Jag har själv haft en jävla massa problem med betsson. Nån borde stänga ner skiten.
Blev beskylld för att ha chip dumpat 10 euro i deras pokerrum och när jag försökte ta ut resten av pengarna låstes kontot och deras allsmäktiga riskavdelning vägrade helt och fullt att betala något.
Satte själv in en slant i torsdags och var inga som helst problem att få bonusen direkt från Betsson (sport bonusen dock. Slappa bastubadare kan inte ens ta sig an Tjeckien ordentligt...). Men det du säger är självklart störande, kommer nog inte fortsätta spela med de.
Vi har nu undersökt ditt ärende väldigt grundligt och även kontrollerat vad vi har för information angående denna bonusen med vår leverantör av produkten. Vi har upplevt en del problem med denna bonusen och vi fick svar bara för några dagar sedan. Tyvärr är det som vi informerat dig tidigare, för att en bonus ska aktiveras på kontot måste det finnas ett matchande belopp. Vi kan därför inte aktivera den i efterhand så som det ser ut nu. Hur som helst har jag åter igen skickat ärendet vidare för att se om vi kan göra något i detta dilema för dig. När vi har mer information återkommer vi till dig.
Vi har nu undersökt ditt ärende väldigt grundligt och även kontrollerat vad vi har för information angående denna bonusen med vår leverantör av produkten. Vi har upplevt en del problem med denna bonusen och vi fick svar bara för några dagar sedan. Tyvärr är det som vi informerat dig tidigare, för att en bonus ska aktiveras på kontot måste det finnas ett matchande belopp. Vi kan därför inte aktivera den i efterhand så som det ser ut nu. Hur som helst har jag åter igen skickat ärendet vidare för att se om vi kan göra något i detta dilema för dig. När vi har mer information återkommer vi till dig.
hå och hej
Det de försöker säga här är: "Ring inte oss, och vi kommer inte ringa dig heller."
Fick min bonus direkt Kom ihåg att du måste flytta över pengarna till ditt Trader konto efter att du satt in pengarna på ditt baskonto.
Edit: Fan! Såg fel på datumet trodde det stod 2008. Förlåt! Dock så är denna bonus aktuell igen :P
Senast redigerad av glyo 2008-09-25 kl. 20:03.
Du kan ju i alla fall trösta dig med 25 kr gratis att betta för
25 kr gratis hos Betsson Senaste erbjudandet som inte kräver någon insättning överhuvudtaget, på en vecka har mina 25 kr blivit 583 kr ska nog ta ut dem snart
Senast redigerad av Pucker 2008-09-27 kl. 00:33.
Betsson är urusla rent tekniskt när det gäller bonusar. Om bonusen inte kommer automatiskt så är det tydligen omöjligt att adda bonusen manuellt om ett spel har lagts.
Den här reklamen med att man får 100 kr om man startar ett konto hos Betsson, är det också ren jävla lögn eller? Startade nyss ett konto men jag fick inte in några pengar på spelkontot... ?
Ser att ni snackar om de i tråden också och tydligen ska de komma efter flera dagar. Surt måste jag säga. Reklamen utlovar ju att det ska gå så väldigt enkelt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!