Vänligen notera att då vi har kollat upp hur mycket du har på ditt trader konto så stämmer inte det med summan som du skrev. Det står att du har 3.04 euro och inte 21.69 euro.
Vänligen se om det stämmer. Och du måste sätta in 21.69 euro på ditt konto för att kunna erhålla våran bonus. Så för att bonusen måste du först göra den insättningen på ditt konto.
---------------------------------------------
Jag satte in 21.69 när jag fick erat erbjudande. Sen att jag har 3.04 euro nu är för att det gått 2 veckor sen. Så inte tänker jag sätta in mer pengar på eran skitsida som inte håller vad som lovas.
-----------------------------------------------
För att denna bonusen ska kunna aktiveras behöver det vara 21.69 på kontot. Eftersom du inte kontaktade oss med en gång när du gjorde denna överföringen den 23/10 kunde vi tyvärr inte hjälpa dig med en gång.
(Det är lögn då jag kontaktat dem via live-chat)
-------------------------------------------------
Det är väl rätt uppenbart att man bör kontakta oss om du märker att du inte får in någon bonus. Jag ser nu detta fall som avslutat, och du är mer än välkommen att kontakta oss om du har andra frågor.
----------------------------------------------------
Jag är chanslös även om jag vet att jag har rätt och de har fel. Men nu har jag varnat andra i varje fall. Bojkotta denna skitsida som hittar på egna regler som inte stämmer.