2014-04-23, 15:35
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Tackar, då vågar jag inte chansa. Då får jag försöka hålla mig vaken och ta någon kaffe före bara. För skulle paniken krypa fram kommer jag sticka även om jag inte vill det.

Klart du kan ta concertan om du vill men (mina egna åsikter* ej fakta) tycker att man blir så jävla stissig och obekväm av concertan + att den fan nästan är ångest och panik framkallande ibland.
Så pass på den kasta i dig xanoren och glid in med ett leende på läpparna och kör på.
Lycka till på redovisningen eller vad det nu är.
Citera
2014-04-23, 15:44
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Klart du kan ta concertan om du vill men (mina egna åsikter* ej fakta) tycker att man blir så jävla stissig och obekväm av concertan + att den fan nästan är ångest och panik framkallande ibland.
Så pass på den kasta i dig xanoren och glid in med ett leende på läpparna och kör på.
Lycka till på redovisningen eller vad det nu är.
Jag håller med dig att enbart concerta ger lite ångest nästan. Men bensodiazepiner brukar vara bra på att ta bort det. Men det kanske tar bort effekten av benson med.

Haha tackar, det ska jag göra, bara jag ser till att hålla mig vaken.
Citera
2014-04-23, 18:03
Awaiting Email Confirmation
Xanor 6 mg 9 starköl mår som en priins fy fan va denna benso är bra . köpte även 110 stycken Xanor 1 mg idaf 1500 kr av en kompis dom slår fint blandat me alhohol
Citera
2014-04-23, 18:12
Medlem
fick 100 stycken 1 mg xanor idag . hur är dom ? bra styrcka i dom ? ska tydligen vara utländska . mvh
Citera
2014-04-23, 18:28
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
fick 100 stycken 1 mg xanor idag . hur är dom ? bra styrcka i dom ? ska tydligen vara utländska . mvh

Ja det är fina grejer, utländska säger du?
Hur ser dom ut vad står det på tabbsen/förpackningen?
Har du möjligtvis kommit över xanax?
Citera
2014-04-23, 22:50
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadseal88
Xanor 6 mg 9 starköl mår som en priins fy fan va denna benso är bra . köpte även 110 stycken Xanor 1 mg idaf 1500 kr av en kompis dom slår fint blandat me alhohol

Mums! Dock lite väl mycket öl
Citera
2014-04-24, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Vart ska du lyssna på reggae? Hemma eller?

Sitter själv o dricker lite bira o äter bens. Lite nedstämd dock.
ja hemma har jag en sschysst ljudanläggning vad brukar ni lyssna på för music om ni lyssnar på musik?
Citera
2014-04-24, 19:56
Medlem
.execs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Mums! Dock lite väl mycket öl
Idd, slå inte ned någon.
Citera
2014-04-24, 20:09
Medlem
Strulstrutsens avatar
Jag har haft Xanor utskrivet i ca 2 år och har stor respekt för preparatet och vill inte bli beroende.
Jag tar sammanlagt kanske 35-40 st 1mg's tabletter på ca 3 månader.
Ibland kan det gå 2 veckor utan att jag tar en Xanor.. Får aldrig nån abstinens.

När märker man om man är beroende? Eftersom det kan gå 2 veckor utan att jag tar nån borde väl det vara lugnt eller kan det dröja längre innan man märker av abstinensbesvär?
Citera
2014-04-24, 20:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strulstrutsen
Jag har haft Xanor utskrivet i ca 2 år och har stor respekt för preparatet och vill inte bli beroende.
Jag tar sammanlagt kanske 35-40 st 1mg's tabletter på ca 3 månader.
Ibland kan det gå 2 veckor utan att jag tar en Xanor.. Får aldrig nån abstinens.

När märker man om man är beroende? Eftersom det kan gå 2 veckor utan att jag tar nån borde väl det vara lugnt eller kan det dröja längre innan man märker av abstinensbesvär?

Känner du ingen abstinens på 2 veckors uppehåll är du inte beroende av xanor
skulle märkas med tanke på dess korta halveringstid
Citera
2014-04-24, 23:30
Medlem
Köpte 1mg xanax från red-***** de är utan märkning. Bara en brytskåra på mitten. Är det kopior i såfall? Någon som testat de? De verkar vara bra för jag somnar som en stock på en halv. Har ingen tolerans.
Citera
2014-04-25, 21:02
Medlem
Tja boys jag har legat på 4-5 mg varje dag alprazolam i snart 2 månader. Jag tänkte trappar ner lite nu. Vad tror ni om att köra "Cold turkey" 2 dagar i veckan, typ på helgerna då jag inte behöver jobba. Jag vet att jag kommer mår sjukt dåligt men då slipper jag i alla fall jobba och träffa människor. Kommer det hjälpa mig att trappa ner mitt xanax bruk? Tacksam för svar för de som är insatta =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in