Nån som kan förklara vad det är för sida och vad det är för personer dom hänger ut? och hur fan dom fått tag i all information och bilder innanför llägenheter? :S
Jag ringde in nu, det var några stockholmare som sluddrade på om inget särskilt. Så jag la på och ringde en polare för att be han ringa in också men nu är det tyst på linjen sånär som på ett pip då och då och lite prassel. Mysko
antagligen en polis som ligger bakom sidan, skulle förklara hur dom kommit över securitasdokumentet och alla bilder...
vore det inte väldigt trevligt att prata med hans chef?
Eller så skickar du sidan till polisen så tar dom han om resten, såvida inte flashback vill göra något gott och göra det själv och sen skicka in det till polisen =)
tycker du själv att det är ett sunt beteende om han
nu är polis?
Vad har det för betydelse vad han jobbar med? Han har väl en fritid precis som du. För övrigt så är inte sunt beteende något jag förknippar med poliser.
Läs den tråden så fattar ni mer kanske, den är visserligen låst nu..
På sidan 3 i den tråden frågar jag en (då) nyregistrerad användare som försvarar personerna som finns uthängda om h*n är <namn censurerat> (som är uthängd med namn och bild på sidan), varpå den personen frågar mig om jag är <namn censurerat> eller <namn censurerat>, och frågar om det är dom som ligger bakom sidan.
Benny har bestämt tid och plats till gamlestans torg i göteborg om en timme för uppgörelse med nån på linjen. nån i göteborg kan väl kila ner och kolla. tänder ska sparkas ut och knäskålar ska knäckas enligt löfte från båda parter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!