2008-08-14, 21:17
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Känner du stark oro så är det väl härligt om en räcker...

Ska du bota panikångest så finns det väl ingen anledning att sopa i sig mindre än tre.

Den jäveln som yttrar sig om det uttalandet ska ha haft en riktig jävla Fullblodpanikångestsattack alá 17år och dödsångest i Roskilde på skunk XXX.

Nu verkar det som du har blivit avstängd. Men hur som helst så har jag tänkt att jag ska äta mina xanor pga. oro och ångest. Vill inte äta för många och på sätt bli "borta". På måndag börjar jag min "medicinering" hur som helst.

Tror i vilket fall som helst att jag startar med 1 mg och känner efter.
Citera
2008-08-14, 22:41
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Nu verkar det som du har blivit avstängd. Men hur som helst så har jag tänkt att jag ska äta mina xanor pga. oro och ångest. Vill inte äta för många och på sätt bli "borta". På måndag börjar jag min "medicinering" hur som helst.

Tror i vilket fall som helst att jag startar med 1 mg och känner efter.

Givetvis skall du börja med en tablett. Tänk på att Xanor även finns i 0,25 och 0,5 mg. Så 1 mg är verkligen ingen låg dos. Att börja slänga i sig fler tabletter än nödvändigt leder endast till en snabbare toleransökning samt ett värre beroende.
Citera
2008-08-14, 22:56
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Givetvis skall du börja med en tablett. Tänk på att Xanor även finns i 0,25 och 0,5 mg. Så 1 mg är verkligen ingen låg dos. Att börja slänga i sig fler tabletter än nödvändigt leder endast till en snabbare toleransökning samt ett värre beroende.

Håller med helt och hållet! Första gången jag tog en xanor (jag har nu tagit xanor i många år och några gånger tillräckligt för att flumma loss lite men tycker inte det är så kul längre, vill bara medicinera mig) så kände jag tämligen kraftfull verkan och det var en 0,5 mg. Du kan ju även dela på dina 1 mg och börja med en halv om du inte använt xanor förut.
Citera
2008-08-15, 03:03
Medlem
TheFarSidees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forgotpillz
sena sena,,
på jakten efter alprazzo, vart förutom np finns. vilken är pålitligast? pm skulle va najs
do widzenia
Kan du inte fixa, så ska du inte ha.
Citera
2008-08-15, 20:16
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Håller oxå med. En tjejkompis sade att hon sitter och dregglar samt äter lösgodis direkt ur montern på ICA på 0,5mg. Totalt borta då asså.
Citera
2008-08-15, 20:27
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Är det bara mitt jävla apotek som alltid bara har STADA inne? Inbillar mig att det inte är lika bra tryck i dom... men man beställer ju såklart några extra från annat håll...
Skumt bindemedel som fan, men efter spoilsbury här tyckte dessa var bra, medans jag tyckte de sög kuk testade jag igen. Svälj inte ner dem hela, krossa; då funkar de lika bra som phizzer märkte jag. Tar man dom hela så kännner jag knappt ett skit, + 2h och lite mer innan effekt kommer.

Edit: Försökte smälta en Stada under tungan efter ett par 5min så var hela tabben kvar, gummi konsistens, inte ett skit hade försvunnit. Skit smakar de också. Be apoteket några dagar innan att ta in orginalet eller merck isf. Lycka till.
Senast redigerad av alprazolam_ 2008-08-15 kl. 20:30.
Citera
2008-08-15, 20:32
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacman78
Tjena du verkar ha koll på alprazolam xanax ,så testar o frågar dig. jag e ute efter flödder känslan har mycket alpra hemma nu ,men det går ur kroppen så jävla fort, 15-20 mg per dag o effekten försvinner efter bara någon timma? det är Upjohn jag har som jag vet e ok.....något förslag till att öka effekten av rus längeden(eufori) förutom grape juice. tar inte andra droger heller!

Har kört på flunitrazepam ca 7 år men det e svåra att komma över nu ,det ruset var perfekt för mig...något förslag till mig att må goare längre...blir dyrt annars i längden

tacksam för hjälp

mvh Pacman
Alkohol hjälper. Starkbira eller min favvo rosita 75:- på bolaget. Lite THC på det blir det ännu bättre.
Citera
2008-08-15, 23:08
Medlem
dartagnas avatar
Tjena, jag har några 0,5 mg xanor (alpr) hemma och tänkte festa till det lite i morgon (ut på club).
Så till mina frågor:
Hur mycket kan man dricka till en 0,5 mg xanor, och hur kommer man att känna sig? Blir man allmänt flummig eller mer humörupphöjande känsla?
Och dessutom undrar jag om det går att ha sex på, eller om kuken kommer att strejka?

