Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-06, 19:54
Medlem
Kingers avatar
Nu säger betsson att de inte hittar min insättning. Jävla skit också.

EDIT: Nu hade tydligen ekonomiavdelningen slutat för dagen. Fittsida alltså.
Citera
2007-11-07, 12:47
Medlem
Jag har själv haft en jävla massa problem med betsson. Nån borde stänga ner skiten.
Blev beskylld för att ha chip dumpat 10 euro i deras pokerrum och när jag försökte ta ut resten av pengarna låstes kontot och deras allsmäktiga riskavdelning vägrade helt och fullt att betala något.
Citera
2007-11-07, 21:16
Medlem
pilt77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneTwisted
"Står på betsson att om man gör en insättning från SEB till deras SEB-konto så blir det smidigare. "

hur kan det bli smidigare än att skriva in ett kontokortsnummer och ha pengarna överförda på 5 sekunder?
Citera
2007-11-07, 21:38
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilt77
hur kan det bli smidigare än att skriva in ett kontokortsnummer och ha pengarna överförda på 5 sekunder?

Ja det är det jag trodde, men det tog alltså 4 bankdagar för Betsson att fylla på mitt betssonkonto.
Citera
2007-11-10, 00:50
Medlem
hakds avatar
Skriv en artikel eller be någon göra det åt dig och skicka den till någon tidning

SPEL BOLAG ljuger för sina kunder
skulle bli en ganska fet rubrik faktiskt
Citera
2007-11-10, 13:01
Medlem
RyssJävels avatar
Satte själv in en slant i torsdags och var inga som helst problem att få bonusen direkt från Betsson (sport bonusen dock. Slappa bastubadare kan inte ens ta sig an Tjeckien ordentligt...). Men det du säger är självklart störande, kommer nog inte fortsätta spela med de.
Citera
2007-11-11, 16:46
Medlem
Badios avatar
Vi har nu undersökt ditt ärende väldigt grundligt och även kontrollerat vad vi har för information angående denna bonusen med vår leverantör av produkten. Vi har upplevt en del problem med denna bonusen och vi fick svar bara för några dagar sedan. Tyvärr är det som vi informerat dig tidigare, för att en bonus ska aktiveras på kontot måste det finnas ett matchande belopp. Vi kan därför inte aktivera den i efterhand så som det ser ut nu. Hur som helst har jag åter igen skickat ärendet vidare för att se om vi kan göra något i detta dilema för dig. När vi har mer information återkommer vi till dig.

hå och hej
Citera
2007-11-11, 21:28
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Vi har nu undersökt ditt ärende väldigt grundligt och även kontrollerat vad vi har för information angående denna bonusen med vår leverantör av produkten. Vi har upplevt en del problem med denna bonusen och vi fick svar bara för några dagar sedan. Tyvärr är det som vi informerat dig tidigare, för att en bonus ska aktiveras på kontot måste det finnas ett matchande belopp. Vi kan därför inte aktivera den i efterhand så som det ser ut nu. Hur som helst har jag åter igen skickat ärendet vidare för att se om vi kan göra något i detta dilema för dig. När vi har mer information återkommer vi till dig.

hå och hej

Det de försöker säga här är: "Ring inte oss, och vi kommer inte ringa dig heller."
Citera
2008-09-25, 20:00
Medlem
glyos avatar
Fick min bonus direkt Kom ihåg att du måste flytta över pengarna till ditt Trader konto efter att du satt in pengarna på ditt baskonto.
Edit: Fan! Såg fel på datumet trodde det stod 2008. Förlåt! Dock så är denna bonus aktuell igen :P
Senast redigerad av glyo 2008-09-25 kl. 20:03.
Citera
2008-09-27, 00:25
Medlem
Du kan ju i alla fall trösta dig med 25 kr gratis att betta för

25 kr gratis hos Betsson Senaste erbjudandet som inte kräver någon insättning överhuvudtaget, på en vecka har mina 25 kr blivit 583 kr ska nog ta ut dem snart
Senast redigerad av Pucker 2008-09-27 kl. 00:33.
Citera
2008-09-29, 21:52
Medlem
thebandit777s avatar
Betsson är urusla rent tekniskt när det gäller bonusar. Om bonusen inte kommer automatiskt så är det tydligen omöjligt att adda bonusen manuellt om ett spel har lagts.
Citera
2009-09-20, 00:38
Medlem
Arbetarbroders avatar
Den här reklamen med att man får 100 kr om man startar ett konto hos Betsson, är det också ren jävla lögn eller? Startade nyss ett konto men jag fick inte in några pengar på spelkontot... ?
Ser att ni snackar om de i tråden också och tydligen ska de komma efter flera dagar. Surt måste jag säga. Reklamen utlovar ju att det ska gå så väldigt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in