Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag inbillar mej att det nog känns mer gay att sitta/stå naken med ett gäng grabbar och tomrunka för att spruta på en bulle än att titta på porr med några och köra diskret fickpingis. Men du kanske är mer erfaren på hur det känns

Nej, ledsen att göra dig uppenbarligen grymt besviken och även uppmärksam på att du missat det jag skrivit tidigare, jag har aldrig gjort något av det och kommer aldrig att göra det.
Jag är av den åsikt att oavsett förhållandena - att runka med killpolare, är inte ett heterosexuellt beteende. Sen om du gör det naken till en bulle, sitter i träningsoveralls byxor eller i regnrock framför en p-rulle med killpolare, inte är någon som helst skillnad.
Du inbillar dig att det nog skulle kännas mer gay att runka till en bulle, jag inbillar mig att det är lika gay att grupprunka till en bulle som det är till en p-rulle.
Om du sen tolkar det som om jag hade erfarenhet på området är en annan sak, jag anser att kan man dra en skillnad på 2 likvärdiga erfarenheter, så borde man väl logiskt sett ha upplevt nåt av dom.