Säga vad man vill om dessa piller men gott folk -var försiktiga med dom ifall dom intas i russyfte..
Lär säga detta då jag inte ätit xanor på några år förens för nån kväll sedan. Fick i mig 5mg och vad fan händer

Får för mig jag behöver en kniv med mig ut (vilket iof var en jävla tur nu i efterhand) på nåt jävla vis lyckas jag hamna i en fight med 3 somalier i 16-18års åldern.
Tillägas bör dock göra att dom började tjafsa med mig, skulle ha min vaniljmilkshake

, ja det är sant -idioterna skulle typ råna mig på min shake jag gick och avnjöt i min ensamhet på väg hem..
Givetvis flippa jag totalt och slagsmålet var ett faktum
Tack och lov sprang en av dessa och börja gräva fram såna stora runda prydnadsstenar? som brukar finnas i anslutning till cykelvägsviadukter osv, stora stenar i nästan bowlingklotsize. Detta sedan dom gått från att vara tre fega spinkiga små kräk till att vara två som fortfarande kunde stå upp. (läs; jag fick in en klockren armbåge på den ena -KO)
Får ett sånt fucking bowlingklot kastat på ena knät och då koppla peptilhjärnan igång. Fram med kniven för att, ja sticka den i fanskapet antar jag då jag gjorde flera utfall mot han som träffa mig med stenen. Utan resultat som TUR var, jag är tro det eller ej, en fridens man som fanimej inte slagits sen högstadiet eller nåt..
Nu slutade detta lyckligtvis med att jag har ett ont knä efter bowlingstenen, ett jack i armbågen efter KO´n men inget blod på kniven tack och lov, samt att snubbarna inte var såpass sugna på min milkshake längre utan löpte iväg.
Tror dom var kenyaner för fan va dom var snabba och uthålliga... Afrikaner var dom iaf, inte undra på dom ofta vinner långdistansgrenarna i löpning.
Är ju fan livsfarligt med dessa piller, nu kommer jag ihåg varför jag bestämde mig för att inte äta dom mer för nåt år sedan nu. Man blir ju inte den snällaste direkt om man blir provocerad.
Men dock lär jag säga att va fan -försöka råna/hota till sig another man´s milkshake -vart fasiken är samhället på väg.
Tackar nån ovanstående makt att jag inte stack kniven i nån av dessa milkshake-rånande-avskum, inte för jag tycker dom ej förtjäna ett kok stryk, det önskar jag dom flera ggr om. Men ett eller flera knivhugg vore väl overkill i min värld iaf. Men efter intag av denna "medicin" (visserligen helt feldoserad som jag får skylla mig själv för) men ack vilket monster dom kan framkalla i en...