Jag har använt tabletterna vid tre tillfällen så någon tolerans har jag inte.

Tack
Citera
2008-08-16, 00:18
Medlem
Forgotpillzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFarSidee
Kan du inte fixa, så ska du inte ha.

har alltid på lager, men fler trådar ute skadar inte mig, speciellt inte om man kmr över ngn schysst o billig leverantör.. har käkat flödr nu i 15 år,, va tror du, haha
Citera
2008-08-16, 00:20
Medlem
Forgotpillzs avatar
nån som har koll på lääget här inne eller ?
Citera
2008-08-16, 02:48
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Tjena, jag har några 0,5 mg xanor (alpr) hemma och tänkte festa till det lite i morgon (ut på club).
Så till mina frågor:
Hur mycket kan man dricka till en 0,5 mg xanor, och hur kommer man att känna sig? Blir man allmänt flummig eller mer humörupphöjande känsla?
Och dessutom undrar jag om det går att ha sex på, eller om kuken kommer att strejka?

Jag har använt tabletterna vid tre tillfällen så någon tolerans har jag inte.

Tack
1-1,5mg + öl borde räcka antar jag. Ta d lugnt.
Citera
2008-08-16, 16:02
Medlem
Jedis avatar
Säga vad man vill om dessa piller men gott folk -var försiktiga med dom ifall dom intas i russyfte..
Lär säga detta då jag inte ätit xanor på några år förens för nån kväll sedan. Fick i mig 5mg och vad fan händer Får för mig jag behöver en kniv med mig ut (vilket iof var en jävla tur nu i efterhand) på nåt jävla vis lyckas jag hamna i en fight med 3 somalier i 16-18års åldern.
Tillägas bör dock göra att dom började tjafsa med mig, skulle ha min vaniljmilkshake , ja det är sant -idioterna skulle typ råna mig på min shake jag gick och avnjöt i min ensamhet på väg hem..
Givetvis flippa jag totalt och slagsmålet var ett faktum
Tack och lov sprang en av dessa och börja gräva fram såna stora runda prydnadsstenar? som brukar finnas i anslutning till cykelvägsviadukter osv, stora stenar i nästan bowlingklotsize. Detta sedan dom gått från att vara tre fega spinkiga små kräk till att vara två som fortfarande kunde stå upp. (läs; jag fick in en klockren armbåge på den ena -KO)
Får ett sånt fucking bowlingklot kastat på ena knät och då koppla peptilhjärnan igång. Fram med kniven för att, ja sticka den i fanskapet antar jag då jag gjorde flera utfall mot han som träffa mig med stenen. Utan resultat som TUR var, jag är tro det eller ej, en fridens man som fanimej inte slagits sen högstadiet eller nåt..
Nu slutade detta lyckligtvis med att jag har ett ont knä efter bowlingstenen, ett jack i armbågen efter KO´n men inget blod på kniven tack och lov, samt att snubbarna inte var såpass sugna på min milkshake längre utan löpte iväg.

Tror dom var kenyaner för fan va dom var snabba och uthålliga... Afrikaner var dom iaf, inte undra på dom ofta vinner långdistansgrenarna i löpning.

Är ju fan livsfarligt med dessa piller, nu kommer jag ihåg varför jag bestämde mig för att inte äta dom mer för nåt år sedan nu. Man blir ju inte den snällaste direkt om man blir provocerad.
Men dock lär jag säga att va fan -försöka råna/hota till sig another man´s milkshake -vart fasiken är samhället på väg.
Tackar nån ovanstående makt att jag inte stack kniven i nån av dessa milkshake-rånande-avskum, inte för jag tycker dom ej förtjäna ett kok stryk, det önskar jag dom flera ggr om. Men ett eller flera knivhugg vore väl overkill i min värld iaf. Men efter intag av denna "medicin" (visserligen helt feldoserad som jag får skylla mig själv för) men ack vilket monster dom kan framkalla i en...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in