2010-04-12, 16:36
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnzoBenzo
Clonazepam har en bedre effekt, virker også muskelavslappende.
Men Alprazolam kjenner jeg ikke noe til.

Hvordan er det å blande Alprazolam eller Clonazepam med opiater, booster dem hverandre, eller taper noen av dem effekt?

Hvor lenge kan man bruke Xanor uten å bli avhengig? hvis man bruker 2mg hver dag?

Finnes det noe som booster Xanor?

Takker for svar!

Grapefrukt eller Omeprazol boostar Alprazolam med drygt ~30%.
Citera
2010-04-12, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Ta det lungt att blanda benso med opiater!

Hur menar du med avhengig? Xanor fuckar upp en igentligen jävla rått medicin!

Problemet er at jeg må ta ketorax/ketogan eller oxycontin hver dag pga. smerter. Legen sa ikke noe om at det var problemer å blande benso med opaiter.

Avhengig, uten å måtte føle å ta det hver dag. En typ AT. Nesten sånn at xanor gir deg problemer hvis du ikke tar det. AT. På pakken jeg fikk av legen står det ta 1 2mg ved plager opp til 2 ganger hver dag. Hvor lenge går det før jeg føler jeg MÅ ta xanor pga. AT. Hvis jeg tar 1 2mg i 5 dager så holder opp i 3 dager, så tar jeg xanor igjen. Er det stor sjanse for avhengighet?

Beklager jeg kan ikke Svensk. så jeg håper dere forstår litt av det Norske jeg skriver.
Citera
2010-04-12, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Grapefrukt eller Omeprazol boostar Alprazolam med drygt ~30%.

Boostar det alle bensoer? Hvordan må jeg ta feks. Grapefrukt, må jeg spise selve kjøttet eller presse juice av det? Kan jeg kjøpe en flaske med ren grapefrukt juice og få samme effekt?
Vil det å booste en benso gjøre deg tollerang fortere/raskere?

Beklager mange spørsmål, men jeg er ganske ny på dette.
Citera
2010-04-12, 16:53
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Problemet er at jeg må ta ketorax/ketogan eller oxycontin hver dag pga. smerter. Legen sa ikke noe om at det var problemer å blande benso med opaiter.

Avhengig, uten å måtte føle å ta det hver dag. En typ AT. Nesten sånn at xanor gir deg problemer hvis du ikke tar det. AT. På pakken jeg fikk av legen står det ta 1 2mg ved plager opp til 2 ganger hver dag. Hvor lenge går det før jeg føler jeg MÅ ta xanor pga. AT. Hvis jeg tar 1 2mg i 5 dager så holder opp i 3 dager, så tar jeg xanor igjen. Er det stor sjanse for avhengighet?

Beklager jeg kan ikke Svensk. så jeg håper dere forstår litt av det Norske jeg skriver.

Tar du ett uppehåll på tre dagar lite då å då så ska det inte vara några större problem med avtändningen, samt att du håller nere toleransen på samma gång. Men med tanke på hur mycket benso du verkar ha utskrivet så finns det ju alltid en beroenderisk, fastnar du i ett beroende så blir det förjävligt att lägga av.
Citera
2010-04-12, 16:55
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Boostar det alle bensoer? Hvordan må jeg ta feks. Grapefrukt, må jeg spise selve kjøttet eller presse juice av det? Kan jeg kjøpe en flaske med ren grapefrukt juice og få samme effekt?
Vil det å booste en benso gjøre deg tollerang fortere/raskere?

Beklager mange spørsmål, men jeg er ganske ny på dette.

Grapefrukt-juice fungerar utmärkt, de boostar inte alla bensodiazepiner, det hör ihop med blodkoncentrationen och hur ämnet bryts ner i kroppen. Det fungerar dessutom för de flesta opioider.

Citat:
The benzodiazepines triazolam, midazolam, alprazolam and quazepam
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drugs_affected_by_grapefruit
Citera
2010-04-12, 16:57
Medlem
Citat:
Tar du ett uppehåll på tre dagar lite då å då så ska det inte vara några större problem med avtändningen, samt att du håller nere toleransen på samma gång. Men med tanke på hur mycket benso du verkar ha utskrivet så finns det ju alltid en beroenderisk, fastnar du i ett beroende så blir det förjävligt att lägga av.

Ja, har skjønt at det er vanskelig å komme seg ut av et benso beroande. Derfor jeg vil ungå det
Takk for svar!
Citera
2010-04-12, 17:04
Medlem
Citat:
Grapefrukt-juice fungerar utmärkt, de boostar inte alla bensodiazepiner, det hör ihop med blodkoncentrationen och hur ämnet bryts ner i kroppen. Det fungerar dessutom för de flesta opioider.

Når må jeg ta juicen, når jeg tar xanor eller før/etter?
Hvor mye bør jeg juice bør jeg ta?
Senast redigerad av EnzoBenzo 2010-04-12 kl. 17:14.
Citera
2010-04-12, 17:28
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Når må jeg ta juicen, når jeg tar xanor eller før/etter?
Hvor mye bør jeg juice bør jeg ta?

Drick vad du orkar, om du ändå ska dra i dig mängder med xanor så kan du ju dricka en liter, mellan 30-60 minuter innan du häver i dig benso.
Citera
2010-04-12, 17:36
Medlem
Citat:
Drick vad du orkar, om du ändå ska dra i dig mängder med xanor så kan du ju dricka en liter, mellan 30-60 minuter innan du häver i dig benso.

Takk for svar!

Fungerer det på xanor depot 3mg (xanor slow release), bør den knuses eller kan jeg bare ta juice og selve 3mg tabletten?
Citera
2010-04-12, 17:36
Medlem
L.A.M.Fs avatar
käkade två stavar igår, gammal kärlek rostar aldrig... men nu sitter man med moffeavtändning som heter duga, fy faaaaan vad jag vill hänga mig.
Citera
2010-04-12, 17:45
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Takk for svar!

Fungerer det på xanor depot 3mg (xanor slow release), bør den knuses eller kan jeg bare ta juice og selve 3mg tabletten?

Effekten dröjer ju ett par timmar ifall du käkar den hel, om du alt. krossar den eller tuggar den i bitar så slår effekten snabbare, rekommenderat ifall du vill flöddra.
Citera
2010-04-12, 19:08
Medlem
Astronomics avatar
Xanor 1 mg (Generic Notense) (är det dom orangea?)
Alprazolam 1 mg (pinix) xanax adamjee pakistan

Ni som provat dessa, kan ni ge er åsikter om dom och säga cirkus hur många mg ni tror dom innehåller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in