2008-07-29, 16:14
Medlem
Morfars vredes avatar
Nja, runkat med vänner kanske man inte kan säga. Men nog hände det någon gång i unga dar att man började runka när man var hos polaren och sov över, medans han låg och sov.
Citera
2008-08-01, 13:02
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Runka som runka, vad spelar det egentligen för roll om du fantiserar om en böna och sprutar på en bulle, eller kollar på en p-rulle och sprutar på en bit papper eller whatever?

Resultatet är ju faktiskt, detsamma.

Det som spelar roll, är vem som är närvarande, sitter du med ett gäng grabbar och tomrunkar eller runkar till porr så är det fan nog lika gayigt oavsett var din sats hamnar.

Jag inbillar mej att det nog känns mer gay att sitta/stå naken med ett gäng grabbar och tomrunka för att spruta på en bulle än att titta på porr med några och köra diskret fickpingis. Men du kanske är mer erfaren på hur det känns
Citera
2008-08-01, 13:11
Medlem
moondawns avatar
Alla grabbgäng i yngre tonåren har grupprunkat till porr.
Den som säjer något annat ljuger!
Citera
2008-08-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn

.... Flaskunge.
Citera
2008-08-01, 13:57
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag inbillar mej att det nog känns mer gay att sitta/stå naken med ett gäng grabbar och tomrunka för att spruta på en bulle än att titta på porr med några och köra diskret fickpingis. Men du kanske är mer erfaren på hur det känns

Nej, ledsen att göra dig uppenbarligen grymt besviken och även uppmärksam på att du missat det jag skrivit tidigare, jag har aldrig gjort något av det och kommer aldrig att göra det.

Jag är av den åsikt att oavsett förhållandena - att runka med killpolare, är inte ett heterosexuellt beteende. Sen om du gör det naken till en bulle, sitter i träningsoveralls byxor eller i regnrock framför en p-rulle med killpolare, inte är någon som helst skillnad.

Du inbillar dig att det nog skulle kännas mer gay att runka till en bulle, jag inbillar mig att det är lika gay att grupprunka till en bulle som det är till en p-rulle.

Om du sen tolkar det som om jag hade erfarenhet på området är en annan sak, jag anser att kan man dra en skillnad på 2 likvärdiga erfarenheter, så borde man väl logiskt sett ha upplevt nåt av dom.
Citera
2008-08-01, 14:18
Medlem
davinho414s avatar
Det här med grupprunkning är inget som har inträffat i min kompiskrets. Eller så försvann min inbjudan i posten.
Citera
2008-08-01, 14:20
Medlem
Mirrormates avatar
Aldrig onanerat med vänner, men de har dock hänt att jag och min flickvän har onanerat tillsammans. Hur menar jag då?

Vi fick någon galen tävling medans vi såg en porr-rulle och vi tävlade om vem som kunde komma först (observera att det var otillåtet att ta hjälp av motparten ) Hon vann, säger hon. Själv gav jag upp efter att hon vunnit.

Jag får ibland höra att hon är bättre på onanera än mig!

Men det kanske inte räknas som vänner då vi har varit tillsammans länge (över fyra år and still goin') och känner varandra utan och innan.

Men med killpolare?
- Nej tack
Citera
2008-08-01, 14:27
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Jag minns när jag var i början av tonåren, då så hände det att man satt med kompisar och tittade på porrfilm och onanerade. Själv tänkte jag inte på det så mycket. Har tillochmed lärt kompisar bra tekniker medans man stått och visat..

Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig göra det..
Jag är själv hetero och ser inget attraktivt med killar.

Är detta ett vanligt fenomen som många gör eller gjort, eller har jag haft underliga kompisar?

Berätta era egna historier och experiences!

Jag har gjort det i tonåren också. Det kändes inte fel på något sätt under den tiden.

Det hade däremot känts bisarrt om jag hade gjort det i dagens läge med andra killar.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-08-01, 14:38
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Jag har gjort det i tonåren också. Det kändes inte fel på något sätt under den tiden.

Det hade däremot känts bisarrt om jag hade gjort det i dagens läge med andra killar.

/Teutonic Warrior
En av de få ärliga i denna tråd.
Citera
2008-08-01, 14:40
Medlem
Hirvis avatar
I yngre tonåren inträffade det en del, men nu känns det väldigt främmande faktiskt, det dom flesta anser "normalt" kom ikapp.
Citera
2008-08-01, 14:46
Medlem
Bru Nögats avatar
Har aldrig gjort det..
Skulle dock vilja testa någon gång.
Mina polare tror jag skulle slå ihjäl mig om jag överraskade dom med att sticka fram dasen i deras sällskap.
Citera
2008-08-01, 18:02
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn

Haha. Välkommen till resten av världen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in