2014-02-21, 11:12
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazermannen
Xanor i näsan funkar faktiskt hyggligt måste jag säga. Över förväntan. För er som inte visste.
Varför ta benso nasalt? Nyfiken; Snabbare påslag?
Citera
2014-02-21, 21:34
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Varför ta benso nasalt? Nyfiken; Snabbare påslag?

Det blir ju inte snabbare påslag. Bara äckligt sen när det rinner ner i halsen.
Citera
2014-02-21, 23:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Det blir ju inte snabbare påslag. Bara äckligt sen när det rinner ner i halsen.
Det var det som gjorde mig nyfiken. Blir väl knappast bättre upptagningsförmåga eller snabbare påslag. Sen måste kan krossa tabletten också vilket tar sin tid.
Citera
2014-02-22, 22:22
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det var det som gjorde mig nyfiken. Blir väl knappast bättre upptagningsförmåga eller snabbare påslag. Sen måste kan krossa tabletten också vilket tar sin tid.

Ja, och sedan måste man vika en sedel eller ett papper för att snorta upp det ju.
Sedan måste man ju dricka något för att bli av med den äckliga smaken i halsen...

Nej nej nej.... Ät tabletten och va glad.
Citera
2014-02-22, 22:40
Medlem
Är vita, ovala tabletter (9mm lång, 6 mm bred på bredaste stället) med tryck XANAR 1.0 på och med skåra på baksidan något att lita på?

Jag ber om ursäkt om frågan retts ut tidigare, och någon vänlig själ får i så fall hemskt gärna länka mig rätt.

Jag har alltså beställt alprazolam men det finns inga tabletter med just detta utseende som överensstämmer med de tabletter jag lyckats hitta på marknaden. Vita Xanax är ju annars 0,25 mg.

Frågan är, vad kan det vara för något och vad är det för verklig styrka på dem?
Senast redigerad av vattenfall 2014-02-22 kl. 23:10.
Citera
2014-02-22, 23:03
Medlem
om nån vet nånting om någon med det så skulle ett pm önskas.

joxxo@cyber-rights.net
Citera
2014-02-22, 23:17
Medlem
snoken01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saenchai
om nån vet nånting om någon med det så skulle ett pm önskas.

joxxo@cyber-rights.net

Du har mail
Citera
2014-02-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfall
Är vita, ovala tabletter (9mm lång, 6 mm bred på bredaste stället) med tryck XANAR 1.0 på och med skåra på baksidan något att lita på?

Jag ber om ursäkt om frågan retts ut tidigare, och någon vänlig själ får i så fall hemskt gärna länka mig rätt.

Jag har alltså beställt alprazolam men det finns inga tabletter med just detta utseende som överensstämmer med de tabletter jag lyckats hitta på marknaden. Vita Xanax är ju annars 0,25 mg.

Trycket ska vara XANAX, inte XANAR.
Citera
2014-02-24, 00:33
Avslutad
Fan. Tog 2,5mg xanor, vaknade efter nån timme. Tog samma sak igen, sov en timme. Tog 50mg stilnoct och sov hela två timmar. Nu har jag klunkat i mig lite theralen, det brukar däcka mig (fast på ett dåligt och otrevligt sätt).
Citera
2014-02-24, 02:28
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenfall

Det är 1 mg.
Citera
2014-02-24, 08:56
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Fan. Tog 2,5mg xanor, vaknade efter nån timme. Tog samma sak igen, sov en timme. Tog 50mg stilnoct och sov hela två timmar. Nu har jag klunkat i mig lite theralen, det brukar däcka mig (fast på ett dåligt och otrevligt sätt).

Härligt sätt att somna på Brukar bli så för mig ibland också när jag knaprar xanor.
Var precis och hämta 150st ksalol xanor så idag blir det välmående på högnivå!
Citera
2014-02-24, 15:31
Medlem
views avatar
Nu återvänder jag till denna förnäma fanclub! Har precis fått tillbaka mina Xanor efter ett mycket tufft snack. Så idag blir det att njuta av got mat och film Jag älskar er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in