Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-23, 11:39
  #10729
Medlem
No6s avatar
Dricker kaffe för fullt nu, får se om det piggnar till mig. Har precis lärt mig dricka kaffe :P
Citera
2014-07-23, 12:01
  #10730
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Dricker kaffe för fullt nu, får se om det piggnar till mig. Har precis lärt mig dricka kaffe :P


Känner att jag nog får ta mitt vuxenansvar här, har du precis lärt dig dricka kaffe ska du nog näppeligen
ge dig på benzo..
Citera
2014-07-23, 12:54
  #10731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Känner att jag nog får ta mitt vuxenansvar här, har du precis lärt dig dricka kaffe ska du nog näppeligen
ge dig på benzo..

Hahahaha för omogen för kaffe men för mogen för benso..skämt och sido han kanske aldrig gillat kaffe innan

Bensos som tex. Xanor bör man egentligen ge fan i om nu inte doktorn har en riktigt bra anledning att skriva ut. Gillade xanor förut, har inte rört dem på närmare 2 år värsta ATn någonsin tror jag..men ack så grymma
Citera
2014-07-23, 13:24
  #10732
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Känner att jag nog får ta mitt vuxenansvar här, har du precis lärt dig dricka kaffe ska du nog näppeligen
ge dig på benzo..
Ja för benzo är ju något man måste lära sig att käka, det smakar ju verkligen lika mycket skit som kaffe gör första gångerna.
Citera
2014-07-23, 13:49
  #10733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ja för benzo är ju något man måste lära sig att käka, det smakar ju verkligen lika mycket skit som kaffe gör första gångerna.
Jag har aldrig förstått att folk tycker alprazolam smakar så illa. Dom tre olika fabrikaten jag har testat märker jag bara en svag beskhet av, vare sig jag smälter dom i munnen eller tuggar sönder dom. Det är ingen fake jag har fått tag på, det räcker med 0,5 mg för mig utan tolerans att bli lugn och ångestfri. Antingen är det fel på mina smaklökar eller också är folk jävligt känsliga. Kaffe smakade för övrigt ljuvligt första gången jag provade för över 30 år sedan och gör så fortfarande.
Citera
2014-07-23, 17:05
  #10734
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ja för benzo är ju något man måste lära sig att käka, det smakar ju verkligen lika mycket skit som kaffe gör första gångerna.


Vad svamlar du om?
Citera
2014-07-26, 17:55
  #10735
Medlem
No6s avatar
En fråga kan man dricka några 4% cider samma dag som man tagit 1mg xanor, utan att toleransen påverkar nämnvärt? Tog i morse kl 9. Kan jag kanske rent ut sagt ta 1mg till under kvällen för att mysa till det ytterligare? Vill inte få någon hög tolerans men det är väl ingen större fara med lättcider och om jag bara gör det idag?

Är väldigt försiktig när det gäller tolerans, missbrukade imovane förut och fick skithög tolerans.
Citera
2014-07-26, 18:01
  #10736
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Vad svamlar du om?
Fundera på det, stolta kaffedrickarn.
__________________
Senast redigerad av No6 2014-07-26 kl. 18:06.
Citera
2014-07-27, 16:40
  #10737
Avstängd
i574n8u11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
En fråga kan man dricka några 4% cider samma dag som man tagit 1mg xanor, utan att toleransen påverkar nämnvärt? Tog i morse kl 9. Kan jag kanske rent ut sagt ta 1mg till under kvällen för att mysa till det ytterligare? Vill inte få någon hög tolerans men det är väl ingen större fara med lättcider och om jag bara gör det idag?

Är väldigt försiktig när det gäller tolerans, missbrukade imovane förut och fick skithög tolerans.

Lugnt.
Citera
2014-07-27, 23:21
  #10738
Medlem
Traffe!s avatar
såg att alpralab kommer ta in up-john 90 1mg i blister, hoppas det inte blir allt för dyrt bara.
Älskar upjohn90, helt klart det bästa alprazolamet
Citera
2014-07-28, 02:08
  #10739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traffe!
såg att alpralab kommer ta in up-john 90 1mg i blister, hoppas det inte blir allt för dyrt bara.
Älskar upjohn90, helt klart det bästa alprazolamet

Är dom pålitliga dock? Hörde att dom spätt ut alpran tidigare.
Citera
2014-07-29, 16:03
  #10740
Medlem
En fråga om xanor depot, hur skiljer sig ruset om jag delar tabletten i småbitar jämfört med om jag krossar den till rent pulver med en tablettkross? Blir det typ ett rus på 1 timme om det är i pulver eller blir det bara ännu närmare en icke-depot?

Frågar för det är smidigare med en tablettkross, sen vill jag gärna ha ett rus ungefär lika långt som en vanlig xanor, alltså inte för kort och starkt och heller inte för långt och svagt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback