2007-11-04, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Vad har det för betydelse vad han jobbar med? Han har väl en fritid precis som du. För övrigt så är inte sunt beteende något jag förknippar med poliser.

polis är man även på fritiden, spelar ingen roll vad ngn annan säger, man har också anmälningsplikt som polis.
den gäller alltid, oavsett tid.

du säger själv att du inte förknippar sunt beteende med
poliser, just därför skulle det vara bra att veta vem som
ligger bakom sidan.

kåren behöver helt klart rensas från sådana idioter
2007-11-04, 21:20
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmsweet
polis är man även på fritiden, spelar ingen roll vad ngn annan säger, man har också anmälningsplikt som polis.

ligger bakom sidan.

Varför är jag nästan säker på att du står med på sidan?
2007-11-04, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jack_of_spades
Varför är jag nästan säker på att du står med på sidan?

är dagens samhällsmoral verkligen så jävla låg så det
är så konstigt att engagera sig i saker utan att vara direkt
drabbad själv??
2007-11-04, 21:23
Medlem
Resistances avatar
Citat:

ligger bakom sidan.

Man kan inte alltid följa lagarna och även poliser, precis som du, bryter mot dem ibland.

Kåren behöver skrotas - men det är en annan diskussion.
Citat:
drabbad själv??
Vem brys sig om samhällsmoralen? Jag går efter mina egna känslor och tycken - gör inte du det?
2007-11-04, 21:24
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
drabbad själv??

Jaa, gänget på sidan verkar ju vara sympatiska och trevliga människor som verkligen förtjänar din omtanke, så...
2007-11-04, 21:26
Medlem
The Masters avatar
Citat:

ligger bakom sidan.

Varför tycker du synd om dom uthängda? Det är ju dom som hotar och kallar folk för horor och berättar att dom skall misshandla alla andra grovt osv osv.What goes around.....
2007-11-04, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Varför tycker du synd om dom uthängda? Det är ju dom som hotar och kallar folk för horor och berättar att dom skall misshandla alla andra grovt osv osv.What goes around.....

förstår helt klart hur ni menar, men saken är den att det eventuellt är en polis som startat sidan, och tycker ni verkligen att det är ok att han använder sina tillgångar och gör slagningar på människor till höger och vänster?
2007-11-04, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Man kan inte alltid följa lagarna och även poliser, precis som du, bryter mot dem ibland.

Kåren behöver skrotas - men det är en annan diskussion.

Vem brys sig om samhällsmoralen? Jag går efter mina egna känslor och tycken - gör inte du det?

Jag kan helt enkelt i alla lägen inte gå efter egna känslor, och tycker också det kan vara rätt att hänga ut människor, däremot inte deras släktingar.

Och sen just det jag svarat på tidigare, bara saken att det eventuellt är en polis som totalt missbrukar sin ställning.

och nej, jag är inte polis.

Men nu OT igen, hur får man nu reda på vem som står bakom sidan? har sökt och bara kommit fram till att det handlar om en adress i amsterdam, serverägare? men där är det stop...
2007-11-04, 21:37
Medlem
The Masters avatar
Citat:
förstår helt klart hur ni menar, men saken är den att det eventuellt är en polis som startat sidan, och tycker ni verkligen att det är ok att han använder sina tillgångar och gör slagningar på människor till höger och vänster?
Det enda vederbörande gör är ju att varna folk som ringer för dessa as och hur dom beter sig. Helt korrekt agerande.Kan du mordhota folk samt söka upp och mucka gräl så skall dom kunna ta att folk varnas för dom.Och efter ett par års snackande på linjen har dom släppt ifrån sig både namn och vart dom bor och är man smart pusslar man ihop 1+1.
2007-11-04, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Det enda vederbörande gör är ju att varna folk som ringer för dessa as och hur dom beter sig. Helt korrekt agerande.Kan du mordhota folk samt söka upp och mucka gräl så skall dom kunna ta att folk varnas för dom.Och efter ett par års snackande på linjen har dom släppt ifrån sig både namn och vart dom bor och är man smart pusslar man ihop 1+1.

alltså, hade det inte varit en polis som eventuellt ligger bakom sidan så hade jag inte höjt på ögonbrynen.

hur tror ni en sån person behandlar folk ute på fältet??
inte seriöst för 5 öre
2007-11-04, 22:32
Medlem
TechoNisses avatar
mordhotaren
Hetalinjen

Vet ej varför jag lägger ut dom men får för mig att han ville veta detta? (lr har ja fel?)
2007-11-04, 22:45
Bannlyst
det här är den aktuella sidan:
www.mordhotare.tk

och jag skulle vilja veta vem det är som ligger bakom sidan.
alternativt nån som kan ta reda på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in