2010-06-21, 11:56
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumintrollet007
www.mordhotare13.tk
En fascinerande skara människospillror på den sidan.. Dock verkar de flesta
av dem vara relativt harmlösa (glappkäftar med missbruksproblem) så man undrar
varför webmastern lagt ner så mycket arbete på att kartlägga dem ?

Varför inte hänga ut lite värre typer istället
2010-07-10, 11:00
Bannlyst
www.mordhotare2.tk tilbaka
2010-07-13, 23:58
Medlem
BSGs avatar
Han som driver sidan har ju psykiska problem.
2010-07-14, 01:07
Medlem
1312acabs avatar
han michael eklöf som blir uthängd är ju han som är med och sköter mcrazzia.blogspot.com
2010-07-14, 01:40
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liam303
Han har touretts syndrom det är bekräftat!
Sen vet jag inte vad han får ut av det han håller på med?
Liam303

Antagligen Tourettes med autistiska drag. Känns lite som en kille med empatiproblem och som är väldigt inriktad och fascinerad av en, för andra, helt onödig och ointressant grej.

Aja så länge han inte börjar trakassera människor fysiskt är det nog inga direkta problem, sidan lär ju inte ha så värst mycket trafik.
2010-07-14, 09:18
Medlem
Fattar inte varför folk stör sig på killen som hänger ut dom (sidägaren alltså) det är juh en samhällstjänst han gör.
2010-07-14, 09:51
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Fattar inte varför folk stör sig på killen som hänger ut dom (sidägaren alltså) det är juh en samhällstjänst han gör.

Fattar du inte varför vanliga svenssons inte har samma rättigheter som domstolar/åklagare/poliser så förstår jag inte varför du inte har blivit omyndigförklarad än.

(Inte för att det skulle bli mer rätt att hänga ut människor och kränka dem för det, men ändå)
2010-07-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Fattar du inte varför vanliga svenssons inte har samma rättigheter som domstolar/åklagare/poliser så förstår jag inte varför du inte har blivit omyndigförklarad än.

(Inte för att det skulle bli mer rätt att hänga ut människor och kränka dem för det, men ändå)

Säger inte att han har samma rättigheter som domstolar/åklagare/poliser, säger att jag tycker att det han gör är bra, sen om han har rättigheter till att göra det eller ej skiter jag fullständigt i.
2010-07-14, 13:42
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Säger inte att han har samma rättigheter som domstolar/åklagare/poliser, säger att jag tycker att det han gör är bra, sen om han har rättigheter till att göra det eller ej skiter jag fullständigt i.

Att hänga ut folk, som vad jag förstått egentligen begått några större brott än möjligtvis betett sig som idioter och intrigerar på en Asterisk-växel är väl knappast något som jag skulle vilja definiera som "bra".
2010-07-14, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
För att överhuvudtaget bli uthängd av nån där så måste man ju först och främst presentera sig så att han kan börja leta. Och om man nu är så korkad att man gör det på ett sånt ställe, så får man nästan skylla sig själv. Dock blir det fortfarande inte mer rätt att hänga ut någon bara för en sån sak och alla andra dylika orsaker han lär ha angett på sin hemsida.

Mer ironiskt blir det återigen här, på flashback, med folk som tycker att det är bra att hänga ut folk, samtidigt som dom sitter och storlipar över instanser såsom FRA. Dubbelmoral kan lätt få ett ansikte, även om den i det här fallet lär likna ringaren i Notre-Dame.

Ja just det, det går inte ihop , ringer de o säger först sina addresser o straffregister sen muckar gräl för att de vet att nån där lägger ut dem på internet ? går fett bort

Men oavsett, varför känner du sympati för dessa uthängda? Det är tydligen bara pedofiler o annat drägg som är utlagda Jag personligen känner ingen gemenskap med patrasket, eller känner du nån på sidan?
Senast redigerad av Tolvfingermuttan 2010-07-14 kl. 15:10.
2010-07-14, 15:06
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingermuttan
Och varför känner du så mycket sympati för dessa uthängda? Det är tydligen bara pedofiler o annat drägg som är utlagda Jag personligen känner ingen gemenskap med patrasket, eller är du en av dem på sidan?

Jag tycker mest att det verkar vara alkoholister, missbrukare och psykiskt störda människor som är uthänga på sidan. Alltså de människor som ringer till denna telefonlinje när de är drogpåverkade, ensamma och deprimerade. Om killen bakom denna sidan nu trakasserar dessa personer med telefonsamtal och även ringer till deras släkt och så vidare så är det ju bara tragiskt.
2010-07-14, 20:34
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvfingermuttan
Men oavsett, varför känner du sympati för dessa uthängda? Det är tydligen bara pedofiler o annat drägg som är utlagda Jag personligen känner ingen gemenskap med patrasket, eller känner du nån på sidan?

Om jag skall ge mitt stöd till ett Anti-FRA och stärkt personlig integritet bör jag rimligtvis stödja detta fullt ut. Dessutom, som lagstiftningen är idag, så är fildelning av upphovsrättsskyddat material brottsligt - och fildelare kämpar ju som bekant för sin personliga integritet dom också.

Att då samtidigt anse att "pedofiler och annat drägg" (lånar ditt uttryck här ) bör hängas ut godtyckligt skulle därför automatiskt innebära dubbelmoral mer eller mindre. Varför skall bara vissa människor skyddas? När det kommer till låtsaspoliser som försöker ställa sig över lagen blir det dessutom ännu värre. Folk kan oskyldigt anklagas för att någon idiot gör sina egna tolkningar av något. Folk, som skulle kunna vara du eller jag.

Det är faktiskt detta resonemanget som jag fastnat lite i: http://www.youtube.com/watch?v=6gz_KM6Nvu4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in