och mina kompisar i slutet av mellanstadiet (alltså runt 12år) kunde sitta och runka tillsammans framför porrfilm eller porrtidning.

Nu när man tänker tillbaka på det så är det rätt sjukt....

(Så nu har jag lärt mig att jag inte ska kilcka på länkar som kan dra upp förträngda minnen)
Citera
2007-11-13, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Ush, den här tråden väckte ett par botträngda minnen till liv
Jag minns att jag och mina kompisar i slutet av mellanstadiet (alltså runt 12år) kunde sitta och runka tillsammans framför porrfilm eller porrtidning.

Nu när man tänker tillbaka på det så är det rätt sjukt....

(Så nu har jag lärt mig att jag inte ska kilcka på länkar som kan dra upp förträngda minnen)

Är nog jävligt vanligt att man gör det när man är 12 år, kommer ihåg att vi gjorde det med som jag har skrivit förut i tråden. Tycker inte det är så sjukt att man gör det när man är 12 och knappt fattar vad man håller på med. Men dem som fortfarande håller på har ju något speciell relation till sina kompisar.
Citera
2007-11-13, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Jag minns när jag var i början av tonåren, då så hände det att man satt med kompisar och tittade på porrfilm och onanerade. Själv tänkte jag inte på det så mycket. Har tillochmed lärt kompisar bra tekniker medans man stått och visat..

Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig göra det..
Jag är själv hetero och ser inget attraktivt med killar.

Är detta ett vanligt fenomen som många gör eller gjort, eller har jag haft underliga kompisar?

Berätta era egna historier och experiences!

Aldrig hört talas om det
Citera
2007-11-13, 06:13
Medlem
förmodligens avatar
Detta hände ett flertal gånger för mig i början av högstadiet. På något vis utvecklades gruppmentaliteten att detta inte alls var något konstigt, även om jag antar att alla antagligen kände att detta var ett skumt beteende till en början. Detta ledde slutligen till att ett väldigt sammanfogat kompisgäng blev splittrat redan på sista året på högstadiet, och man förstod verkligen att skammen för det här fanns i bakhuvudet i relationen till alla fd-kompisar. Riktigt bizarrt när jag ser tillbaka på det och inte alls konstigt att jag idag inte behållt kontakten med någon från sagda runkgrupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in