Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-05, 16:36
Medlem
Badios avatar
Kampanjer

Vi dubblar din första insättning upp till 25 euro!
Vi vill erbjuda dig som tidigare inte prövat Betsson Trader en riktigt bra startbonus! Därför dubblar vi din första insättning upp till 25 euro. Detta erbjudande gäller nya kunder men även befintliga kunder som inte tidigare använt Betsson Trader
.

Det är så enkelt att du behöver bara göra din första insättning så får du in bonusbeloppet direkt på ditt Trader-konto. Sen är det bara att börja spela!

Jag satte in 200 kr = 21.69 euro. Ingen BONUS dök upp så jag kontakrade deras live-chat support som skulle återkomma i ärendet. 2 dagar senare ingen bonus. Tar åter kontakt med deras chat-support som måste kolla mer vad som är fel.

Nu en ca 10 dagar senare när jag spelat ner mitt konto till 3 euro kräver Betsson att det måste finnas 21,69 euro på mitt konto fört att få bonus. Jag har all mail sparad jag fått. Och det är ren och skär lögn från dem i alla mail. Vad kan jag som "liten" göra ?
Citera
2007-11-05, 16:38
Medlem
Badios avatar
Thank you for playing at Betsson. I'm contacting you regarding the first match bonus (100% up to 25?). In order for us to give you your bonus, you need to have 21.69? available in your Betsson Trader account. This is because the bonus and matched amount is locked when the bonus is activated.
Citera
2007-11-05, 16:43
Medlem
Badios avatar
Vänligen notera att då vi har kollat upp hur mycket du har på ditt trader konto så stämmer inte det med summan som du skrev. Det står att du har 3.04 euro och inte 21.69 euro.

Vänligen se om det stämmer. Och du måste sätta in 21.69 euro på ditt konto för att kunna erhålla våran bonus. Så för att bonusen måste du först göra den insättningen på ditt konto.
---------------------------------------------

Jag satte in 21.69 när jag fick erat erbjudande. Sen att jag har 3.04 euro nu är för att det gått 2 veckor sen. Så inte tänker jag sätta in mer pengar på eran skitsida som inte håller vad som lovas.
-----------------------------------------------

För att denna bonusen ska kunna aktiveras behöver det vara 21.69 på kontot. Eftersom du inte kontaktade oss med en gång när du gjorde denna överföringen den 23/10 kunde vi tyvärr inte hjälpa dig med en gång.

(Det är lögn då jag kontaktat dem via live-chat)
-------------------------------------------------

Det är väl rätt uppenbart att man bör kontakta oss om du märker att du inte får in någon bonus. Jag ser nu detta fall som avslutat, och du är mer än välkommen att kontakta oss om du har andra frågor.
----------------------------------------------------

Jag är chanslös även om jag vet att jag har rätt och de har fel. Men nu har jag varnat andra i varje fall. Bojkotta denna skitsida som hittar på egna regler som inte stämmer.
Citera
2007-11-05, 16:53
Medlem
Raoul~Dukes avatar
Jadu... Du kan ju bara vara glad över att det inte var större summor det handlade om.
Citera
2007-11-05, 16:55
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul~Duke
Jadu... Du kan ju bara vara glad över att det inte var större summor det handlade om.

Summan är oviktigt. DET är såklart pricipen att de ljuger mig rakt upp i ansiktet som jag bli så¨jävla förbannad på.
Citera
2007-11-05, 17:11
Medlem
Raoul~Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Summan är oviktigt. DET är såklart pricipen att de ljuger mig rakt upp i ansiktet som jag bli så¨jävla förbannad på.

Hyr några härdade Sovjet-hackers som kan trasha deras site?

Nä, men det finns inte mycket man kan göra.. Ringa Sverker?
Citera
2007-11-05, 18:22
Medlem
Kingers avatar
Också en sak som stör mig. Står på betsson att om man gör en insättning från SEB till deras SEB-konto så blir det smidigare.

"När du gjort klart steg 2 fyller du i detta formulär för att informera oss om din insättning och du får då pengarna på ditt Betssonkonto så snart vi ser dem på vårt bankkonto."

Man ska fylla i en formulär som gör detta smidigare.

Det är andra gången jag gör det och pengarna tar lika lång tid att komma till kontot som om man skickade med ett konto från Zimbabve.

När jag kontaktar deras support så är alla lika tröga. De läser inte ens frågan rätt. När jag skriver att jag gjorde en bankinsättning via SEB till ert SEB så säger de 1-3 bankdagar hela jävla tiden. Så jag citerar från deras sida och så och det enda de kommer fram med är att det tar tid för ekonomiavdelning att sätta i pengarna rätt konto.

Varför skriver de att det är smidigare om det ändå blir som vanligt? Riktigt arg för att jag ville spela på två matcher i Allsvenskan när den fortfarande var igång men fick inte pengarna. Hade vunnit runt 5200 kr.

Ska också tilläga att pengarna dras direkt från mitt konto när jag skickar de. Betsson får alltså pengarna direkt.
Citera
2007-11-05, 18:37
Medlem
Ond Kesos avatar
Om bonusen inte dyker upp direkt och live-chat supporten säger att de återkommer är det väl bra dumt att börja spela bort pengarna?
Citera
2007-11-05, 19:41
Medlem
pilt77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Också en sak som stör mig. Står på betsson att om man gör en insättning från SEB till deras SEB-konto så blir det smidigare.

"När du gjort klart steg 2 fyller du i detta formulär för att informera oss om din insättning och du får då pengarna på ditt Betssonkonto så snart vi ser dem på vårt bankkonto."

Man ska fylla i en formulär som gör detta smidigare.

Det är andra gången jag gör det och pengarna tar lika lång tid att komma till kontot som om man skickade med ett konto från Zimbabve.

När jag kontaktar deras support så är alla lika tröga. De läser inte ens frågan rätt. När jag skriver att jag gjorde en bankinsättning via SEB till ert SEB så säger de 1-3 bankdagar hela jävla tiden. Så jag citerar från deras sida och så och det enda de kommer fram med är att det tar tid för ekonomiavdelning att sätta i pengarna rätt konto.

Varför skriver de att det är smidigare om det ändå blir som vanligt? Riktigt arg för att jag ville spela på två matcher i Allsvenskan när den fortfarande var igång men fick inte pengarna. Hade vunnit runt 5200 kr.

Ska också tilläga att pengarna dras direkt från mitt konto när jag skickar de. Betsson får alltså pengarna direkt.

varför betalar du inte med kort då?
Citera
2007-11-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilt77
varför betalar du inte med kort då?

"Står på betsson att om man gör en insättning från SEB till deras SEB-konto så blir det smidigare. "
Citera
2007-11-05, 22:30
Medlem
Kingers avatar
Äger för tillfället bara ett Maestro-kort. Har använt innan Moneybookers men där tog det 3 bankdagar för att fylla på moneybookers-kontot. Sen hittade jag Betsson och deras "smidiga" banköverföring.

Valde att chatta med en engelsk support denna gång och hon började också babbla om 3 bankdagar. Då sa jag att ni får väl ändra på sidan då.

Då svarade hon: "This are the times agreed between the SEB and Betsson, unfortunately we cannot change it."

Hon avslutade direkt efter detta så jag hann inte svara.
Citera
2007-11-06, 01:56
Medlem
$crooges avatar
Låter som ett par riktiga idioter! Ring Sverker, skulle vara askul
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto